Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick idag ett klagomål på att det inte gick att dra autogiron, var likadant förra månaden. Vet inte riktigt hur jag eller dom lyckats. Fick iaf ett klagomejl idag med många utropstecken. Kontrade med frågan om det är möjligt att betala hyran för ett år istället på luppens vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ingen jävel lära sig att Motala inte ligger i Dalarna?:mrgreen: Nåväl, lika bra jag flyttar in i spelhuset jag också.

 

 

Mitt msn är psykstört förresten, eller iaf på Mac. Vill meddela PK att jag inte dissar dig, såg att du skickade meddelande nyss men när jag tröck upp det försvann det. Kan heller inte öppna egna chatrutor. Användbart program måste jag säga.

 

 

Var btw uppe 9.40 idag. Var inte ens trött. Mkt sjukt. Kör samma visa imorn. PÖSS

 

Jag levlade faktiskt, tog för givet att du skulle fatta med tanke på att det nämndes när vi var i portugal och att ja... du fattar! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick idag ett klagomål på att det inte gick att dra autogiron, var likadant förra månaden. Vet inte riktigt hur jag eller dom lyckats. Fick iaf ett klagomejl idag med många utropstecken. Kontrade med frågan om det är möjligt att betala hyran för ett år istället på luppens vis.

 

FittJimmyRIK så att säga.

 

Och sen kuk i er alla som skriver något illa om United. De förtjänade fan att vinna idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och sen kuk i er alla som skriver något illa om United. De förtjänade fan att vinna idag.

 

Kan man minst sagt säga ja. Så jävla överlägsna i första så det var sjukt. Så jävla tungt att förlora på detta sätt :cry:

Vad whinar ni om? United vann ju matchen :mrgreen: :mrgreen:

 

Så jävla bra stämning på Olearys! Baaaaaaaayeeern Muuuuncheeeeennnn!!!

 

Sjukt trevlig kväll btw, orkar inte skriva något mer ingående nu, alldeles för trött för det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mkt viktig dag idag! plussade ca 3-4 på cg. vann en turre för 12k varav korven fick lite procent. finaltablade också i en annan turre å kom 6a där för 3k. fiiiiin dag! skönt att de släppte rejält i turrarna också. vettefan om ja nånsin finalbordat 2 turrar på en kväll förut.. tror inte de iaf.

 

mkt viktigt då ja inlett denna månaden 28k stuck innnan idag.

 

breaking bad nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...