Noslen Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 first... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 glllll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 first Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
latti Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 go get em tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 hoppas du gular! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Nu är det dags![/size][/font] Äntligen! Mvh Gert Fylking Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 15 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2010 hoppas du gular! Finns helt klart en risk för det.. Men jag ska inte ge mig utan strid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Gl Nelly! Känns som ett väldigt resultatinriktat mål dock. Vad händer om du inte klarar det t.ex? Hur kommer du spela sista 6 månaderna om du är BE efter 6 månader? mvh Henke Ps. Som ny medlem kan jag rekommendera att ta en hel del inlägg med en nypa salt på pf.nu. Stundtals råder det en stämning som man inte hittar på andra "vanliga" forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 first + Vad händer om du inte klarar det t.ex? Hur kommer du spela sista 6 månaderna om du är BE efter 6 månader? +1 mvh 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BERTlL Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Ez game Go get em monies... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vessel89 Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 gl:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 heja dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Gl Nelly! Känns som ett väldigt resultatinriktat mål dock. Vad händer om du inte klarar det t.ex? Hur kommer du spela sista 6 månaderna om du är BE efter 6 månader? mvh Henke Ps. Som ny medlem kan jag rekommendera att ta en hel del inlägg med en nypa salt på pf.nu. Stundtals råder det en stämning som man inte hittar på andra "vanliga" forum. +1. Körde också med 1år, 1mille förra året. I juli var jag säker på att jag skulle fixa det då jag låg riktigt bra till. Sen vända allt dom sista månaderna och pressen att klara den förbannade millen ledde till att jag stressade upp mig mer än nödvändigt. Vid årets slut då jag failat på målet var jag bara besviken istället för nöjd med att jag faktiskt dragit in riktigt fina pengar ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yurrrf Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Lycka till! När du snackar om miljoner känns mitt eget mål att plussa 25k på obestämd tid inte lika ouppnåeligt längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 third, took too long time to write the word, first fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HarryPkr Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Explodera!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Deja vu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Deja vu klara du ditt 1m1y? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 16 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2010 Gl Nelly! Känns som ett väldigt resultatinriktat mål dock. Vad händer om du inte klarar det t.ex? Hur kommer du spela sista 6 månaderna om du är BE efter 6 månader? mvh Henke Ps. Som ny medlem kan jag rekommendera att ta en hel del inlägg med en nypa salt på pf.nu. Stundtals råder det en stämning som man inte hittar på andra "vanliga" forum. Det låter resultatinriktat ja. Dock har jag satt upp delmål som baseras på antalet händer. Med rb, race osv "räcker" det med att ligga på ca 3 bb/100 spelet för att detta ska lyckas. Det låter kanske enkelt på pappret men det krävs att jag spelar ohyggligt mkt i ett helt år och därmed andra saker än bara pokerkunskap. Bra sömn, bra kost, bra kondition, osv, osv. Jag är trött på att göra saker halvdant. Att sätta ett högt mål (1 miljon är både roligare och mer intressant som huvudmål än antal händer etc ) som jag offentliggör kommer garanterat få mig att kämpa lite hårdare och vara lite noggrannare på alla plan. Sen om det räcker ända fram.. det återstår att se. Dock är jag övertygad om att detta är bättre än inget. Sen angående inläggen som vissa lägger så är jag medveten om att det kommer komma ett å annat mindre seriöst/otrevligt/konstigt/dumt/. Jag är dock härdad efter 8 år på Pressbyrån. Att ta otrevliga kunder ingick i jobbet och där var min filosofi - Bakom varje beteende finns en orsak. Kanske haft en dåliga dag på jobbet? Bråkat med frugan? Inte fått ligga på ett tag? mentalt sjuk osv.. Det var liksom bara att acceptera. Det är inte mig det är synd om. Mkt snack nu. Dags för grind igen. /Nelson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 16 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2010 Lycka till! När du snackar om miljoner känns mitt eget mål att plussa 25k på obestämd tid inte lika ouppnåeligt längre! Alla har vi olika förutsättningar. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 16 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2010 Explodera!!! Best of platta på g. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Noslen Postad 16 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 April , 2010 +1. Körde också med 1år, 1mille förra året. I juli var jag säker på att jag skulle fixa det då jag låg riktigt bra till. Sen vända allt dom sista månaderna och pressen att klara den förbannade millen ledde till att jag stressade upp mig mer än nödvändigt. Vid årets slut då jag failat på målet var jag bara besviken istället för nöjd med att jag faktiskt dragit in riktigt fina pengar ändå.. Det svåra är ju just det som du beskriver, att hålla sig till planen hela tiden. Aldrig avvika. Sen kan man vända på det; Vem vet, kanske skulle du inte gjort lika mycket pengar tot om du inte satt ett högt mål från början. I annat fall, det som inte dödar härdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 klara du ditt 1m1y? Nope, spela för lite, för lågt o för dåligt =) Här är senaste 20 månaderna typ: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts