Ola Brandborn Postad Lördag kl 10:24 Rapport Postad Lördag kl 10:24 Är det "störst utbud" så har exempelvis Bet365 frågor... Citera
minibiff Postad Lördag kl 12:38 Rapport Postad Lördag kl 12:38 7 timmar sedan, säger Folke Rosvall : ATG påstår i sin reklam att dom är "störst på fotbollsbetting i Sverige". Svenska Spel och dess företrädare Tipstjänst har hållit på i snart 100 år. ATG har sysslat med fotboll i drygt sju år. Är det verkligen möjligt att ATG är störst? 4 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Jag reagerade också på det, med samma fråga. ATG LeoVegas (dvs Expekt m.fl) Svenska Spel Är jag rätt säker rankningen är i Sverige, eller den var det iallafall när det kommer till sportsbetting. Omsättning exkluderat poolspel. Citera
Folke Rosvall Postad Lördag kl 12:57 Rapport Postad Lördag kl 12:57 18 minuter sedan, säger minibiff : ATG LeoVegas (dvs Expekt m.fl) Svenska Spel Är jag rätt säker rankningen är i Sverige, eller den var det iallafall när det kommer till sportsbetting. Omsättning exkluderat poolspel. Varifrån kommer uppgifterna? Citera
Ola Brandborn Postad Lördag kl 13:18 Rapport Postad Lördag kl 13:18 Om det stämmer så är det uppseendeväckande hur SvS missat denns straffspark i så fall. Men de larvade ju sig med en "egen" sportsbook av någon amerikansk leverantör ett tag, som de fick överge. Där tappade de säkert kunder en masse. Citera
Markus8000 Postad Lördag kl 13:58 Författare Rapport Postad Lördag kl 13:58 Taggar för kvällens match med att kolla klipp från 94. Knetens halvvolleymål mot Brasilien är verkligen oerhört snyggt. 1 Citera
Markus8000 Postad Lördag kl 15:51 Författare Rapport Postad Lördag kl 15:51 (redigerade) Det är sannolikt den enskilt viktigaste matchen som spelarna kommer spela hittills. Varenda närkamp kommer göra skillnad. Bästa läget för dessa män att göra sitt livs insats. Jag hade gett en arm eller ben för den chansen. Jag tror på strategin att ligga lågt och smälla iväg hårda passningar mot Isak. Tyckte han såg så sjukt vass ut mot Tunisien. Hela tiden redo i djupled och väl rättvänd är han så duktig. Ju närmare vi kommer matchstart, desto värre är det. Inte längre kul utan bara lidelse. Nu är det bara skicka bästa energin från Sverige till USA. Redigering: det är ju fullt möjligt vi inte lever för att få se samma läge igen Redigerad Lördag kl 15:53 av Markus8000 Citera
Folke Rosvall Postad Lördag kl 16:02 Rapport Postad Lördag kl 16:02 Enligt spelbolagen är det 55% chans att Nederländerna vinner. Oavgjort vore en svensk framgång. Citera
Lobo Postad Lördag kl 16:24 Rapport Postad Lördag kl 16:24 Det finns ett fint boostat odds på att Isak eller Gyokeres gör mål till 4,50 hos ATG, Maxinsats: 100:- Taget! Citera
Ola Brandborn Postad Lördag kl 17:05 Rapport Postad Lördag kl 17:05 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Enligt spelbolagen är det 55% chans att Nederländerna vinner. Oavgjort vore en svensk framgång. Ett kryss innebär (väl att vi går vidare) med den fina målskillnad vi har. Citera
Markus8000 Postad Lördag kl 17:28 Författare Rapport Postad Lördag kl 17:28 Hien har förlorat varje närkamp hittills. Så sjukt svagt. Petter Hansson hade aldrig, aldrig släppt in första målet. Han kunde knappt slå en bredsida men han var back och kunde försvara målet. Citera
Markus8000 Postad Lördag kl 19:35 Författare Rapport Postad Lördag kl 19:35 Så genant. Sämst. Jag och Malin sjöng med i nationalsång och så viker dom ner sig så totalt. Ett undantag och det var Isak. Varenda touch suverän. Inte hans fel det är rena vrak som spelar i övrigt. Citera
Lobo Postad Lördag kl 19:49 Rapport Postad Lördag kl 19:49 Glömde psykologen berätta för Sverige att man är extra sårbar direkt efter en toppmatch! Citera
Markus8000 Postad Lördag kl 21:29 Författare Rapport Postad Lördag kl 21:29 Vilka sopor. Aldrig varit så besviken. Citera
Folke Rosvall Postad Söndag kl 01:10 Rapport Postad Söndag kl 01:10 Vad händer om Sverige förlorar med 1-5 mot Japan också? Blir det hemresa då? Citera
Ola Brandborn Postad Söndag kl 05:04 Rapport Postad Söndag kl 05:04 Vi har lite vasst anfall, skapade ju en hel del hyggliga lägen. Men försvaret läcker som ett såll. Nu blir det "japaner, japaner, överallt japaner" i en match vi behöver kryssa (minst). 1 Citera
Markus8000 Postad Söndag kl 05:44 Författare Rapport Postad Söndag kl 05:44 Ja, alltså man får ju lära sig redan i juniorfotboll att ta bort första ytan vid inspel. Sverige släpper in mål på mål därifrån. Så sjukt besviken fortfarande. Holland behöver ju inte ens vara bra. Citera
Markus8000 Postad Söndag kl 07:41 Författare Rapport Postad Söndag kl 07:41 Hien ska spela sitt livs viktigaste match och tar knappt en frispark. Som mittback. Lindelöf lika sämst och blöt. Och är lagkapten. Citera
Lobo Postad Söndag kl 09:07 Rapport Postad Söndag kl 09:07 7 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Vad händer om Sverige förlorar med 1-5 mot Japan också? Blir det hemresa då? World Cup 2026 Third Place Teams: Standings and How 8 Qualify Citera
Folke Rosvall Postad Söndag kl 11:32 Rapport Postad Söndag kl 11:32 Såvitt jag förstår är det inte möjligt att besvara frågan ännu. Det finns tydligen en teoretisk chans att Sverige inte når sextondelsfinalen. Citera
Markus8000 Postad 8 timmar sedan Författare Rapport Postad 8 timmar sedan Efter senaste matchen vette det väl katten om man är så sugen på Brasilien eller Marocko i alla fall. Bara scannat rubriker i veckan och det verkar som det varit bra resultat hittills om man tänker sig för Sverige att spela vidare. Hoppas Potter har modet att testa nåt galet till Japan. Man blir ju lite lätt ombytlig i tv-soffan så med en bragd mot Japan sitter man i guld-båten igen. Citera
Folke Rosvall Postad 8 timmar sedan Rapport Postad 8 timmar sedan 14 minuter sedan, säger Markus8000 : med en bragd mot Japan sitter man i guld-båten igen. Du siktar högt. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.