kukbajs Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan Kamrater!!!! Det kan hända mig också!!!! 3 Citera
kukbajs Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Postad 14 timmar sedan (redigerade) Bara jag som tiltar sönder på detta?! Asså ibland när man högerklickar, så vägrar popupsen att försvinna. Det enda man kan göra är att högerklicka någonstans där de inte är i vägen så mycket, men det finns knappt, i alla fall inte med min setup, har man skiiitstor skärm gör det väl inget. Går typ inte att fortsätta spela på det bordet. Jag högerklickar KONSTANT som något ticks. Men ah, SVS har alltid varit buggigt. De borde anställa mig och låta mig slå ett öga på koden. Jag satt ju för fan på ett bord fullsmockat med inavel. Redigerad 14 timmar sedan av kukbajs 1 Citera
kukbajs Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Postad 14 timmar sedan Det är lite gulligt att Svenska spel aldrig får det rätt. :3 Eller gulligt och gulligt, det är inte en person eller en katt. Det har på något sätt en viss charm. Citera
kukbajs Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Postad 14 timmar sedan Kan i och för sig bara skriva ett skript som gör att högerklick inte tolkas som högerklick ... Citera
Rhetoric Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 11 timmar sedan, säger kukbajs : Kan i och för sig bara skriva ett skript som gör att högerklick inte tolkas som högerklick ... Skriv så det tolkas som all-in shove (Paisting-hack) och bjud på lite action när du hela tiden högerklickar av ren rutin Vad sätter du FI på OTT i 66 handen? Citera
Recommended Posts