GTOBåten Postad 20 Oktober , 2018 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2018 Need2klonk sharkscope plz 1 Citera
GTOBåten Postad 21 Oktober , 2018 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2018 20 minuter sedan, säger boman : $1 per hand till nyår lr? Vore fint! Skulle lägga timlönen på någonstans runt 350-400, inte riktig Brusig-nivå men jag kanske får råd med en jacuzzi ändå. 13h kämpardag idag. Tror aldrig jag spelat så mycket händer utan zoom. Saknas något k i grafen med så blev helt godkänt plus tillslut 2 Citera
StoffeRemy Postad 21 Oktober , 2018 Rapport Postad 21 Oktober , 2018 Ujuj Bamsepott vid 2000händer in i grafen? HH pliiiz. Citera
GTOBåten Postad 21 Oktober , 2018 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2018 3 minuter sedan, säger StoffeRemy : Ujuj Bamsepott vid 2000händer in i grafen? HH pliiiz. lol slaktaments ezgameaments Citera
StoffeRemy Postad 21 Oktober , 2018 Rapport Postad 21 Oktober , 2018 (redigerade) Kom och tänka på en sak angående sistahanden. Hur ser du/ni på att ha callrange i sb, enormt vanligt att även regs synar där (speciellt 22-88 händerna). Själv har jag som regel att inte ha någon callrange öht mot 1open. Slänger in lite calls om det är open + syn före mig dock. Redigerad 21 Oktober , 2018 av StoffeRemy Citera
GTOBåten Postad 21 Oktober , 2018 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2018 Både och fungerar, kan inte gå in djupare på hur jag själv spelar spotten Citera
StoffeRemy Postad 21 Oktober , 2018 Rapport Postad 21 Oktober , 2018 (redigerade) StoffeHastings kommer jaga dig. Nä men fullt förståeligt. Var mer intresserad av hur du ser på det och om det är ett big nono. Redigerad 21 Oktober , 2018 av StoffeRemy Citera
brusig1 Postad 21 Oktober , 2018 Rapport Postad 21 Oktober , 2018 (redigerade) 2 timmar sedan, säger boman : $1 per hand till nyår lr? Om en annan redan ligger och myser där senaste 19 månaderna pre rakeback (förvisso grus, men räknas!) ? En ligger även och myser på $720/h timmen för månaden också, feeling good osv. 2 timmar sedan, säger GTOBåten : Vore fint! Skulle lägga timlönen på någonstans runt 350-400, inte riktig Brusig-nivå men jag kanske får råd med en jacuzzi ändå. 13h kämpardag idag. Tror aldrig jag spelat så mycket händer utan zoom. Saknas något k i grafen med så blev helt godkänt plus tillslut Snyggt! Hade ganska nice dag idag, spelade poker ca 5 timmar och fick hitta lika många lusingar i dollares. Sen var jag på min favoritrestaurang här och åt en god köttbit och drack rödtjut med min nya fruga, tycker restaurangen i fråga är verkligen megabra. Råvarorna här är tbh ganska så cappade mot storstäder, men samtidigt är det en otroligt mysig miljö och kocken har jobbat på flera michellinrestauranger med 2 och 3 stjärnor. Så allt som allt är det ganska decent, första gången jag och båten var här spelades det Gang starr i högtalarna vilket redan då skapade en plats i mitt hjärta, 3 år senare ungefär så spelades det Gang starr idag också dagen till ära! Det är sjukt får förunnat att bli serverad mat av en kock som har 3-stjärnig michellinklass och lyssna på Gang starr samtidigt! Har planerat att tvinga hit ecke och zelda i nästa vecka när de kommer hit.. Förhoppningsvis impar det på två norrlänningar som bara käkat barr/kottar/sten hela deras liv (?) Redigerad 21 Oktober , 2018 av brusig1 4 Citera
KlonkSteve Postad 21 Oktober , 2018 Rapport Postad 21 Oktober , 2018 2 timmar sedan, säger GTOBåten : ezgameaments Asså....Det där är ju sånt man i princip bara ser på SvS. Senast jag såg en FI spåra ur så mycket på Stars senast var typ 2005. 1 1 Citera
GTOBåten Postad 21 Oktober , 2018 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2018 (redigerade) Tycker inte den handen representerar hans spel överlag särskilt bra, han är väldigt solid för en fisk! Bara att buga och bocka för donationen Redigerad 21 Oktober , 2018 av GTOBåten Citera
Modigakatten Postad 21 Oktober , 2018 Rapport Postad 21 Oktober , 2018 11 timmar sedan, säger brusig1 : Har planerat att tvinga hit ecke och zelda i nästa vecka när de kommer hit.. Förhoppningsvis impar det på två norrlänningar som bara käkat barr/kottar/sten hela deras liv (?) Extremt kränkande syn på norrlänningar, alla är lika mycket värda! Med det sagt så är palt pörskans gött. 2 Citera
GTOBåten Postad 21 Oktober , 2018 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2018 6 minuter sedan, säger Modigakatten : Extremt kränkande syn på norrlänningar, alla är lika mycket värda! Med det sagt så är palt pörskans gött. Biobiljett Citera
GTOBåten Postad 21 Oktober , 2018 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2018 Spelfri dag idag 3 Citera
Snake911 Postad 21 Oktober , 2018 Rapport Postad 21 Oktober , 2018 24 minuter sedan, säger GTOBåten : Spelfri dag idag Göm innehåll sick shit. Citera
BennyGuldfot Postad 22 Oktober , 2018 Rapport Postad 22 Oktober , 2018 (redigerade) Den 2018-10-21 kl 08:08, säger StoffeRemy : Kom och tänka på en sak angående sistahanden. Hur ser du/ni på att ha callrange i sb, enormt vanligt att även regs synar där (speciellt 22-88 händerna). Själv har jag som regel att inte ha någon callrange öht mot 1open. Slänger in lite calls om det är open + syn före mig dock. Helt oberoende om vem som öppnar & sitter bakom? Redigerad 22 Oktober , 2018 av BennyGuldfot Citera
brusig1 Postad 22 Oktober , 2018 Rapport Postad 22 Oktober , 2018 Alltså runitonce lol, har inget medlemskap där längre då jag aldrig kollar videos ändå. Men de har någon internationell vecka med videos på andra språk, så kändes som en kul grej att kolla på spanska/portgusiska videos. Så ser jag titeln på två videos från senaste veckan "The teachings of Yoda" och "How to use Visualizations in poker".. Vad är det för skit allvarligt talat? Vill minnas att man som rio coach får ett inköp på sin nivå för varje video, ge mig så kan jag också snacka om Star Wars och flum! 1 1 Citera
KlonkSteve Postad 22 Oktober , 2018 Rapport Postad 22 Oktober , 2018 2 timmar sedan, säger brusig1 : Alltså runitonce lol, har inget medlemskap där längre då jag aldrig kollar videos ändå. Men de har någon internationell vecka med videos på andra språk, så kändes som en kul grej att kolla på spanska/portgusiska videos. Så ser jag titeln på två videos från senaste veckan "The teachings of Yoda" och "How to use Visualizations in poker".. Vad är det för skit allvarligt talat? Vill minnas att man som rio coach får ett inköp på sin nivå för varje video, ge mig så kan jag också snacka om Star Wars och flum! 1 Citera
KlonkSteve Postad 22 Oktober , 2018 Rapport Postad 22 Oktober , 2018 2 minuter sedan, säger TrolliNorr : Okok Sheriffen! ? Citera
GTOBåten Postad 24 Oktober , 2018 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2018 bluffa mig då 3 1 1 Citera
killerwolf2 Postad 24 Oktober , 2018 Rapport Postad 24 Oktober , 2018 (redigerade) Den snor vi till simbanken! Trofé till dig! Gillar ikonen, ignorera vad den betyder. Redigerad 24 Oktober , 2018 av killerwolf2 Citera
brusig1 Postad 24 Oktober , 2018 Rapport Postad 24 Oktober , 2018 Att du har mod att posta den här efter jag sa att det var det värsta jag har sett. Check flop, fold turn och fold river.. yw! 4 1 Citera
KlonkSteve Postad 24 Oktober , 2018 Rapport Postad 24 Oktober , 2018 2 timmar sedan, säger GTOBåten : bluffa mig då 1 Citera
Recommended Posts