Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Jag jobbar för en av världens största hotell bokningssiter . Vad är du ute efter??

 

Nära flygplatsen? Vilka datum? För hur många personer?

 

Bara imorgon måndag, en person, blir skjutsad från ett bröllop till roms flygplats men måndagsflygen var slut när jag boka så flyger hem på tisdag istället. Tänkte turist-promenera lite samt grinda några timmar.

 

:roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara imorgon måndag, en person, blir skjutsad från ett bröllop till roms flygplats men måndagsflygen var slut när jag boka så flyger hem på tisdag istället. Tänkte turist-promenera lite samt grinda några timmar.

 

:roffe:

 

Tja, slog lite snabbt på hotell som har gångavstånd till centrum av Rom. Hittar ett fyrstjärnigt som ligger mittemellan centrum och flygplatsen, står att hotellet har internet och att det ingår i priset men det är oklart om det bara är i lobbyn eller på rummen. Som standard brukar hotel ta betalt extra för internet på rummen. Frukost var också inkluderat. Hotellet heter Rome Park, har rekommenderat av våra kunder också till 81%.

 

Länkar till Tripadvisor då jag inte vill göra reklam för det företaget som jag jobbar för.

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187791-d286871-Reviews-Roma_Park-Rome_Lazio.html

 

Har svårt att tänka mig att det finns mycket som är mer prisvärt iaf. Under 700kr för ett 4⭐ är ganska bra i Rom ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, slog lite snabbt på hotell som har gångavstånd till centrum av Rom. Hittar ett fyrstjärnigt som ligger mittemellan centrum och flygplatsen, står att hotellet har internet och att det ingår i priset men det är oklart om det bara är i lobbyn eller på rummen. Som standard brukar hotel ta betalt extra för internet på rummen. Frukost var också inkluderat. Hotellet heter Rome Park, har rekommenderat av våra kunder också till 81%.

 

Länkar till Tripadvisor då jag inte vill göra reklam för det företaget som jag jobbar för.

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187791-d286871-Reviews-Roma_Park-Rome_Lazio.html

 

Har svårt att tänka mig att det finns mycket som är mer prisvärt iaf. Under 700kr för ett 4⭐ är ganska bra i Rom ?

 

"Trevligt och rent hotell. Men torftig frukost och ingen wifi. Tillgång till dator vid baren.

 

 

 

Verifierad gästrecension"

 

 

Tack för hjälpen, tror jag hoppar det ;). Plus 60k för månaden så slaskar iQ-hotellet för 1300 (tänker att allt med ett apple-i i namnet måste ha bra wifi :-) )

 

Verkar få bättre kundbetyg än alla andra också dessutom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Trevligt och rent hotell. Men torftig frukost och ingen wifi. Tillgång till dator vid baren.

 

 

 

Verifierad gästrecension"

 

 

Tack för hjälpen, tror jag hoppar det ;). Plus 60k för månaden så slaskar iQ-hotellet för 1300 (tänker att allt med ett apple-i i namnet måste ha bra wifi :-) )

 

Verkar få bättre kundbetyg än alla andra också dessutom

 

Det är säkert miljoner gånger bättre! Man blir van att leta budget hotel i denna branschen;) GLHF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Bokar månaden nu: 46k upp på 27k händer. Nästan bara tur (:

 

 

Började året med 2.4k dollar online och 20k dollar skulder till chofritz, yenn och american express, tycker jag ansträngt mig rätt hårt o förtjänar en vecka semester:

 

året:

2013n.png

 

 

Dagens tips i övrigt är verkligen http://www.howtostretch.com, känns väldigt livskvalitetsökande att bli mer flexibel (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bokar månaden nu: 46k upp på 27k händer. Nästan bara tur (:

 

 

Började året med 2.4k dollar online och 20k dollar skulder till chofritz, yenn och american express, tycker jag ansträngt mig rätt hårt o förtjänar en vecka semester:

 

året:

-graf-

 

 

Dagens tips i övrigt är verkligen http://www.howtostretch.com, känns väldigt livskvalitetsökande att bli mer flexibel (:

 

grattis till ett bra halvår! Ta det försiktigt med stretchningen bara, överrörlighet är inte livskvalitet (I know). Fortsätt sökandet hur man erhåller så hög livskvalitet som möjligt, gillar't!

 

Hur går det med kalsongföretaget?

 

God fortsättning =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin graf! :)

 

Vart lirar du någonstans och vad för nivåer?

 

Blandat shortstackande från 2/4 till 50/100.

 

grattis till ett bra halvår! Ta det försiktigt med stretchningen bara, överrörlighet är inte livskvalitet (I know). Fortsätt sökandet hur man erhåller så hög livskvalitet som möjligt, gillar't!

 

Hur går det med kalsongföretaget?

 

God fortsättning =)

 

Tack!

 

Kalsongerna har gått lite långsammare är förväntat (vilket iof var väntat) men kanske lossnar stort strax. Hittils har vi mest synts lite i amerikanska talk-shows o på andra image-byggande platser. Nu är Frigo 2 och 3 klara (kallingar som inte kostar 99 dollar) och vi har signat avtal med en av USAs 3 största återförsäljare (och det är inte walmart) som ska ta in o sälja hela våran produktlinje. Förhoppningsvis pensionerad om 3år dvs :mrgreen:

 

 

Finfin graf!

 

 

Blå graf är det vinst inklusive RB då?

 

 

 

 

Ha en god semester!

 

tyty (:

 

Inkl rb. ja.

 

 

 

Nu ska jag cykla över till Proforma på söder o boka en ögonlaser-operation :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är planen, både för chofritz och för mig. 500/1k är dock himla läskigt, 250500 känns mer rimligt i år :roll:

 

 

 

Haha kan tänka det:lol: 250500 är sjukt högt det med... Själv tycker jag att 510 är högt för mig.

 

Torska en del av min rulle efter mitt köksköputtag(den förbannade uttagsriggen),

men läser man er dagbok lite får man upp motivationen igen:-)

 

 

Kör hårt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är effekten permanent eller avtar de efter ett par år? Hur påverkar åldern ögat efter behandlingen?

 

Oftast brukar man ju ha någon slags "försäkring" som ingår att om synen blir försämrad inom x år så får man operera om gratis! Vet att brorsan har de nu när han operera sina ögon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är effekten permanent eller avtar de efter ett par år? Hur påverkar åldern ögat efter behandlingen?

 

Det finns ingen garanti mot åldersförsämring av synen eller vad fan det heter, den som kan komma vid 45 årsålder och man behöver läsglasögon. Annars så ska det vara permanent. De kollar ju innan om man haft samma synfel i något år innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast man kan väl få försämrad grundsyn också ju äldre man blir? Min syn har sakta blivit sämre så måste byta till starkare glasögon igen snart.

 

Därmed inte sagt att själva operationen tappar i effekt utan snarare att ens egna syn sakta försämras framgent.

 

Yes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...