Gå till innehåll

Business is going well! Send more money.


Jag och mina mig

Recommended Posts

24 minuter sedan, säger Jag och mina mig :

Flåt till pumans å najs syn, om han mot förmodan läser! :3

Det är lugnt! Uruselt spelat precis som du säger och inte ens lönt motivera hur jag tänkte. Känns som jag bara blir sämre och sämre för varje dag som går relativt motståndet. Trixar med spelet och försöker hitta rätt konstant, men händer fan nada. 

Angående tiltproblematiken tror jag det är starkt korrelerat med din situation i övrigt. Talar av egen erfaranhet. I takt med att saker och ting rätar ut sig IRL får man ett helt annat lugn.

Hoppas innerligt all lycka till med livet, bara till att kriga!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 minuter sedan, säger pumans :

Det är lugnt! Uruselt spelat precis som du säger och inte ens lönt motivera hur jag tänkte. Känns som jag bara blir sämre och sämre för varje dag som går relativt motståndet. Trixar med spelet och försöker hitta rätt konstant, men händer fan nada. 

Angående tiltproblematiken tror jag det är starkt korrelerat med din situation i övrigt. Talar av egen erfaranhet. I takt med att saker och ting rätar ut sig IRL får man ett helt annat lugn.

Hoppas innerligt all lycka till med livet, bara till att kriga!

 

Haha, åh va fint! <3 Ja, eget hem imorrn kmr nog göra mig gott methinks. :) Vet inte ngt om din situation öht, men ser nu att du har fett många posts. Skönt att saker ordnat sig (som det låter iaf) för dig å gl vid borden (förutom mot mig då!). :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, säger Jag och mina mig :

Haha, åh va fint! <3 Ja, eget hem imorrn kmr nog göra mig gott methinks. :) Vet inte ngt om din situation öht, men ser nu att du har fett många posts. Skönt att saker ordnat sig (som det låter iaf) för dig å gl vid borden (förutom mot mig då!). :D

Gött med eget place, hoppas det är precis vad du behöve! Ska själv flytta nästa månad efter ett bra tag som inneboende. 

 Väldigt gamla posts. På den tiden flöt livet på.

Kort historia. Studierna tog knäcken av mig 2014, 15-16 var tungt och segt med ansträngd situation ekonomiskt och boende, men det mesta har löst sig sakta men säkert. Viktigaste är att man inte har för bråttom. Det hade jag och utfallet blev inte bättre. Försök lägga fokus på det du tror gör dig gott över tid. 

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått in två sessioner so far. Känns fett ovant att va helt för sig själv lol, men obv skönt efter att ha sovit på soffor i snart en dryg månad. Gått förbaskat segt med pokern, sinnessjukt fiskiga bord om jag bara kunde få ett set eller nåt så skulle jag dubbla upp insta lol. Kanske är jättelite plöss, men inte säker. Närmast jag har varit att vinna ngt va när jag 4b JJ 4x och blir flatad av två fiskar AQx lel checkfold å de smeta in det med typ ATo och nåt annat bs lol. Ändå nöjd över harmonin å tålamodet jag haft so far. Ciggpaus!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jobbsökarpaus också fan, måste kirra lite extra slantar, skulle abra behöva 3-4k som är fast varje månad. Fattar inte hur jag inte kan ha fått nåt av alla jobb jag har sökt. Jag har hög utbildning, massa meriter med stipendium å shit å publikationer lite överallt. Iofs fallerar jag väl prbly på att jag typ inte har nån erfarenhet. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad för jobb söker du? Kan mycket väl så att du anses vara överkvalificerad när du listar upp massa publikationer osv. Söker du lagerjobb så gör du nog bäst i att skippa nämna dessa. Ingen arbetsgivare vill ha någon som ska sluta efter 2 månader.

 

Det finns en jäkla massa kommunikationsjobb som söker folk som kan skriva. Kollat något på det?

Redigerad av MAMMAMU
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ansök som hjälpreda hos casa de Bakdörr, så jävla mycket pengar och gäster han har så tar han säkert gärna emot någon hjälpreda som räknar hans pengar, beställer mat från foodora och flyttar upp hans ben på skrivbordet när det är fikadags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger MAMMAMU :

Vad för jobb söker du? Kan mycket väl så att du anses vara överkvalificerad när du listar upp massa publikationer osv. Söker du lagerjobb så gör du nog bäst i att skippa nämna dessa. Ingen arbetsgivare vill ha någon som ska sluta efter 2 månader.

 

Det finns en jäkla massa kommunikationsjobb som söker folk som kan skriva. Kollat något på det?

Jag har sökt alla möjliga sommarjobb/deltidsjobb. Men okej, ska kanske inte ta upp utbildning och sånt. Jajo, har sökt några typ receptionistjobb, men de verkar inte vilja ha mig än så länge hfhf. Alla verkar typ ha som krav att man ska ha tidigare erfarenhet från serviceyrke lel eller typ gått någe ekonomitjossan. Mina arbetserfarenheter är typ bara timanställd lärare/vikarie på uni/yrkeshögskola. Inget mer lol. Jag har jävla massa hp iaf. :3

13 minuter sedan, säger brusig1 :

Ansök som hjälpreda hos casa de Bakdörr, så jävla mycket pengar och gäster han har så tar han säkert gärna emot någon hjälpreda som räknar hans pengar, beställer mat från foodora och flyttar upp hans ben på skrivbordet när det är fikadags.

Haha, det skulle jag kunna göra! @Bakdörr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De där kundtjänstjobben jag sökt tänkte jag också att jag kunde köra på lalala jag kan uttrycka mig, eftersom man mejlas å chattas med klienter å så men no luck so far.

Lira en session, hitta ett bajs in typ. Sjukt bra bord om man bara kunde få lite kort så skulle det rassla på. Fuuck så varmt det är dock, solen ligger konstant på här. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...