Rhetoric Postad 22 timmar sedan Rapport Postad 22 timmar sedan Jag önskar att jag var 8BB/100 under EV senaste 700k händerna. Perspektiv Ta en paus på en dag eller två, sen kör på den nivån du kan spela utan att känna att du behöver kolla saldot under sessionens gång. Alternativt ring snuten! Citera
Lobo Postad 22 timmar sedan Rapport Postad 22 timmar sedan 2 timmar sedan, säger kukbajs : Sen brukar jag ej ha såhär låg win rate. 8BB/100 hade väl kanske varit bra på typ /5 eller något. Jag har spelat 11k händer på 0,5. Under den tiden har jag hunnit tappa 5 BI utan att för den skull ha spelat dåligt, det är vad jag tror i alla fall. Efter det har jag vunnit 8 BI, kanske genom rätt kort och situationer. Om du spelar många händer över lång tid kommer du ganska säkert att få reda på om du är vinnande, men det är inte bara till godo. Du kommer även att upptäcka att dina winning- och losingstreaks blir större. Citera
kukbajs Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan 7 timmar sedan, säger Rhetoric : Jag önskar att jag var 8BB/100 under EV senaste 700k händerna. Perspektiv Ta en paus på en dag eller två, sen kör på den nivån du kan spela utan att känna att du behöver kolla saldot under sessionens gång. Alternativt ring snuten! Heh, asså, jag sprang ej dåligt EV-mässigt, men på andra sätt. Klart det är plus whine, men jag brukar vinna mer på en vecka i regel. 🙂 Här tas inga pauser. 6 timmar sedan, säger Lobo : Jag har spelat 11k händer på 0,5. Under den tiden har jag hunnit tappa 5 BI utan att för den skull ha spelat dåligt, det är vad jag tror i alla fall. Efter det har jag vunnit 8 BI, kanske genom rätt kort och situationer. Om du spelar många händer över lång tid kommer du ganska säkert att få reda på om du är vinnande, men det är inte bara till godo. Du kommer även att upptäcka att dina winning- och losingstreaks blir större. Jag har spelat huuuur många händer som helst i mina dagar, min win rate på 0,5 är bra mycket högre, om du kollar graferna bakåt hade jag 20BB+/100 på > 100k händer. Klart det inte är något konstigt att tappa 6BIs, händer bara inte mig så ofta och blev mest sur över att det fuckar med min ekonomiska situation liksom. Får skylla mig själv som drog ut och festade. Har mat månaden ut, så är bara att grinda upp dessa 500 kr nu. Citera
kukbajs Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Postad 14 timmar sedan Jag ska la lösa detta! 🙂 2 Citera
kukbajs Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan Fan omöjligt att vinna mot geniet GalnaAnlag. Citera
kukbajs Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan Önskar jag kunde vara lika bra som han. Sämsta jävla sopreggen på hela nivån Citera
kukbajs Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan Va fan tror han att jag ska ha?! 65 som han dominerar eller? Spelar 24/17, men väljer att använda den handen för att iso clickrejsa å clicka mot 3b wpwpwpwpwp Citera
kukbajs Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan GalnaAnlag, om du läser, kan du snälla ge mig dina preflop-ranger? Kan betala för det. Vill också vinna. 2 Citera
Babushka1 Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 21 minuter sedan, säger kukbajs : GalnaAnlag, om du läser, kan du snälla ge mig dina preflop-ranger? Kan betala för det. Vill också vinna. GTO Citera
kukbajs Postad 9 timmar sedan Författare Rapport Postad 9 timmar sedan Vann 70 riksdaler. Känner mig fan lite scared money nu när jag knappt har en BR. Kanske att jag bara spelar /0,2 imorgon. Bidde bara 90 min. Har precis bytt distro från Debian till Arch, så måste pilla lite med det och sen schlafa. Min gamla data funkar fan! Den kostade i alla fall 10k för ett par år sedan. Enda problemet är att tangenten L inte fungerar. Tror ni ändå man kan få den såld för typ 2-3K? Har ändå 8gb ram och fin HD. Citera
AmyWinehouse Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan Det tror jag nog. För inte så länge sedan sålde jag min laptop för lite över 2k och den var från 2019. Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan (redigerade) 7 timmar sedan, säger AmyWinehouse : Det tror jag nog. För inte så länge sedan sålde jag min laptop för lite över 2k och den var från 2019. Låter lovande! Kan lägga upp specsen när jag är hemma. Men drar inte den paja L-tangenten ner det rätt mycket? Tangenten sitter liksom kvar och ser hel ut, men inget händer när man klickar på den. Den har ett grafikkort också, man kan väl inte spela några värstingspel, men ändå lite enklare spel. Ska slänga in Windows på den ikväll. Vore fan överlycklig om jag kunde få 1-2k. Redigerad 1 timme sedan av kukbajs Citera
Recommended Posts