Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen säsong 2


Bruce

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På TV4s hemsida kan man se första programmet på webb-tv, men det går så segt och slött för mej. Det stannar upp hela tiden och buffrarna laddar hela tiden. Tips?

 

 

Edit: Kanske fel tråd....men det har ju med Pokermiljonen att göra. :)

Har inte testat just den här filen, men det brukar funka bra om man direkt pausar och låter mediaplayern buffra ett tag innan man klickar på play.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kikat igenom tråden lite men lyckas inte hitta när detta börjas sändas?

O säg inte att det är på tattarkanalen TV4+ igen....

 

Jojomänsan det är det.

 

Och vi bor alla i samma husvagn under inspelningarna ;)

 

/Joakim

:lol:

 

Dä' ju du! Dä' ju du som e' han! Glöm inte tandborsten!

 

:D Klockrent!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan varna känsliga tittare att jag gör två tomtespel med JT och 79 men får hoppas att man slipper se dom två händerna.

 

 

"solglasögon eller inte? kanske" hmm vad är det för svar, jag sa ibland! =)

Hehe, och jag som inte är tillräckligt gammal för att ens spela på nätet längtar till att såga dig sen! :twisted:

 

Nä, men det ska bli roligt att se. Vilka spelade du med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säga vad man vill om JG, men att han tar sig tid att svara på kritik här visar vilken professionalism han besitter, all heder åt det.

 

Efter att ha sett första avsnittet av PM2 så måste jag säga att jag blev klart imponerad av att produktionen nu verkade mycket proffsigare

 

 

 

 

 

 

 

______________________________________________________________

Hade jag bara varit en bättre pokerspelare så hade jag sopat banan med er allihop!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säga vad man vill om JG, men att han tar sig tid att svara på kritik här visar vilken professionalism han besitter, all heder åt det.

 

Efter att ha sett första avsnittet av PM2 så måste jag säga att jag blev klart imponerad av att produktionen nu verkade mycket proffsigare

 

Nu när jag tackar och bockar för din trevliga kritik innebär det att jag får ett 4-års kontrakt med AC Milan då??????

 

Skämt åsido. Jag är medlem i Pokerforum och om ngn skriver om mig och det jag gör så är det min skyldighet att svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...