OsantVassSpelare Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 Var vaken 30h irad innan igår kväll, lirade mestadels av tiden Drog doock med gf till sundsvall på kvällen för lite kek, shutter island och en natt i svit! Riktigt fresht hotell rum hitta vi Taxi hem imorse ialf så fått in några timmars grind, +a 12k€ på 5/10plo backa dock 3 brutalt kalla bi på 10/20 så slutade ~6k€+ boss media och stuck typ 12k kr på svs men helt OK förmiddag. Ska försöka slagga några H nu innan utgång ikväll! Gn GG Living the good life och living the life of a degenerate samtidigt mao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 hejja leo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 2 April , 2010 Rapport Share Postad 2 April , 2010 dax att bedöva sig med alkohol resten av helgen. påskfest hos watox retox. dricker cognac och apelsinljuice som ja kör höger vänster med. lets go Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 upp ca 6k€ och 20k sek idag, så det var nice! imorrn är det såväl fotboll som hockey som utgång tror jag.. btw hittade gretkos smutskläder i min resväska när jag packade upp efter portugal idag:S Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 gretko. gretko(med en punkt!!!) Det är bara så jävla bra!! Tror inte nån fattar hur bra det är... Det är liksom ett statement och inte ett namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 upp ca 6k€ och 20k sek idag, så det var nice! imorrn är det såväl fotboll som hockey som utgång tror jag.. btw hittade gretkos smutskläder i min resväska när jag packade upp efter portugal idag:S Jag hittade tyvärr ingen mobiltelefon när jag tömde min. GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 b a k f u l l förhoppningsvis snart full igen.. synd det inte finns alkohol IV mvh alfons ågren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 b a k f u l l förhoppningsvis snart full igen.. synd det inte finns alkohol IV mvh alfons ågren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 Dieten går finfint. Trodde att jag efter tre festkvällar i Portugal skulle gått upp litegrann men totalt under resan droppade jag i runda slängar 0.5kg vilket var mycket positivt. Nu efter hemkomsten fortsätter rasandet och tror jag gått ner ungefär 6kg totalt sen vadet startade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 Att rädda upp en backmånad på PKs vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 Att rädda upp en backmånad på PKs vis Tänkte precis skriva på facebook att du var försvunnen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 puni kom in på msn! Okej, är lite småsugen på flytta till stockholm till hösten, hur får jag tag i en lägenhet? hyresrätt antar jag.. Någon som sitter på nån nötsida? Är väl villig att betala rätt hög hyra, not so hidden osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 Tänkte precis skriva på facebook att du var försvunnen Städdag:? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 puni kom in på msn! Okej, är lite småsugen på flytta till stockholm till hösten, hur får jag tag i en lägenhet? hyresrätt antar jag.. Någon som sitter på nån nötsida? Är väl villig att betala rätt hög hyra, not so hidden osv osv I storstaden köper man saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 I storstaden köper man saker... ja de har ni råd med era rikjävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 ja de har ni råd med era rikjävlar Nej jag bor i Motala.... ea däremot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 I storstaden köper man saker... Puni verkar förstå. Det var väl inge midstakes här? Hyresrätt är närmre micro än high imo... Dessutom är hr mycket svårare att få än br. Iaf om man vill bo i/nära stan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 Jag köpte en sak en gång. Jag bor i Gislaved... Iofs var jag i Göteborg när jag köpte saken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 puni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 puni kom in på msn! Okej, är lite småsugen på flytta till stockholm till hösten, hur får jag tag i en lägenhet? hyresrätt antar jag.. Någon som sitter på nån nötsida? Är väl villig att betala rätt hög hyra, not so hidden osv osv Puni kan säkert men den här sidan ska vara bra: http://www.fixakontraktet.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 April , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 vaknade just, var 100% säker på att det var söndag. semitiltad kollar jag på klockan och konstaterar att jag missat partys månadsturre. std. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 Cyaaaaaaaaaaaaaaa At Netscapes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 3 April , 2010 Rapport Share Postad 3 April , 2010 söndagmisär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 4 April , 2010 Rapport Share Postad 4 April , 2010 EDIT: Var grisfull! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts