Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Brag(d)guldet till Watoz!

 

Nja en brag skulle jag nog ändå inte kalla de, inte något man tar upp när man träffar någon tjej lr nån frisk människa öht. Men var tvungen att dela med mig av de här då jag tyckte de var så jävla sjukt :). Måste ha att göra med en allt för hård helg med alldeles för lite sömn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har någon erfarenhet av dubbla moneybookerskonton? Jag har ett absurt gammalt konto som jag inte ens minns vilken mail jag använde för registrering och funderar lite på ifall man kan starta ett nytt konto utan att få problem med frysta pengar osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick!

Du måste trott att du bara hade sovit 4h när du vaknade? :lol:

 

Nää jag fattade faktist ingeting när jag vaknade, vaknade ju upp lite ibland men somnade om direkt.

 

 

Idag fick de bli en spontanresa till Örebro för att leka delfiner i gustavsvik, hoppas vi hinner fram innan de stänger :S. Och förhoppningsvis avslutas kvällen med lite vin och damsällskap, fast de vet tjejerna inte om än. Wish us luck och allt de där...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag och gg diskuterade om vi skulle gå upp å kolla om du dött inatt innan vi la oss, men gg sa att en pizzagubbe hade yrat runt i trapphuset med en kebabrulle så de måste vart din då det inte var min lr GGs (ingen annan frisk människa beställer hemkörning när man bor mitt på stan med två pizzerior inom 80 meters avstånd) då antog vi att du levde så vi la oss.

 

grattis till det oslagbara värdsrekordet! du hade det gamla också på 25h lr va de va..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...