Gå till innehåll

1 år, 1 miljon


Noslen

Recommended Posts

Kl e 10:25 och jag känner för första gången på många dagar mig riktigt laddad. Kanske för att det snöar ute. ? :-D

 

Är ett homegame inplanerat ikväll. Alltid kul. Kan inte tröttna på livepoker. 100 kr rebuy följt av 1-2 kr cashgame och ett litet glas whiskey utlovas. 16 pers ser vi ut att bli. Två bord.

 

Innan dess ska minst 5k händer spelas så dags att logga in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 624
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Resultat Dag 6

 

Idag

Händer: 4551

Speltid: 4,25 tim

Resultat: 468 E

 

Totalt

Händer: 36518

Speltid: 36,75 tim

Resultat: 1157 E

 

Ojämna dagar nu. Vinner bara på Nl200. Analyserat lite och kommit fram till att spelet ser mycet bättre ut där. Spelar riktigt dåligt på nl100. Vad beror det på då? Jo, jag spelar 12 bord när jag kör nl100 och 6 bord när jag kör nl200. Jag missar helt enkelt en massa information. Det race jag kör är antagligen till mer onytta än nytta. Jag ska testa att köra nl200, 6 bord i ett par dagar nu och se vad det leder. Kommer fortfarande ha möjlighet att rejka tillräckligt.

 

Äventyret fortsätter imorgon! Nu är det dags för homegame.

 

/N

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat Dag 7

 

Idag

Händer: 3653

Speltid: 6 tim

Resultat: 199 E

 

Totalt

Händer: 40171

Speltid: 42,75 tim

Resultat: 1356 E

 

Miniplus på spelet, resten rb. Tappar i racet men det är inget att göra. Jag kör bara 6 bord nu. Känns betydligt bättre och kommer generera mer plus tot ändå.

 

Sammanfattningsvis efter första veckan kan man säga att det hittills gått enligt planen resultatmässigt. Vet att jag kan spela bättre dock så är inte ändå inte riktigt nöjd. Haft en del positiv varians och största delen av resultatet är rb. Fokus, fokus, fokus!

 

/Nelson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat Dag 8

 

Idag

Händer: 3771

Speltid: 6,25 tim

Resultat: 758 E

 

Totalt

Händer: 43942

Speltid: 49 tim

Resultat: 2114 E

 

Börjar känna mig lite sliten nu och imorse var det svårt att kliva upp. När jag väl piggnat till och fått i mig lite frukost blir det en långpromenad på ett par timmar med en tjejkompis istället för förmiddagsgrind. Solen är som en magnet. Går liksom inte att sitta inne.

 

Väl tillbaka framför datorn är jag sugen på liret men hittar ingen rytm, kommer fel in i potterna, får en trasig image och känner mig allmänt svag så jag stänger snabbt ner borden och sätter mig framför tv:n istället. Illa. Men ibland är det lika bra att bara sluta. Trots race.

 

Något senare tar jag på mig joggingskorna och ger mig ut på en intensiv löprunda. Hemma igen efter typ 5 min. Har ett grymt flås..

Semidör i soffan. Vaknar igen vid 18. Helt borta. Hungrig. Ansträngde mig till max och lagade till en underbar fullkornspasta med fiskpinnar. Till efterrätt 2 koppar kaffe. Vaknar till liv. Redo att köra igen.

 

Ännu en iskall start men det känns helt annorlunda nu. Positiv, aggressiv och tålmodig. Visste att det skulle lossna tillslut. Fem timmar senare får jag lön för mödan och hittar 6 inköp på nl200 under sista 45 min.. Minus blev plus och ännu en gång betalar tålamod av sig.

 

 

* Århundradets bästa hockeyfinalserie går in i sluskedet och ingen kan väl förvänta sig något annat än en sudden imorgon igen.

 

* Högstadieklass på DIF:s styrelse som säger nej till HV-klacken. Kommer bli konstigt med ett knäpptyst och tomt Hovet om bucklan delas ut imorgon.

 

* Jag tippar 1-4. HV vinner.

 

/Nelson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat Dag 8

 

Idag

Händer: 3771

Speltid: 6,25 tim

Resultat: 758 E

 

Totalt

Händer: 43942

Speltid: 49 tim

Resultat: 2114 E

 

Börjar känna mig lite sliten nu och imorse var det svårt att kliva upp. När jag väl piggnat till och fått i mig lite frukost blir det en långpromenad på ett par timmar med en tjejkompis istället för förmiddagsgrind. Solen är som en magnet. Går liksom inte att sitta inne.

 

Väl tillbaka framför datorn är jag sugen på liret men hittar ingen rytm, kommer fel in i potterna, får en trasig image och känner mig allmänt svag så jag stänger snabbt ner borden och sätter mig framför tv:n istället. Illa. Men ibland är det lika bra att bara sluta. Trots race.

 

Något senare tar jag på mig joggingskorna och ger mig ut på en intensiv löprunda. Hemma igen efter typ 5 min. Har ett grymt flås..

Semidör i soffan. Vaknar igen vid 18. Helt borta. Hungrig. Ansträngde mig till max och lagade till en underbar fullkornspasta med fiskpinnar. Till efterrätt 2 koppar kaffe. Vaknar till liv. Redo att köra igen.

 

Ännu en iskall start men det känns helt annorlunda nu. Positiv, aggressiv och tålmodig. Visste att det skulle lossna tillslut. Fem timmar senare får jag lön för mödan och hittar 6 inköp på nl200 under sista 45 min.. Minus blev plus och ännu en gång betalar tålamod av sig.

 

 

* Århundradets bästa hockeyfinalserie går in i sluskedet och ingen kan väl förvänta sig något annat än en sudden imorgon igen.

 

* Högstadieklass på DIF:s styrelse som säger nej till HV-klacken. Kommer bli konstigt med ett knäpptyst och tomt Hovet om bucklan delas ut imorgon.

 

* Jag tippar 1-4. HV vinner.

 

/Nelson

 

wp :D tålamod betalar oftast av sig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev väckt ur en awsome dröm i morse, du jag och valen + några randoms bodde i någon form av skola och grindade där. När jag var och gjorde något gömde ni en av mina skärmar och gjorde en skattkarta till den, blev väckt innan jag hittade den :cry: :cry: :cry: :cry:

 

Hahahahahahah...asg! :lol:

Skulle mkt väl kunna hända när buspojken valen är med. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat dag 9

 

Idag

Händer: 1998

Speltid: 2,25 tim

Resultat: 640 E

 

Totalt

Händer: 45940

Speltid: 51,25 tim

Resultat: 1474 E

 

Halvhjärtat, ofokuserat och dåligt spel resulterade i ett dåligt resultat.

Hockeyfinal och 30-års fest på schemat gjorde att jag inte fick in någon bra volym händer.

Men ibland måste man få leva lite också.

 

/Nelson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat dag 10

 

Idag

Händer: 689

Speltid: 0,75 tim

Resultat: 150 E

 

Totalt

Händer: 46629

Speltid: 52 tim

Resultat: 1324 E

 

Heja va slö man va idag. Galen skiva igår satte sina spår. Borde inte ens loggat in och lirat en hand men jag kan vara nöjd med att jag var förnuftig nog att sluta i tid och inse att det inte var någon idé.

 

Helgen är över. Ny vecka. Nya möjligheter.

Skärpning som gäller nu :!:

 

/Nelson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...