Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Någon som spelar svs på 3g-uppkoppling och kan rekommendera någon speciell? Provade att spela med telefonens internet med det slutade med 3 disconnects på en timme ungefär.

 

Jag kör från min mobil med telenor abonnemang när jag är hemifrån. På jobb brukar jag få 4 bord att fungera relativt bra med enbart en 3G "plupp".

Gäller att köra enbart klienten uppe dock, spotify osv är att glömma om man inte har bra täckning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var riktigt trevligt att ha dig på borden idag chofritz (inte ur ett värdeperspektiv såklart men) tror jag får komma med lite smicker här och säga att du är den första reggen jag spelat på senaste tiden som faktiskt har ett väldigt vettigt och fint spel ur mitt perspektiv : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var riktigt trevligt att ha dig på borden idag chofritz (inte ur ett värdeperspektiv såklart men) tror jag får komma med lite smicker här och säga att du är den första reggen jag spelat på senaste tiden som faktiskt har ett väldigt vettigt och fint spel ur mitt perspektiv : )

 

Är alla så dåliga på 2/4? =) Eller är det du som är pr0?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var riktigt trevligt att ha dig på borden idag chofritz (inte ur ett värdeperspektiv såklart men) tror jag får komma med lite smicker här och säga att du är den första reggen jag spelat på senaste tiden som faktiskt har ett väldigt vettigt och fint spel ur mitt perspektiv : )

 

Försöker spela riktigt explo nu och utnyttja folks läckor maximalt eftersom det är något jag inte har gjort så mycket förut, och inte är speciellt bra på ännu, utan då bara försökt vara solid/ngto eller vad man nu ska kalla det. Har gått bort mig rejält några gånger hittills, men kanske inte i någon pott mot dig än så länge ;-) Ditt spel verkade också solitt förövrigt =)

 

obv Chofritz som är pro <3 :roll:

 

Tror han menade diazo! Jag har ju mest tur =)

 

Hoppas du får springa bra så du försvinner från /4 illa kvickt! ;-)

 

Hoppas jag med! Är över svs-allinev iaf och med 27bb/100 so far, kommer säääääääääkert hålla i sig :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var riktigt trevligt att ha dig på borden idag chofritz (inte ur ett värdeperspektiv såklart men) tror jag får komma med lite smicker här och säga att du är den första reggen jag spelat på senaste tiden som faktiskt har ett väldigt vettigt och fint spel ur mitt perspektiv : )

 

helvete vilken underlig post

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2/4 rullar på fint än så länge! Varit bakis hela dagen så kom inte igång med spelande förrän sent. Passade på att viga dagen åt att hjälpa min syster att förbereda sig inför en mattetenta och laga en gulaschsoppa och chokladmousse till en kompis. Gulasch är så sjukt gott! Tyvärr är det ju en rätt som de flesta förknippar med konservburk och skidåkning (varför vet jag inte).

 

I vanlig ordning så har jag bestämt mig för att tagga ner på alkoholen också. Hoppas jag orkar hålla det ett tag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just mitt moneybookers hackat där jag haft ett lösenord som jag har haft till en hel del andra sidor så om någon får konstiga meddelanden på typ Skype eller liknande kan ni ju vara uppmärksamma =)

 

Har inte tillgång till någon dator nu heller på ett tag så får ordna upp skiten imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en sån här och blev hackad ändå?

 

ca0e9_moneybookers-token.jpg

 

 

 

Hoppas du inte förlorade några $$!

 

mvh

 

Hade inte en sådan tyvärr vilket ju är extremt klantigt men det ska sägas att jag aldrig har använt kontot eftersom det var problem med det rätt länge. De första 1k dollar jag satte in blev fast och sen orkade jag aldrig ta tag i det hela och skicka in de dokument som behövdes, förrän för någon vecka sedan då jag skulle få en insättning på 10k. Som tur var blev det aldrig av men jag antar att det blev möjligt att tömma kontot iom att jag skickade in alla dokument och ökade mina limits. Det roliga är ju att det är samma lösenord som jag hade på mitt pokerkonto förut där jag hade bort emot 200k dollar vid vissa tillfällen, så tur i oturen osv.

 

Frågan är vad jag gör nu? Jag antar att jag bör formatera och installera om windows för säkerhets skull, även om det verkar långsökt med keylogger, då det isf funnits bättre sätt att tjäna pengar för personen ifråga. Borde jag kanske även byta alla mina andra lösenord? Fler saker jag inte tänkt på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp formatera datorn skulle jag rekommendera.

 

För att undvika keyloggers :

 

1.Ha användarnamnen sparade

 

Varför?

 

Om keyloggern registrerar ditt lösenord vet den ändå inte ditt användarnamn eftersom du aldrig knappat in det på tangentbordet.

 

2.Ha ett textdokument varifrån du kopierar dina lösenord. Om ditt lösenord t ex är "boll" skriver du "apelsinbollbanan" i ett textdokument och kopierar det du behöver!

 

Varför: Keyloggers registrerar det du skriver på tangentbordet. Den kan inte se vad du kopierar !

 

Onödigt att losa massa pengar bara för att man inte orkar ta till lite säkerhetsåtgärder! Syftar inte på dig nu, utan tror detta är något som berör många av oss som spelar poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Screendumps fanns ju i netbus, en av de första RAT's. Finns även malware som känner av lösenord,användarnamn etc. i nätverkstrafiken och/eller injekterar sig i webbläsaren eller OS't på kernelnivå så att https-sajter blir loggade.

 

Jag tror att de flesta inte lyckas sniffa lokalt om man använder t.ex keyscrambler men ifall man har ett sådant program installerat så kan det iofs göra hackern mer nyfiken som då avaktiverar det.

 

Har du googlat din email? Ibland ligger uppgifterna öppna för sökning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...