Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För övrigt drömde jag om butabi inatt. Han snodde mina dyraste skolböcker :S

 

EDIT: Just det. Det var en kines med på butabis sida också. Han sa att han kom från Shanghai, och då förklarade jag att jag skulle dit i sommar. "Då kommer du att få ligga jävligt mycket", förklarade han. "Det tror jag verkligen, men frågan är om jag vill".

 

Då lackade han sönder och skulle slåss. Har för mig att butabi skulle gå emellan eller nåt sånt (helt out of character, jag vet), men efter det äre suddigt.

 

Någon drömtolkare på forumet?

 

EDIT2: Det hände på ett tåg som var i Södertälje också. Södertälje såg typ ut som karribien när man tittade ut genom fönstret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste varit grymt på San Siro, vilken match såg du/ni?

 

Mjo det var fint :) Inter - Bologna så ingen särskild match direkt, men som sagt bra ändå.

 

Jag har btw lyckats luska ut hur italienarna blir så bra på poker. Man lär sig en hel del grejer av att hänga här liksom...

 

Det är iaf så att varje kväll typ kl 11 så visar de poker på kanal 2. Och inte PAD lr HS lr vilken skitpoker som helst, utan främst gamla finalbord från sidoevents i EPT årgång 2004-2005. Det är så jävla fränt att kolla på så det inte är sant. De italienska kommentatorerna är verkligen pricken är i:et också. Kan absolut ingenting och är extreemt resultatorienterade i exakt varje hand. Detta visas alltså som jag förstått det minst 5 dagar i veckan på en kanal som alla italienare har. Inte undra på att de har stjärnor som Minieri liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt drömde jag om butabi inatt. Han snodde mina dyraste skolböcker :S

 

Haha så lol, jag drömde sjukaste drömmen inatt jag också, men om Puni. Och han har jag inte ens träffat :S (jaja beat osv :().

 

Puni kom iaf förbi hemma hos mig och sa att han skulle bygga en badtunna av ett cementrör. Std liksom. Sen var vi ute vid min stuga som på nåt sätt var granne med hans stuga mitt ute i ingenstans. På gården hade han mkt riktigt ett cementrör ställt på högkant. Men vi skulle in i hans stuga och fixa lite ved att elda med, så vi gick upp för stegen som facitpuni hade fixat till sitt rum på övervåningen. När vi kom in så möttes vi dock av att Elliot satt och spelade tvspel. Elliot var för övrigt jkkmans lillebror, så familjen jkk bodde tydligen också där :S. (Elliot finns förmodligen inte) Det tyckte jag var ett lustigt sammanträffande så vi hängde där ett tag. Sen skulle vi iaf tända badtunnan. Då blev det nåt fel, för tydligen eldade vi upp hela kåken istället :S

Och jag tänkte bara att "vafan, är det verkligen så här facitpuni är?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha så lol, jag drömde sjukaste drömmen inatt jag också, men om Puni. Och han har jag inte ens träffat :S (jaja beat osv :().

 

Puni kom iaf förbi hemma hos mig och sa att han skulle bygga en badtunna av ett cementrör. Std liksom. Sen var vi ute vid min stuga som på nåt sätt var granne med hans stuga mitt ute i ingenstans. På gården hade han mkt riktigt ett cementrör ställt på högkant. Men vi skulle in i hans stuga och fixa lite ved att elda med, så vi gick upp för stegen som facitpuni hade fixat till sitt rum på övervåningen. När vi kom in så möttes vi dock av att Elliot satt och spelade tvspel. Elliot var för övrigt jkkmans lillebror, så familjen jkk bodde tydligen också där :S. (Elliot finns förmodligen inte) Det tyckte jag var ett lustigt sammanträffande så vi hängde där ett tag. Sen skulle vi iaf tända badtunnan. Då blev det nåt fel, för tydligen eldade vi upp hela kåken istället :S

Och jag tänkte bara att "vafan, är det verkligen så här facitpuni är?"

 

Hispan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha va i helvete.. verkar ha varit pf drömmandets natt inatt. Själv drömde jag att jag, PK och EA hade hyrt ett fett strandhus i Bangkok värt $40m Hur nu det gick till har jag ingen aning om, men prisklassen känns ju rimlig när man reser med de två! PK o EA var uppklädda för att gå på kareokebar men jag var jetlaggad och var kontokortsgul så jag kunde inte följa med :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara så att alla vet så firar vi Valborg i Lund. Jag vill inte höra något jävla tjaffs om Uppsala. Förstått!?

 

Själv bor man vid ekonomikumparken i Uppsala, så valet är rätt lätt. :)

 

Btw, hur går det för dig, Luap? Själv har jag bestämt mig för att äntligen bli bra på poker (på riktigt). Det börjar bli dags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killarna på kontoret är ett hopplock från Skåne, Dalarna, Stockholm, Thailand och Norrland. Det här är kanske den DB på forumet som har flest ägare, men 127 sidor på 4 månader är fortfarande en imponerande produktion.

 

I den här tråden blandas pokersnack, med höga och låga skämt, vardags-betraktelser och allmänt snack.

 

Oförutsägbart och underhållande!

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hispan

 

Jätte obv såklart. Jag vill iaf gratulera er som fick sova och drömma i natt. Själv sov jag på en liten soffa som tom var för liten för mig själv tillsammans med en tjej. Jag har seriöst skadat höftkulan för livet nu. Fick dessutom exakt 0 timmars sömn innan hon drog till skolan i morse. Fml big time, ni fattar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jätte obv såklart. Jag vill iaf gratulera er som fick sova och drömma i natt. Själv sov jag på en liten soffa som tom var för liten för mig själv tillsammans med en tjej. Jag har seriöst skadat höftkulan för livet nu. Fick dessutom exakt 0 timmars sömn innan hon drog till skolan i morse. Fml big time, ni fattar..

 

Något världsrekord på soffa är det alltså inte tal om... trist

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något världsrekord på soffa är det alltså inte tal om... trist

 

Joo de vart faktist ett världsrekord i "trånghet". Helt ok rekord ändå. Jag hade faktist riktig panik sista timmen och räknade bara ner tills hennes alarm skulle ringa. De fanns verkligen ingenstans att sova heller då de var proppfullt överallt :S. Näää de där ska jag aldrig mer utsätta mig för nykter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killarna på kontoret är ett hopplock från Skåne, Dalarna, Stockholm, Thailand och Norrland. Det här är kanske den DB på forumet som har flest ägare, men 127 sidor på 4 månader är fortfarande en imponerande produktion.

 

I den här tråden blandas pokersnack, med höga och låga skämt, vardags-betraktelser och allmänt snack.

 

Oförutsägbart och underhållande!.

 

Kan ingen jävel lära sig att Motala inte ligger i Dalarna?:mrgreen: Nåväl, lika bra jag flyttar in i spelhuset jag också.

 

 

Mitt msn är psykstört förresten, eller iaf på Mac. Vill meddela PK att jag inte dissar dig, såg att du skickade meddelande nyss men när jag tröck upp det försvann det. Kan heller inte öppna egna chatrutor. Användbart program måste jag säga.

 

 

Var btw uppe 9.40 idag. Var inte ens trött. Mkt sjukt. Kör samma visa imorn. PÖSS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...