Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen säsong 2


Bruce

Recommended Posts

lillJocke e DIF are ... faen vet varför...

 

och till P&J ....Vi Kämpar !!

 

Född i Kungliga Huvudstaden några dagar efter att Järnkaminerna spöade Gnaget med 4-0 och Gösta "Knivsta" Sandberg gjorde hat-trick. Farsan satt på läktaren matchen efter och Lars Gunnar Björklund skrev in mig i föreningen. På den vägen är det.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Joakim, som jag sagt hela tiden tycker jag du gör ett strålande jobb i PM men en liten fråga har jag: "Hoppsan Kerstin" Var fasen kommer det ifrån? Jag garvade som bara den när det var lite spännande i en pott och du säger "Hoppsan Kerstin" :D

 

Frågan är väl snarare hur man nu får folk att sluta säga "Hoppsan Kerstin" i tid och otid.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka proffs lirar i morgondagens avsnitt?

Man kan säkert söka på det någonstans men, wtf ?

 

Proffs: Tobias Persson och Anders "Dajmen" Jonasson

Kändisar: Måns Nathanaelsson och Patrick Ekwall

Kvalspelare: Eric Carlsén och Anders Mehlin

 

Sista programmet innan "slutspelet".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka proffs lirar i morgondagens avsnitt?

Man kan säkert söka på det någonstans men, wtf ?

 

Proffs: Tobias Persson och Anders "Dajmen" Jonasson

Kändisar: Måns Nathanaelsson och Patrick Ekwall

Kvalspelare: Eric Carlsén och Anders Mehlin

 

Sista programmet innan "slutspelet".

 

Åh, hoppas den där Ekwall åker ut i första handen så han får så lite TV-tid som möjigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim, som jag sagt hela tiden tycker jag du gör ett strålande jobb i PM men en liten fråga har jag: "Hoppsan Kerstin" Var fasen kommer det ifrån? Jag garvade som bara den när det var lite spännande i en pott och du säger "Hoppsan Kerstin" :D

 

Vet i fasen, men morsan heter Kerstin och hon brukade säga det när man var en liten knatte. Det sitter i hjärnbalken och ploppar ur en ibland.

 

Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jocke G,

 

Lite OT nu, men finns det ingen möjlighet att du kan göra en ny säsong av NU ELLER ALDRIG? Kungligaste programmet någonsin fan. Har väntat i hela min barndom på att den gula bilen ska komma till mig. :(

 

HeHe.

 

Ja du..... det hade varit något i detta såpa-träsk. Tyvärr kommer inte den gula bilen till dig, men man vet aldrig.... ;)

 

Höjder va det va....?

 

Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HeHe.

 

Ja du..... det hade varit något i detta såpa-träsk. Tyvärr kommer inte den gula bilen till dig, men man vet aldrig.... ;)

 

Höjder va det va....?

 

Joakim

Jepp, höjdrädsla! Om det var det du pratade om. Du kör hem till mig i den gula bilen och knackar på dörren.

 

"Tjena, det är Joakim Geigert från Nu eller aldrig. Jag har hört att du är rädd för höjder. Jag ska ge dig en deal. Du och jag, Kaknästornet ikväll. Gör du det för två tusen spänn?"

 

"Njaa.."

 

Sen pressar jag upp priset (hur många sysslade egentligen med det? Var ju bara idioter som tackade ja direkt) till 6000, och jag har en fin bankrulle igen.

 

Är medveten om att det blir lite OT nu, men faktum är att det programmet och du var "kult" för mig läänge efter att det slutade visas. Sedan försvann du från det sena nittiotalet till dagens Pokermiljonen typ. Inte fan la man märke till dig iaf. Undrade faktiskt var fan du höll hus.

 

Hursomhelst: Bra jobb i Pokermiljonen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HeHe.

 

Ja du..... det hade varit något i detta såpa-träsk. Tyvärr kommer inte den gula bilen till dig, men man vet aldrig.... ;)

 

Höjder va det va....?

 

Joakim

Jepp, höjdrädsla! Om det var det du pratade om. Du kör hem till mig i den gula bilen och knackar på dörren.

 

"Tjena, det är Joakim Geigert från Nu eller aldrig. Jag har hört att du är rädd för höjder. Jag ska ge dig en deal. Du och jag, Kaknästornet ikväll. Gör du det för två tusen spänn?"

 

"Njaa.."

 

Sen pressar jag upp priset (hur många sysslade egentligen med det? Var ju bara idioter som tackade ja direkt) till 6000, och jag har en fin bankrulle igen.

 

Är medveten om att det blir lite OT nu, men faktum är att det programmet och du var "kult" för mig läänge efter att det slutade visas. Sedan försvann du från det sena nittiotalet till dagens Pokermiljonen typ. Inte fan la man märke till dig iaf. Undrade faktiskt var fan du höll hus.

 

Hursomhelst: Bra jobb i Pokermiljonen!

 

Tack så mycket! :D

 

Scenariot skulle se ut så här...

 

Vi smyger på dig 05.00 på morgonen. Ngn i din bekantskapskrets har lånat ut dina hemnycklar. "tasselitass" fram till sängen och.... PÅ MED KAMERAN OCH LAMPOR OCH HELA BALETTEN. Du, yrvaken - "eh va...öh?"

- Tjena Teichmann, på med kläderna, nu kör vi.

Ut på gärdet där en luftballong står klar. Upp i skyn åker vi till 3000 meters höjd.

- OK, Fallskärm utan tandem.....10.000 papp?

- "ALDRIG I LIVET" (bra eftersom detta är en förhandling tänker du)

- 12.500 ?

- "Nix" (här låtsa du bli lite skakis, samtidigt som du börjar inse att det finns en hacka att tjäna här)

- 15.000 sista budet...

- "Jag är rädd för höjder och måste tyvärr tacka nej" (shit, det är klart att dom inte ger sig, luftballong är ju inte billigt...)

- Ok Teichmann du skall få ett absolut sista bud. Tar du inte det så åker vi ner igen...

- "Ok" (YEEES nu blir jag rik)

- 5.000 !

- "VA?"

- 4.000 !

- "Eh... men...neee"

- 3.000 !

- "Stopp!!!!!!! OK....Jag gör det!!!!!!

Sen hoppar du och allt är frid och fröjd. ;)

 

Så brukade det gå till faktiskt.

 

//Joakim

(Som fick sparken från TV3 samtidigt som Alsing med motivationen; Vi skall satsa på nytt blod;Treutiger och Mårten Andersson)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...