Markus8000 Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan Har nu kollat ca 12 h inför UFC. Himla osäker om det ens är äkta, men Chimaev lär ju krossa. Tror han vinner typ allt. En rolig detalj från förberedelserna är Dustin Poirier som TV-värd. Det finns en del att jobba med. Upplever att få verkligen klarar av en Sportspegel-fråga idag. Citera
Lobo Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 1 timme sedan, säger Markus8000 : Har nu kollat ca 12 h inför UFC. Himla osäker om det ens är äkta, men Chimaev lär ju krossa. Tror han vinner typ allt. Jag har ingen koll på UFC mer än vad du delger, men jag läste om matchen i Expressen och det råder ju rena hatstämningen. Enligt oddsen borde Strickland vara mest rädd för att få stryk, men det är nog mest psykologiskt. Citera
Markus8000 Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan 10 timmar sedan, säger Lobo : Det beror nog mestadels på att jag var duktig på semifasta h2h-dueller. -- Är det farsgubben Ludde du har på din enkelrad? Jag håller en extra tumme för den. Chrille Krukan spikar emot både Wise Guy och La Yuca. Jag tycker att det programmet har blivit sämre med det nya konceptet, men det är fortfarande skönt att höra hur Chrille bevarar den gamla travjargongen. Krukan har bra koll. Mycket av det han nämner håller. 24 minuter sedan, säger Lobo : Jag har ingen koll på UFC mer än vad du delger, men jag läste om matchen i Expressen och det råder ju rena hatstämningen. Enligt oddsen borde Strickland vara mest rädd för att få stryk, men det är nog mest psykologiskt. Jag tror Strickland kommer ligga på rygg 5 ronder men hoppas jag har fel Citera
Lobo Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan Denna absurda formulering är ju faktiskt rolig. 'Din pappa slog dig, nu ska jag göra det, sade Chimaev' Citera
Markus8000 Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 45 minuter sedan, säger Lobo : Denna absurda formulering är ju faktiskt rolig. 'Din pappa slog dig, nu ska jag göra det, sade Chimaev' Ja, den var riktigt djup. En enda gång har Sean Strickland öppnat upp varför han är som han är. En farsa som kastade ölflaskor på honom, varpå det blev skallning. En jobbig familjesituation helt enkelt. Khamzat Chimaev drog då den ovanstående kommentaren. Riktigt smutsig men Strickland spelar spelet. Mest troligt för att tjäna deg. 1 Citera
Markus8000 Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Malin vill en enda sak och det är att bli mamma. Jag vill ge henne det men det går ej. Helt naturligt börjar Malin kolla om det är fel på mig. Jag säger att vi blev gravid typ 15 gånger med mitt ex. Tar kontakt med mitt ex och det visar sig att hon ljög. Är nog det svartaste jag känt för en person någonsin. Jag sprang runt varenda gång och bar grejer, vilket finns på sms. Kommer behöva landa i den livslögnen själv först och sen tar med mitt hjärta. Vissa personer är helt enkelt psykopater. Citera
Recommended Posts