Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vaknar mitt i natten av att Ekan ligger och skrattar lite lätt för sig själv på golvet. Sakta trappas intensiteten i skrattet upp och efter ett tag reser han sig upp lite och skrattar hysteriskt, såpass att tårarna börjar rinna.

 

Jag, nyvaken o jävlig frågar gång på gång vad som händer men han är helt innesluten i sig själv, och efter ett tag tonar skrattet ut och han lägger sig ner o sover igen. Standard.

 

 

Drömde han att han hittade sin iphone månne?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pmub

 

Sorry Niklas, hade missat de där inlägget. Det går hursomhelt BRA. Var rädd för att nu under EMOP vistelsen gå upp något kilo men trots ett flertal utekvällar så hade jag när jag ställde mig på vågen imorse droppat ungefär 0.5kg under resan. Totalt har jag droppat runt 4kg under de tre veckor sedan bettet startade. Började segt med att bara droppa 0.5kg första veckan men sedan förstod nog min kropp vad jag försökte åstadkomma och det blev 3kg andra veckan. Ska nog mycket till för att jag inte ska klara det faktiskt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry Niklas, hade missat de där inlägget. Det går hursomhelt BRA. Var rädd för att nu under EMOP vistelsen gå upp något kilo men trots ett flertal utekvällar så hade jag när jag ställde mig på vågen imorse droppat ungefär 0.5kg under resan. Totalt har jag droppat runt 4kg under de tre veckor sedan bettet startade. Började segt med att bara droppa 0.5kg första veckan men sedan förstod nog min kropp vad jag försökte åstadkomma och det blev 3kg andra veckan. Ska nog mycket till för att jag inte ska klara det faktiskt :-)

 

Skulle de gå trögt, så kan du bara njuta av den här dieten, ett par morgonpromenader i veckan, så ska du nog se att du tappar all vikt du behöver ;)

Jordnötsmörsdieten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena. Som den ärkeg33k luppen är så vill han inte slösa sitt 1337-inlägg på mig, så härmed bjuder jag in mig själv till denna db.

 

Luppis låter också hälsa butabi att han är en pussy, men att det är fine för denna gången.

 

Eftersom jag sovit 3h per natt senaste två dygnen ska jag slagga strax, gn å gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte göra något fränt med min 1337-post som har krävt så många års lurkande för att uppnå. Dock tänkte jag sätta igång en sån här rolig lek som verkar ha slagit rätt bra på 2p2. Allt är obv med glimten i ögat, så jag hoppas att ingen tar illa upp :)

 

Heltok: Vi fattar, du har insett att häftiga ord får dig att se smart ut.

Fjortisdisco: Vi fattar, du är en 13årig micro-rockstar.

Sorken: Vi fattar, du har löst poker.

Chocolate: Vi fattar, du gillar käk.

Metaddict: Vi fattar, du kan armbara skiten ur hela pf. Sovandes.

Sexyterran: Vi fattar, du kan snärja ladiez när du vill.

 

Bonus:

Miketime: Vi fattar att du inte fattar.

Puni: Vi fattar att du fattar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte göra något fränt med min 1337-post som har krävt så många års lurkande för att uppnå. Dock tänkte jag sätta igång en sån här rolig lek som verkar ha slagit rätt bra på 2p2. Allt är obv med glimten i ögat, så jag hoppas att ingen tar illa upp :)

 

Heltok: Vi fattar, du har insett att häftiga ord får dig att se smart ut.

Fjortisdisco: Vi fattar, du är en 13årig micro-rockstar.

Sorken: Vi fattar, du har löst poker.

Chocolate: Vi fattar, du gillar käk.

Metaddict: Vi fattar, du kan armbara skiten ur hela pf. Sovandes.

Sexyterran: Vi fattar, du kan snärja ladiez när du vill.

 

Bonus:

Miketime: Vi fattar att du inte fattar.

Puni: Vi fattar att du fattar.

 

Oj, the stora Lupp läser tydligen min dagbok ändå 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore ju oskönt av mig att gå och riva ner den image pojkarna har jobbat så hårt för. Vi tar det sen padde :P

 

 

Alltid den snälle ulaf, de tycker jag om. Vill som sagt inte på röjd här på PF.

 

Förövrigt vill jag tacka alla inblandade för en väldigt rolig resa. Kul å träffa på lite nya ansikten, Kungkroon var obv lika kung som nicket säger (dock spelar han lite väl hårt med Äss och Kung), Thorn och Jkkman var sådär löjligt GTO både online och offline som man själv strävar efter att bli och sist men inte minst puni som fattade precis allt.

 

Kul att återse alla andra rävar också, dock en extra guldstjärna till scamekan. Hade nästa glömt bort vilken extrem IRL-kung denna man är. En jävla övermänniska är vad han är!

 

Puss till er alla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...