soldado9 Postad 9 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 9 December , 2022 5 timmar sedan, säger Bryggkaffe : Har aldrig köpt en Monster i mitt liv men timingen var för bra att man läser det här och sedan kliver in på Coop och de har ställt en pall vit Monster mitt i ingången till extrapris. Ser fram emot en helg med peak performance. Återkom med kritik Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 9 December , 2022 Rapport Share Postad 9 December , 2022 57 minuter sedan, säger soldado9 : Återkom med kritik Hur gick det ikväll? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 10 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2022 7 timmar sedan, säger bomanlol : Hur gick det ikväll? På grinden? +3k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 10 December , 2022 Rapport Share Postad 10 December , 2022 1 timme sedan, säger soldado9 : På grinden? +3k Ok, tänkte dejten. Kanske missuppfattade. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 10 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2022 13 timmar sedan, säger bomanlol : Ok, tänkte dejten. Kanske missuppfattade. Jodå. Fick skotta in lillräkan så slutet gott, allting gott 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 10 December , 2022 Rapport Share Postad 10 December , 2022 (redigerade) Ok var tvungen köpa mig en burk, tar mig friheten kritisera. Fick dextrosol dejavu av lukten, inte käkat det sen jag var typ 10bast så sjukt random. Smakmässigt tycker jag den är riktigt god i början, sen mot slutet blir den nästan lite sötsliskig. Men ingen konstig eftersmak eller typiskt bitter koffeinsmak jämfört med andra energidrycker jag testat. Redbull tillex är fan odrickbar imo. Dock överdrivet stor burk 500ml, fick inte ner mer än hälften innan smaken blev förmycket. Så 6/10, men bästa energidryck jag testat sofar. Hur står sig de andra färgerna av monster mot den vita? Och hur många monster måste jag dricka innan man får reppa de obligatoriska glajjorna. Redigerad 10 December , 2022 av StoffeRemy 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 11 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2022 1 timme sedan, säger StoffeRemy : Ok var tvungen köpa mig en burk, tar mig friheten kritisera. Fick dextrosol dejavu av lukten, inte käkat det sen jag var typ 10bast så sjukt random. Smakmässigt tycker jag den är riktigt god i början, sen mot slutet blir den nästan lite sötsliskig. Men ingen konstig eftersmak eller typiskt bitter koffeinsmak jämfört med andra energidrycker jag testat. Redbull tillex är fan odrickbar imo. Dock överdrivet stor burk 500ml, fick inte ner mer än hälften innan smaken blev förmycket. Så 6/10, men bästa energidryck jag testat sofar. Hur står sig de andra färgerna av monster mot den vita? Och hur många monster måste jag dricka innan man får reppa de obligatoriska glajjorna. Den ljusblå, blå, guld och lilA är ok. Resten smakar blä. men vit spelar i egen liga 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 11 December , 2022 Rapport Share Postad 11 December , 2022 8 timmar sedan, säger StoffeRemy : Ok var tvungen köpa mig en burk, tar mig friheten kritisera. Fick dextrosol dejavu av lukten, inte käkat det sen jag var typ 10bast så sjukt random. Smakmässigt tycker jag den är riktigt god i början, sen mot slutet blir den nästan lite sötsliskig. Men ingen konstig eftersmak eller typiskt bitter koffeinsmak jämfört med andra energidrycker jag testat. Redbull tillex är fan odrickbar imo. Dock överdrivet stor burk 500ml, fick inte ner mer än hälften innan smaken blev förmycket. Så 6/10, men bästa energidryck jag testat sofar. Hur står sig de andra färgerna av monster mot den vita? Och hur många monster måste jag dricka innan man får reppa de obligatoriska glajjorna. I want to. That's not why I do it. I do it 'cause I fucking *need* to. Think about it. You're dealing with numbers. All day long, decimal points, high frequencies. Bang, bang, bang. 1 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 11 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2022 En platta monster och en stycke kött. 4 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 11 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2022 Dec so far. Bästa veckan på bra länge livsmässigt (sömn, 6 gympass och bra kost) länge sedan jag kände mig så fräsch! ska se om vi hinner baka in lite volym sista veckorna innan jul ?☕️ 7 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 12 December , 2022 Rapport Share Postad 12 December , 2022 7 timmar sedan, säger soldado9 : En platta monster och en stycke kött. Champions diet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babushka1 Postad 12 December , 2022 Rapport Share Postad 12 December , 2022 Hej! Är det så att du börjat få coachning? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 12 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2022 37 minuter sedan, säger Babushka1 : Hej! Är det så att du börjat få coachning? Nope. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 12 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2022 Kan man se någonstans om man blivit bannad från chatten på svs? Inte kunnat skriva varken igår eller idag? hur länge är man bannad isf? ?☕️ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 13 December , 2022 Rapport Share Postad 13 December , 2022 8 timmar sedan, säger soldado9 : Kan man se någonstans om man blivit bannad från chatten på svs? Inte kunnat skriva varken igår eller idag? hur länge är man bannad isf? ?☕️ Du kan nog ringa 0770-111111 och fråga. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Markus8000 Postad 13 December , 2022 Rapport Share Postad 13 December , 2022 10 timmar sedan, säger soldado9 : Kan man se någonstans om man blivit bannad från chatten på svs? Inte kunnat skriva varken igår eller idag? hur länge är man bannad isf? ?☕️ De mailar info. Chansen är stor att du blivit utsatt av två vänsterextremister. En som anmält och en som utfört. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 13 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2022 Ber om ursäkt för språket. brukar skojjas lite med kekset, SKÅL på dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 13 December , 2022 Rapport Share Postad 13 December , 2022 Dont drink monster and svs chatt. 3 5 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 13 December , 2022 Rapport Share Postad 13 December , 2022 Bedrivit aktiviteter som strider mot reglerna... SUGER PENIS Inte upplevt denna sidoeffekt av monster ännu 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pness Postad 13 December , 2022 Rapport Share Postad 13 December , 2022 En platta monster, Irländskt kött och kalla nån jäkel bög - livet är gott! Läckert att se att det enda som uppdaterats sen lågstadiet är Festis kaktus vs Monster white. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 13 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2022 53 minuter sedan, säger Pness : En platta monster, Irländskt kött och kalla nån jäkel bög - livet är gott! Läckert att se att det enda som uppdaterats sen lågstadiet är Festis kaktus vs Monster white. Hörru kapten lord of rats den kon är slaktad i Norrbotten om jag får be ? 1 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 13 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2022 Blåste snöstorm och tempen stog på -18 inte fan stoppade det solle att kliva ner i plurret ?☕️ 6 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bryggkaffe Postad 15 December , 2022 Rapport Share Postad 15 December , 2022 Den 2022-12-09 kl 23:03, säger soldado9 : Återkom med kritik Smak 7/10. Skulle tjäna på att backa lite på sötningsmedlet. "Less Sweet" står det på burken så antagligen skulle jag inte gilla andra Monster. Effekt 10/10. Har dragit ner massor på koffeinet senaste tiden (en kopp kaffe var tredje dag typ) så en 500ml Monster kickar in riktigt fint. Röd linje erigerad och monsterwinrate so far. Även om jag i stort gillar den stabila mentala energin och bättre sömnen utan koffein så kommer man inte undan att arbetskapaciteten blir lite lidande. Vill man kunna trolla fram ett par timmars A-game på beställning är det inte dumt att ha en laddning med krutburkar i kylen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 15 December , 2022 Rapport Share Postad 15 December , 2022 Den 2022-12-13 kl 16:06, säger soldado9 : Blåste snöstorm och tempen stog på -18 inte fan stoppade det solle att kliva ner i plurret ?☕️ nästa gång ska jag stå vid vattnet med handen innan byxan och spana på dig, mvh /öbacka 1 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 17 December , 2022 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2022 Blev en monstersession inatt. Ska vi se om vi kan hålla uppe tempot och breaka novembers resultat 9 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts