Joakim G Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 lillJocke e DIF are ... faen vet varför... och till P&J ....Vi Kämpar !! Född i Kungliga Huvudstaden några dagar efter att Järnkaminerna spöade Gnaget med 4-0 och Gösta "Knivsta" Sandberg gjorde hat-trick. Farsan satt på läktaren matchen efter och Lars Gunnar Björklund skrev in mig i föreningen. På den vägen är det..... Citera
Nicklas Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 själv föddes man bakom en vagn , eller det var där dom hittade mig iaf, nån gång när brage va lage som ingen ha slage! Citera
PREVARANT Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 säger bara Partizan både Hammarbyare och Djurgårdare fick smaka Citera
MrPitch Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 Någon som vet om Pokermiljonen kommer släppas på dvd? Citera
cab19 Postad 18 November , 2005 Rapport Postad 18 November , 2005 [Halv OT] Tittade på gamla avsnitt av Hey baberiba när det dök upp en sketch med namnet memorymiljonen.En parodi på Pm således,lockade fram ett skratt hos mig iaf. Citera
Joakim G Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 [Halv OT]Tittade på gamla avsnitt av Hey baberiba när det dök upp en sketch med namnet memorymiljonen.En parodi på Pm således,lockade fram ett skratt hos mig iaf. Helt Underbar var den Skrattade fanimej ur stolen... Citera
Nusseman Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Joakim, som jag sagt hela tiden tycker jag du gör ett strålande jobb i PM men en liten fråga har jag: "Hoppsan Kerstin" Var fasen kommer det ifrån? Jag garvade som bara den när det var lite spännande i en pott och du säger "Hoppsan Kerstin" Citera
Esperit Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Joakim, som jag sagt hela tiden tycker jag du gör ett strålande jobb i PM men en liten fråga har jag: "Hoppsan Kerstin" Var fasen kommer det ifrån? Jag garvade som bara den när det var lite spännande i en pott och du säger "Hoppsan Kerstin" Frågan är väl snarare hur man nu får folk att sluta säga "Hoppsan Kerstin" i tid och otid..... Citera
Bein Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 själv föddes man bakom en vagn , eller det var där dom hittade mig iaf,nån gång när brage va lage som ingen ha slage! Serik fans! Citera
slampen Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Vilka proffs lirar i morgondagens avsnitt? Man kan säkert söka på det någonstans men, wtf ? Citera
PeO Postad 19 November , 2005 Rapport Postad 19 November , 2005 Vilka proffs lirar i morgondagens avsnitt?Man kan säkert söka på det någonstans men, wtf ? Proffs: Tobias Persson och Anders "Dajmen" Jonasson Kändisar: Måns Nathanaelsson och Patrick Ekwall Kvalspelare: Eric Carlsén och Anders Mehlin Sista programmet innan "slutspelet". Citera
Sansrom Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Vilka proffs lirar i morgondagens avsnitt?Man kan säkert söka på det någonstans men, wtf ? Proffs: Tobias Persson och Anders "Dajmen" Jonasson Kändisar: Måns Nathanaelsson och Patrick Ekwall Kvalspelare: Eric Carlsén och Anders Mehlin Sista programmet innan "slutspelet". Åh, hoppas den där Ekwall åker ut i första handen så han får så lite TV-tid som möjigt! Citera
Joakim G Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Joakim, som jag sagt hela tiden tycker jag du gör ett strålande jobb i PM men en liten fråga har jag: "Hoppsan Kerstin" Var fasen kommer det ifrån? Jag garvade som bara den när det var lite spännande i en pott och du säger "Hoppsan Kerstin" Vet i fasen, men morsan heter Kerstin och hon brukade säga det när man var en liten knatte. Det sitter i hjärnbalken och ploppar ur en ibland. Joakim Citera
MJ Postad 20 November , 2005 Rapport Postad 20 November , 2005 Ett kul inslag i programmet är när programledaren kommer med förlag på strategi och får mothugg av den kunnige "experten" (Måns JJJ-hand i kvällens programm). Citera
Teichmann Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Jocke G, Lite OT nu, men finns det ingen möjlighet att du kan göra en ny säsong av NU ELLER ALDRIG? Kungligaste programmet någonsin fan. Har väntat i hela min barndom på att den gula bilen ska komma till mig. Citera
vivi Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 whoops-a-daisy -> hoppsan kerstin (Eller om det är whoops daisy, whoopsie daisy. Borde inte vara så kinkigt) Citera
Joakim G Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 Jocke G, Lite OT nu, men finns det ingen möjlighet att du kan göra en ny säsong av NU ELLER ALDRIG? Kungligaste programmet någonsin fan. Har väntat i hela min barndom på att den gula bilen ska komma till mig. HeHe. Ja du..... det hade varit något i detta såpa-träsk. Tyvärr kommer inte den gula bilen till dig, men man vet aldrig.... Höjder va det va....? Joakim Citera
Teichmann Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 HeHe. Ja du..... det hade varit något i detta såpa-träsk. Tyvärr kommer inte den gula bilen till dig, men man vet aldrig.... Höjder va det va....? Joakim Jepp, höjdrädsla! Om det var det du pratade om. Du kör hem till mig i den gula bilen och knackar på dörren. "Tjena, det är Joakim Geigert från Nu eller aldrig. Jag har hört att du är rädd för höjder. Jag ska ge dig en deal. Du och jag, Kaknästornet ikväll. Gör du det för två tusen spänn?" "Njaa.." Sen pressar jag upp priset (hur många sysslade egentligen med det? Var ju bara idioter som tackade ja direkt) till 6000, och jag har en fin bankrulle igen. Är medveten om att det blir lite OT nu, men faktum är att det programmet och du var "kult" för mig läänge efter att det slutade visas. Sedan försvann du från det sena nittiotalet till dagens Pokermiljonen typ. Inte fan la man märke till dig iaf. Undrade faktiskt var fan du höll hus. Hursomhelst: Bra jobb i Pokermiljonen! Citera
Joakim G Postad 21 November , 2005 Rapport Postad 21 November , 2005 HeHe. Ja du..... det hade varit något i detta såpa-träsk. Tyvärr kommer inte den gula bilen till dig, men man vet aldrig.... Höjder va det va....? Joakim Jepp, höjdrädsla! Om det var det du pratade om. Du kör hem till mig i den gula bilen och knackar på dörren. "Tjena, det är Joakim Geigert från Nu eller aldrig. Jag har hört att du är rädd för höjder. Jag ska ge dig en deal. Du och jag, Kaknästornet ikväll. Gör du det för två tusen spänn?" "Njaa.." Sen pressar jag upp priset (hur många sysslade egentligen med det? Var ju bara idioter som tackade ja direkt) till 6000, och jag har en fin bankrulle igen. Är medveten om att det blir lite OT nu, men faktum är att det programmet och du var "kult" för mig läänge efter att det slutade visas. Sedan försvann du från det sena nittiotalet till dagens Pokermiljonen typ. Inte fan la man märke till dig iaf. Undrade faktiskt var fan du höll hus. Hursomhelst: Bra jobb i Pokermiljonen! Tack så mycket! Scenariot skulle se ut så här... Vi smyger på dig 05.00 på morgonen. Ngn i din bekantskapskrets har lånat ut dina hemnycklar. "tasselitass" fram till sängen och.... PÅ MED KAMERAN OCH LAMPOR OCH HELA BALETTEN. Du, yrvaken - "eh va...öh?" - Tjena Teichmann, på med kläderna, nu kör vi. Ut på gärdet där en luftballong står klar. Upp i skyn åker vi till 3000 meters höjd. - OK, Fallskärm utan tandem.....10.000 papp? - "ALDRIG I LIVET" (bra eftersom detta är en förhandling tänker du) - 12.500 ? - "Nix" (här låtsa du bli lite skakis, samtidigt som du börjar inse att det finns en hacka att tjäna här) - 15.000 sista budet... - "Jag är rädd för höjder och måste tyvärr tacka nej" (shit, det är klart att dom inte ger sig, luftballong är ju inte billigt...) - Ok Teichmann du skall få ett absolut sista bud. Tar du inte det så åker vi ner igen... - "Ok" (YEEES nu blir jag rik) - 5.000 ! - "VA?" - 4.000 ! - "Eh... men...neee" - 3.000 ! - "Stopp!!!!!!! OK....Jag gör det!!!!!! Sen hoppar du och allt är frid och fröjd. Så brukade det gå till faktiskt. //Joakim (Som fick sparken från TV3 samtidigt som Alsing med motivationen; Vi skall satsa på nytt blod;Treutiger och Mårten Andersson) Citera
Hasselby Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Ha ha! Det var där du lärde dig att syna bluffar. Citera
Verbal__Kint Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Vad hette han i första säsongens final, som la sina pocket kungar mot essen och sa att: -Essen står... Det är bland det grymmaste jag sett! Han var inte med denna säsongen va? Citera
Raimo Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Fredrik Nyström, tror inte han var med denna säsongen Citera
dlinder Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Nån som såg första lucky loser-bordet förutom jag? Sanslöst att Mladen stekte så länge på sista handen. Sen sa han "jag visste att jag ledde, men jag hade en dålig känsla". Eller hur... Citera
Casper Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Yep. Tycker Mats Rahm spelade riktigt bra. Tur sista handen HU dock. Kan inte varit lätt att vara Johan, dom körde rätt bra med honom när han försökte bluffa hem potterna. Citera
eyedol Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Tur o tur.. det var väl en 60/40 situation. Citera
Recommended Posts