Katt3n Postad 6 Mars , 2017 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2017 Skriva ut och scanna in låter besvärlligt?Eller ... Tagit skärmdump Konverterat bilden/skärmdumpen till PDF med valfri PDF-editor. Mejlat till dig. ? Enklast vore såklart att mailat mig direkt från snippingtool och kommenterat bilden i det mailet. Citera
Katt3n Postad 8 Mars , 2017 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2017 Stor dag igår. Jag avinstallerade starsklienten. Nu ska jag köpa en skog och bygga ett hus av tjock stålplåt. Sen ska jag sitta där i min åskledande faradaybur och skicka arga insändare till lokalbladet. Citera
schoolbook Postad 8 Mars , 2017 Rapport Postad 8 Mars , 2017 Förresten, på tal om trepar oanvändbart såg jag på CC för ett par veckor sedan en spelare med syna ett stort bet på rivern när brädan ligger: .... Han synar och hoppas att Fi också ska ha 22 på handen för split. Fi hade Påminner mig om den här klassikern. http://pokerforum.nu/forum/resultat/20641-texaslimitking-har-min-respekt.html Citera
Ola Brandborn Postad 8 Mars , 2017 Rapport Postad 8 Mars , 2017 Stor dag igår. Jag avinstallerade starsklienten.Nu ska jag köpa en skog och bygga ett hus av tjock stålplåt. Sen ska jag sitta där i min åskledande faradaybur och skicka arga insändare till lokalbladet. Och som sagt, vapen. Fast varför omaket med vapenlicens? Citera
Katt3n Postad 8 Mars , 2017 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2017 Och som sagt, vapen. Fast varför omaket med vapenlicens? Av samma anledning som att jag inte drack förrän jag var 18. Jag känner ingen kran. Men en långhelg på slott och sen får jag köpa hagelbrakare och semiautomater. Citera
BOGiS Postad 8 Mars , 2017 Rapport Postad 8 Mars , 2017 Av samma anledning som att jag inte drack förrän jag var 18. Jag känner ingen kran. Men en långhelg på slott och sen får jag köpa hagelbrakare och semiautomater. Raderat svar: man måste föregå med gott exempel med åldern Citera
Katt3n Postad 30 Juni , 2017 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2017 Den 6/28/2017 kl 17:11, säger Metaddict : Bump Whaaduuup? Så jäkla pappaledig nu. Med ett kort avbrott på måndag för att förhandla upp min lön/få ett nytt uppdrag. Citera
Katt3n Postad 16 December , 2017 Författare Rapport Postad 16 December , 2017 Den 2017-03-15 kl 19:59, säger Katt3n : Yksisarvinen Kalsarikännit Citera
XeroxFin Postad 17 December , 2017 Rapport Postad 17 December , 2017 15 timmar sedan, säger Katt3n : Kalsarikännit Syyllisyyskysymys Citera
hubbahubba Postad 18 December , 2017 Rapport Postad 18 December , 2017 Den 12/17/2017 kl 09:54, säger XeroxFin : Syyllisyyskysymys kokoo koko kokko kokoon koko kokkoko koko kokko Citera
Folke Rosvall Postad 19 December , 2017 Rapport Postad 19 December , 2017 12 timmar sedan, säger hubbahubba : kokoo koko kokko kokoon koko kokkoko koko kokko Om jag har fattat rätt så ser ramsan ut så här: Kokooko Kokko kokoon koko kokon? = Samlar Kokko ihop hela brasan? (Finsk ordlek) Citera
Katt3n Postad 20 Juni , 2018 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2018 Måste bara bumpa denna och be er komma ihåg att det var en person som här som på fullt allvar tyckte att Trump var en bra idé. Orkar inte leta bakåt för att komma på namnet, men om du läser detta så får du görna motivera igen varför Trump var ett bra val för USA. Convince me muthafukka! Citera
Katt3n Postad 23 Mars , 2021 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2021 Asså ni som vet: Kan nån förklara för en gammal man hur man bär sig åt för att spela nätpoker nowadays? Fick feeling för ett tag sen och försökte spela på Pokerstars men det var dödfött. Vill minnas att den ville att jag skulle uppdatera klienten sen kom jag inte längre där för den hänvisade till svenska hemsidan och där lyckades jag inte skapa konto eller hur det nu var. Och nej, aldrig Svenska Spel om inte något galet drastiskt positivt hänt där de sensate fyra åren. Citera
Lundin89 Postad 23 Mars , 2021 Rapport Postad 23 Mars , 2021 1 timme sedan, säger Katt3n : Asså ni som vet: Kan nån förklara för en gammal man hur man bär sig åt för att spela nätpoker nowadays? Fick feeling för ett tag sen och försökte spela på Pokerstars men det var dödfött. Vill minnas att den ville att jag skulle uppdatera klienten sen kom jag inte längre där för den hänvisade till svenska hemsidan och där lyckades jag inte skapa konto eller hur det nu var. Och nej, aldrig Svenska Spel om inte något galet drastiskt positivt hänt där de sensate fyra åren. Tjena kissen, kul att man ser lite livstecken av dig. Går man inte in på pokerstars.se och tankar ner klienten, och sen loggar in med Bank-ID eller något i klienten? Citera
Folke Rosvall Postad 23 Mars , 2021 Rapport Postad 23 Mars , 2021 1 timme sedan, säger Katt3n : Och nej, aldrig Svenska Spel om inte något galet drastiskt positivt hänt där de sensate fyra åren. Vad är problemet? Jag spelar dagligen på Svenska Spel och trivs utmärkt. Citera
Katt3n Postad 24 Mars , 2021 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2021 19 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Vad är problemet? Jag spelar dagligen på Svenska Spel och trivs utmärkt. Enkla svaret är väl att det inte är Starsklienten. Har försökt spela på SvS flera gånger genom åren och har alltid avskytt klienten. Citera
Katt3n Postad 24 Mars , 2021 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2021 (redigerade) 19 timmar sedan, säger Lundin89 : Tjena kissen, kul att man ser lite livstecken av dig. Går man inte in på pokerstars.se och tankar ner klienten, och sen loggar in med Bank-ID eller något i klienten? Nja, det var inte så enkelt. Efter att ha stångat huvet i väggen och blivit idiotförklarad att detta kontot finns redan men gäller inte här osv så har jag lyckats ladda ner rätt app. Men mitt gamla konto verkar vara MIA. Watch out bitches, har satt en insättningsgräns på 1000kr! Ballers be ballin' Redigerad 24 Mars , 2021 av Katt3n 1 Citera
Ola Brandborn Postad 24 Mars , 2021 Rapport Postad 24 Mars , 2021 42 minuter sedan, säger Katt3n : Nja, det var inte så enkelt. Efter att ha stångat huvet i väggen och blivit idiotförklarad att detta kontot finns redan men gäller inte här osv så har jag lyckats ladda ner rätt app. Men mitt gamla konto verkar vara MIA. Watch out bitches, har satt en insättningsgräns på 1000kr! Ballers be ballin' Yes, du ska skapa ett nytt konto på SE-sidan. Allt gammalt får inte vara med längre Citera
Katt3n Postad 24 Mars , 2021 Författare Rapport Postad 24 Mars , 2021 5 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Yes, du ska skapa ett nytt konto på SE-sidan. Allt gammalt får inte vara med längre Bittert, det kontot har haft god karma genom åren. Citera
Katt3n Postad 25 Mars , 2021 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2021 Tror jag ska säga upp mig från jobbet och grinda poker på heltid. Spelat upp mig från 23000 till 1770000 leksakspengar sen igår. Det måste ju betyda att jag är redo, amirite?! 1 Citera
Juster Postad 26 Mars , 2021 Rapport Postad 26 Mars , 2021 13 timmar sedan, säger Katt3n : Tror jag ska säga upp mig från jobbet och grinda poker på heltid. Spelat upp mig från 23000 till 1770000 leksakspengar sen igår. Det måste ju betyda att jag är redo, amirite?! Behöver ju inte ens grinda. Räcker ju att leva på räntan så du kan gå i pension! 1 Citera
brusig1 Postad 26 Mars , 2021 Rapport Postad 26 Mars , 2021 På ämnet så är det sjukt hur patetiskt det är att oändligt med playmoney ej är gratis på stars och att man sjukt nog betalar rake på de borden. Tvek om det går att bli mer greedy än så. 3 Citera
Katt3n Postad 26 Mars , 2021 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2021 7 timmar sedan, säger brusig1 : På ämnet så är det sjukt hur patetiskt det är att oändligt med playmoney ej är gratis på stars och att man sjukt nog betalar rake på de borden. Tvek om det går att bli mer greedy än så. Jag reagerade också över raken. Wtf liksom? En annan grej är att folk faktiskt spelar seriöst. Back in the day var det ju all in varje hand. Förvisso var det 15 år sen sist jag spelade playmoney men ändå. Citera
Recommended Posts