Gå till innehåll

Business is going well! Send more money.


Jag och mina mig

Recommended Posts

Bajs bajs, kukdag, gått b/e idag. Inte sprungit bra, men inte heller spelat bra, säkert 2-3 bajs in jag inte hade behövt förlora. Kände mig inte mentalt förberedd i den sista sessionen, funtade på att kliva så fort jag va upp ett bajs in vilket tog 10 min, men istället satt jag kvar å förlorade tbk det + massa mer lol. Jaja, det kan inte gå bra varje dag, fast det egentligen borde va snudd på omöjligt att ha förlorande/be-dagar på /1. Jag är ändå +18 bajs in denna vecka så ska väl inte tjura alltför mkt. Gnatt på er. Nya tag imorrn. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full skånsk tjej med plastglas: "Får jag lalalala å en kram av daj?" "Vad ska jag göra?" "Det är poängjakt! Vi måste filma!" "Jaha, okej, ni kan få mina poäng." "Naj, jag vill bara krama daj." "Jaha, okej då." *en sån kram man gör när man går i lågstadiet och är rädd för tjejbaciller äger rum* "Tack så mycket!" "Varsågod."

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde inte hålla huvvet kallt å blev helt jävla cp-tilt. Hann inte med att göra någonting dumt innan jag stängde ner dock. Eller ja, jag förlorade ett bajs in när jag 3b KJ mot retardspewfisk, flopp KJx cb syn, cb jam synar, klart han har JJ wp lol. Ska ta ciggpaus å kall dusch, sen mer lir, är ju helt sjukt hur förståndshandikappade borden är atm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså va fan äre för fel på pokerus. Händer inte ett piss, får inte en enda jävla hand. Närmast jag kommit till att vinna ngt är när fiskidiot 3b min 5bb iso och jag synar med ATs på knappen, flopp: Txx fisk betar 2/3, synar, x, fisk betar 2/3, synar, J, fisk checkar jag checkar, fisk har AJ kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...