Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tja, är min mobil hos er watte?

 

Nää vi var väl aldrig in här när vi kom hem? Vi drog väl direkt till rum 123 lr vilket rum de var.

 

Btw så skulle jag gärna vilja byta starsdeg mot ftpdeg. Så om nån seriös PFare skulle kunna byta så langa ett PM med msn lr nått illa kvickt. De skulle uppskattas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nää vi var väl aldrig in här när vi kom hem? Vi drog väl direkt till rum 123 lr vilket rum de var.

 

Btw så skulle jag gärna vilja byta starsdeg mot ftpdeg. Så om nån seriös PFare skulle kunna byta så langa ett PM med msn lr nått illa kvickt. De skulle uppskattas.

 

Jag kan byta på ett villkor, att jag slipper sitta ensam i lobbyn :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extremt produktiv helg... eller iaf för en pokerspelare, inte annars kanske. När svinto gled ner för en weekend var tanken att vi skulle gejma en hel del och få igång hans spel. Tror vi lyckades med allt.

Tanken var att vi skulle börja med en squash match men hallen var fullbokad så fick bli tennis. I tennishallen imponerade svinet precis lika mycket som i dom gamla mario kart duster han haft ;) Neej då klara framsteg sen senaste man såg han, även fast han kanske inte imponerade så värst då.

 

Första dagen sprang jag fint och svinto mindre bra :P Blev han som satte uppe längst och jagade back till ungefär 06. Slutade iaf helt ok på ungefärliga steven för hans del. Lite händer och mindre ringrost iaf! Blev nog dock inte mer än 8-10h tot över dagen... för dåligt.

 

Fredagar/lördagar i combo med lön brukar vara klart profitablet att spela, tror varken jag eller svinto hade något att invända på värdet kring kl 04-05 ^^. Hur som helst var det svinto som dränerade riggen på linan under lördagen. Jag fick konstant jaga i uppförsbacke och gigantiska hål. Var hopplöst back ett tag som typ inte gick att laga då high stakes dog ut. Vet inte hur men lagade en stor del på prima och lastade in resterade på min andra sajt. Så slutade till slut strax över be. Svinto satt och grisplussa som bara svinet kan göra.

Smaskade in grind från kl 16 till 07 med 1-2hs paus. Är nog i närheten av rekord i timmar men defintivt det i händer då jag mer eller mindre minimum körde 12 bord eller fler. Mådde prima när man gick och traskade till sängen kl 08 (tack för sommartiden som bygger på det!).

 

Klart mest effektiva grindstuga jag erfarit, utan vare sig sprit eller tvspel. Men istället plus och 20k händer. Inget som vanligvis syns på kontoret. Där ser vi allt som oftast fyllor och misärback istället.

 

 

Edit, fick ivar att vika set igår :S :S :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Igår blev det en nätt session på 8 timmar i sträck. Lyckades dock till slut gräva igen mitt hål på jimpas vis, så slutet gott iaf. Är nog längsta sessionen nånsin, även om det inte var flest händer då det var lite ont om bord runt 6-7 tiden :S. Ska dock försöka att inte upprepa det, tjejen kommer hem ikväll och var inte överförtjust i min dygnsrytm, nyvaken sas :/

 

Ska bli skönt att få hem luppen till sverige också förresten, inte hört ett ljud från honom sen han snapquitta då jag piska honom på brood war för typ 2 veckor sen :S:S:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Extremt produktiv helg... eller iaf för en pokerspelare, inte annars kanske. När svinto gled ner för en weekend var tanken att vi skulle gejma en hel del och få igång hans spel. Tror vi lyckades med allt.

Tanken var att vi skulle börja med en squash match men hallen var fullbokad så fick bli tennis. I tennishallen imponerade svinet precis lika mycket som i dom gamla mario kart duster han haft ;) Neej då klara framsteg sen senaste man såg han, även fast han kanske inte imponerade så värst då.Spelat tennis 3 ggr i mitt liv nu. Andra gången man spela var det om 5k SEK med en gammal Unibet NL 200-400 grinder från falkenberg mot mankowes och Patrick ekwall (ja han mongot på tv4). Fick obv pisk också för den delen med. (not so hidden osv)

 

Första dagen sprang jag fint och svinto mindre bra :P Blev han som satte uppe längst och jagade back till ungefär 06. Slutade iaf helt ok på ungefärliga steven för hans del. Lite händer och mindre ringrost iaf! Blev nog dock inte mer än 8-10h tot över dagen... för dåligt. Tror jag räknade till 10h i HEM. 2-8bordsgrind.

 

Fredagar/lördagar i combo med lön brukar vara klart profitablet att spela, tror varken jag eller svinto hade något att invända på värdet kring kl 04-05 ^^. Hur som helst var det svinto som dränerade riggen på linan under lördagen. Jag fick konstant jaga i uppförsbacke och gigantiska hål.Sjuka var att trots att han grisbacka, så hade han set eller triss varje gång jag kolla på hans skärm. Och det var ungefär var 5:e minut. Var hopplöst back ett tag som typ inte gick att laga då high stakes dog ut. Vet inte hur men lagade en stor del på prima och lastade in resterade på min andra sajt. Så slutade till slut strax över be. Svinto satt och grisplussa som bara svinet kan göra.

Smaskade in grind från kl 16 till 07 med 1-2hs paus.Var faktiskt MAX 30 minuters paus TBH, 13h spel ungefär. Vart inget grisplus som jimpa sa dock. Är nog i närheten av rekord i timmar men defintivt det i händer då jag mer eller mindre minimum körde 12 bord eller fler. Mådde prima när man gick och traskade till sängen kl 08 (tack för sommartiden som bygger på det!).

 

Klart mest effektiva grindstuga jag erfarit, utan vare sig sprit eller tvspel. Men istället plus och 20k händer. Inget som vanligvis syns på kontoret. Där ser vi allt som oftast fyllor och misärback istället.

 

 

Edit, fick ivar att vika set igår :S :S :S

 

FYP.

Mycket bra helg faktiskt. Var vaken från fredag morgon 08,00 till lördag 06,00 typ. Och sen gick jag upp vid 11 (kunde inte somna om, då man sällan sover längre än 10 nuförtiden). Vaken 20 timmar på det, och sen typ ytterliggare 5h sömn. Var ju tvungen att kunna somna på kvällen, tillbaka i skolan idag. Gristrött.

 

WP GG för helgen dock. Får nog fan bli grind varje lönehelg framöver. Sjukt värde. Och man satte väl minst 30 gröna nålar över helgen. ^^,)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore ju oskönt av mig att gå och riva ner den image pojkarna har jobbat så hårt för. Vi tar det sen padde :P

 

=(

 

 

 

Btw, Ekan låter hälsa att alla som var med i portugal gärna får kolla efter en iphone. Pass, börs och jacka kom ju fram, men iphonen är fortf. saknad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vad dokumentären med pokerspelare från början på 200talet heter? Oh nej inte pokerlandet, Hildebrand är med när han går djupt i helsinki freeze, Sedan är det ett par random onlineproffs från den tiden.

 

den heter proffesionella pokerspelare och är en dokumentär som gick på 3an, men pokerlandet är ju 100 gånger bättre, micke thuritz e ju me:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...