brusig1 Postad 3 November , 2021 Rapport Share Postad 3 November , 2021 1 timme sedan, säger fritjof : Vad är de för ställe? Saknar ett riktigt lyxigt restaurang besök ? Maison Rostang i Paris! 2 stjärnig Michelinkrog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 3 November , 2021 Rapport Share Postad 3 November , 2021 58 minuter sedan, säger brusig1 : Maison Rostang i Paris! 2 stjärnig Michelinkrog. Tbh såg det inte speciellt gott ut, speciellt inte de 5 sista bilderna. Men tar för givet att det var supernice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 3 November , 2021 Rapport Share Postad 3 November , 2021 Bilderna inte tagna med din lur va haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 3 November , 2021 Rapport Share Postad 3 November , 2021 Ingen som har middagsrek i Milano f.ö? Försökte boka Nobu precis men var givetvis fullbokat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 3 November , 2021 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2021 27 minuter sedan, säger minibiff : Ingen som har middagsrek i Milano f.ö? Försökte boka Nobu precis men var givetvis fullbokat. Där tror jag du sprang bra. Har aldrig varit i Milano så har nog ingen annan rek än att inte gå till Nobu någonstans i Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 3 November , 2021 Rapport Share Postad 3 November , 2021 26 minuter sedan, säger GTOBåten : Där tror jag du sprang bra. Har aldrig varit i Milano så har nog ingen annan rek än att inte gå till Nobu någonstans i Europa Asså? Gillade det i Vegas iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 3 November , 2021 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2021 55 minuter sedan, säger minibiff : Asså? Gillade det i Vegas iallafall De lever mer på namnet i Europa vad jag upplevt, utan tvekan det är bättre i Vegas / LA gissar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 4 November , 2021 Rapport Share Postad 4 November , 2021 8 timmar sedan, säger GTOBåten : Där tror jag du sprang bra. Har aldrig varit i Milano så har nog ingen annan rek än att inte gå till Nobu någonstans i Europa 7 timmar sedan, säger minibiff : Asså? Gillade det i Vegas iallafall Har varit på 2st nobu och tycker det har varit rätt mediokert bägge gångerna. Det som stör mig mest är att allting är lite för dyrt. Det bör finnas bättre alternativ kan jag tycka. Fwiw så är det nog den high end-sushi restaurang jag ogillat mest i London. Zuma och sushisamba som båda är kända franschises håller jag extremt mycket högre, varav zuma har/hade (?) stjärna. Båda är ändå märkbart mycket billigare i UK iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 4 November , 2021 Rapport Share Postad 4 November , 2021 10 timmar sedan, säger 33sunshine : Tbh såg det inte speciellt gott ut, speciellt inte de 5 sista bilderna. Men tar för givet att det var supernice! Fortfarande traumatiserad av bilderna från punk royale, tilta mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 4 November , 2021 Rapport Share Postad 4 November , 2021 3 timmar sedan, säger brusig1 : Fortfarande traumatiserad av bilderna från punk royale, tilta mig inte. haha ja episka platings Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 24 November , 2021 Rapport Share Postad 24 November , 2021 Älskar faktumet att berri kan syna ned J-hög för 3x pott på oparad bräda för 100 bigs och alla bara hyllar han som den goat han är. Hade det varit vem som helst förutom berri hade frågor som hurvida det var missclick eller om han bara läste fel på brädan. Underbart för poker på alla sätt och vis. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 24 November , 2021 Rapport Share Postad 24 November , 2021 (redigerade) 2 timmar sedan, säger brusig1 : Älskar faktumet att berri kan syna ned J-hög för 3x pott på oparad bräda för 100 bigs och alla bara hyllar han som den goat han är. Hade det varit vem som helst förutom berri hade frågor som hurvida det var missclick eller om han bara läste fel på brädan. Underbart för poker på alla sätt och vis. Skulle du kunna lägga upp handen här? Det där tänket gäller ju i sport oxå, ni som följer Nba kanske minns damian lillards halvplans game winner som han blev hyllad för. Nu är väl han top 2 i ligan från den rangen men man borde kunna hitta ett bättre skott där.Jag tycker dock fortfarande att det är baller skott (sorry ifall det blev lite offtopic) https://youtu.be/ZGpfXW-AuFY Redigerad 24 November , 2021 av ölkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 24 November , 2021 Rapport Share Postad 24 November , 2021 4 minuter sedan, säger ölkaka : Skulle du kunna lägga upp handen här? Det där tänket gäller ju i sport oxå, ni som följer Nba kanske minns damian lillards halvplans game winner som han blev hyllad för. Nu är väl han top 2 i ligan från den rangen men man borde kunna hitta ett bättre skott där.Jag tycker dock fortfarande att det är baller skott (sorry ifall det blev lite offtopic) https://youtu.be/ZGpfXW-AuFY 1 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 24 November , 2021 Rapport Share Postad 24 November , 2021 (redigerade) 33 minuter sedan, säger brusig1 : hahah satan vilken sjukhuscall! Tror berris motiv för syn, var samma som oddsens i detta klipp Redigerad 24 November , 2021 av ölkaka 1 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 24 November , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2021 Jedi har den bästa youtube-kanalen hands down. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 24 November , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2021 Bara 10bbs marginal till den näst sämsta combon att syna! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 24 November , 2021 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2021 (redigerade) Nvm Redigerad 24 November , 2021 av GTOBåten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 25 November , 2021 Rapport Share Postad 25 November , 2021 16 timmar sedan, säger GTOBåten : Bara 10bbs marginal till den näst sämsta combon att syna! Man vet båten är upp mycket när han hånar berri! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiburtius Postad 25 November , 2021 Rapport Share Postad 25 November , 2021 Citat I actually had a vision about Stu Ungars famous J-high call this morning in the shower, true story. Not saying that is why I called, that was probably because of GTO and blockers and range splitting or whatever the **** the kids are into these days. But in all honesty though, I really had the vision, pretty wild. https://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/november-2021-high-stakes-thread-1797824/index4.html Virgin GTO vs Chad Stu Ungar-visions Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 25 November , 2021 Rapport Share Postad 25 November , 2021 Den 2021-11-24 kl 13:53, säger brusig1 : Kan detta vara sjukligt nivåtänkande! Det finns ju även risk att han gör bort sig. Synd att det inte blev 'split pot'. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
afghan_balla Postad 26 November , 2021 Rapport Share Postad 26 November , 2021 18 timmar sedan, säger brusig1 : Man vet båten är upp mycket när han hånar berri! Båten mot Berri, plo hu gogogogo!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 26 November , 2021 Författare Rapport Share Postad 26 November , 2021 Muck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
afghan_balla Postad 26 November , 2021 Rapport Share Postad 26 November , 2021 3 minuter sedan, säger GTOBåten : Muck. One day båten, pokerforum believes in u! ❤️ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 2 December , 2021 Rapport Share Postad 2 December , 2021 Plockar fram ett gammalt gubbknep och lägger av en whine-graf. Jag känner en framgångsrik pokerspelare som säger att desto mer man whinar desto bättre springer man. I övrigt behöver jag nya grindkläder, tips på sköna mjukisbyxor? Har rockat ett par acne-joggings i många år som jag fick av en kompis som beställde de online men insåg de var för stora för honom så han gav de till mig. Riktig pokerspelare som beställer mjukisbyxor för typ 3000kr+ och sen inte orkar skicka tillbaka de för de är i fel storlek. Tyvärr börjar de gå sönder nu så är dags för byte. 8 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 2 December , 2021 Rapport Share Postad 2 December , 2021 2 timmar sedan, säger brusig1 : Plockar fram ett gammalt gubbknep och lägger av en whine-graf. Jag känner en framgångsrik pokerspelare som säger att desto mer man whinar desto bättre springer man. Det här skriver jag under på. Det sker ofta direkt efter man har tryckt enter i chatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts