Gå till innehåll

Monsterboken


GTOBåten

Recommended Posts

27 minuter sedan, säger brusig1 :

Läs scurras pgc från typ 2016 om du vill veta mer om honom. ?

Haha, ja den gamla godingen kan vara värd ett återbesök. Märkligt att Fayth inte dög som nick längre strax efter :D 

Tvivlar inte på att han är set for life som spelade på stenåldern och haft tillgång till amerikanska pooler. Men vore kul att höra vart han står idag på stars enligt er (ifall ni lirat nog för att ha en åsikt) med tanke på hur mkt han snackar i NVG och PGC. 

Edit: Jesus, hade glömt vilken självslakt det var, man mår nästan dåligt av att läsa...

Redigerad av Bryggkaffe
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2018-08-08 kl 20:54, säger Snake911 :

Cbettar du hela din range på den brädan med 1/3. Eller hade du checkat skräp och cbettat sånt som kan plocka upp equity på turn?

En kombination av att jag delvis inte vill dela med mig av strategi gratis och att drevet gick berserk på mig senast i vår db när jag skrev något om teori gör mig 0/10 sugen på att dela något i den stilen. Det är ingen slump att alla 5k och 10k nävar jag delar är showdowns och redan finns på 2+2 i hs-tråden.

I övrigt har jag haft 2 dygn off från spel som spenderats hemma hos spelarn med några andra. Trevligt som alltid, men också sjukt nice i form av att han är överlägset den mest balanserade pokerspelaren jag har träffat. Man plockar alltid upp lite visdom från honom vid varje samtal/möte. Löjligt taggad på spel med andra ord. 

 

  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

08152a616d29bffe892c62c1973e0cf9.png

Har ju inte gått jättebra sen senast. Kallt spring kombinerat med en del frustration mot slutet. 

Tar ett par dagar off och sedan är det att vända månaden.

På IRL-fronten har jag bokat resa till Island med frugan. Bila runt ön ett par veckor i slutet av Augusti så blir en skön semester innan en lång grindhöst. 

Bildresultat för iceland

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+ Rek på Island. Är själv där och besöker tjejen under slutet aug (Hon är isländsk och bor i Reykjavik). Så vill du ha någon insider info om mat etc eller tips på vad som är värt att kolla på, bara hojta ?

Du lär inte bli besviken av besöket! Vädret är inte GTO där iår men det gör inte så mycket tbh.

Redigerad av StoffeRemy
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger brusig1 :

En kombination av att jag delvis inte vill dela med mig av strategi gratis och att drevet gick berserk på mig senast i vår db när jag skrev något om teori gör mig 0/10 sugen på att dela något i den stilen. Det är ingen slump att alla 5k och 10k nävar jag delar är showdowns och redan finns på 2+2 i hs-tråden.

 

Vore jävligt coolt om du gjorde d ändå men förstår dig givetvis 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, säger brusig1 :

En kombination av att jag delvis inte vill dela med mig av strategi gratis och att drevet gick berserk på mig senast i vår db när jag skrev något om teori gör mig 0/10 sugen på att dela något i den stilen. Det är ingen slump att alla 5k och 10k nävar jag delar är showdowns och redan finns på 2+2 i hs-tråden.

I övrigt har jag haft 2 dygn off från spel som spenderats hemma hos spelarn med några andra. Trevligt som alltid, men också sjukt nice i form av att han är överlägset den mest balanserade pokerspelaren jag har träffat. Man plockar alltid upp lite visdom från honom vid varje samtal/möte. Löjligt taggad på spel med andra ord. 

 

Som jag minns det delade du inte med dig av nån strategi då heller utan var den som själv gick berserk när man frågade (ifrågasatte)  om varför si gjordes i en viss situation. Köper dock det första argumentet samt att Spelarn är skön, visste däremot inte att han fortfarande spelade ser han inte inne mycket längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, säger emiiii :

Som jag minns det delade du inte med dig av nån strategi då heller utan var den som själv gick berserk när man frågade (ifrågasatte)  om varför si gjordes i en viss situation. Köper dock det första argumentet samt att Spelarn är skön, visste däremot inte att han fortfarande spelade ser han inte inne mycket längre.

Du är ute och cyklar som vanligt. I vilken värld är det inte att ge strategi när man delar ut EXAKTA siffror hur mycket en hand vinner i en spot...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger brusig1 :

Du är ute och cyklar som vanligt. I vilken värld är det inte att ge strategi när man delar ut EXAKTA siffror hur mycket en hand vinner i en spot...

 

I de flestas värld skulle jag säga att siffror på hur mycket en hand vinner i en viss spot är ett resultat av strategin som leder fram till de.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ångar på rätt bra själv, är fortfarande inne i ett extremt gott mode.  Gamesen har varit extremt bra. Det börjar bli dags att röra på sig också, så är ganska taggad generellt på höstens resor. Som det ser ut nu så blir det minimum 3st och max 5st länder innan årsskiftet. Vilket också betyder att jag får träffa lite skönt folk man inte har sett på ett tag. Är dock sämst på att planera saker så kommer winga alla resor som inte är med någon annan. Ska försöka få in lite livepoker med, men det är det det tråkigaste som finns.

Postar en update på pokern, kommer inte posta resultat mer här efter månadsskiftet som det ser ut nu. Kändes lite mäh att posta en dundermånad för att sedan sluta posta direkt efter bara för att det gick en aning sämre.  Då båten redan hackat på rio-coacher som fejkar sina grafer så har jag snarlikt förakt mot coacher som bara postar små samples eller bara postar när de vinner.  Så när denna månaden startade lite sämre kändes det som att jag ivf borde posta denna månaden åtminstone. Har i vilket fall fått tura som satan sedan jag skrev downswing-inlägget, och ännu mer sedan jag kom hem från spelarn.

Tanken med att posta resultat är ändå främst för att få in elever till stallet. Vilket vi har lyckats bra med den senaste månaden.

image.thumb.png.fe9a876cb6507d8c7b181a027bb67832.png

Redigerad av brusig1
  • Like 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger trevligt :

Hade glömt den tråden, bitvis var den extremt underhållande. Tror inte att han är psykopat som någon i tråden nämnde,  tiltad snubbe som hatar hur pokern utvecklats och "ventilerar" i en tråd där han trollar all-in är hur jag skulle beskriva det. Kul han tog sig tid oavsett! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...