Jennez Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Det två från Köpenhamn är nu uppe. Intervju med Micke Norinder och ytterligare en med Andreas Lundstedt, denna gång från Sälen. Finns att beskåda på: http://pokerforum.nu/forum/poker-i-oevrig-media/53977-en-hoejdare-fran-koepenhamn-del2.html#post1198680 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Det där var både onödigt och osmakligt sagt. Det borde varit en Stalinreferens. Direkt efter maktöverlämnadet permabannar Eury Othello för kontraforumär verksamhet och låter Byling lönnmörda den stackars ex-modden med en ishacka. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Direkt efter maktöverlämnadet permabannar Eury Othello för kontraforumär verksamhet och låter Byling lönnmörda den stackars ex-modden med en ishacka. Spelar vi maffia igen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Direkt efter maktöverlämnadet permabannar Eury Othello för kontraforumär verksamhet och låter Byling lönnmörda den stackars ex-modden med en ishacka. I sydamerika? (allt söder om texas är sydamerika enligt min världsbild) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 I sydamerika? (allt söder om texas är sydamerika enligt min världsbild) Japp, Othello har redan varit förutseende nog att fixa flygbiljetten. Tyvärr går man ju inte säker för IRL-maffian ens på andra sidan pölen. (Tyvärr kunde jag bara hitta biljetten för den sista flygsträckan. Jag vet inte hur Othello har planerat att ta sig till Dallas.) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Ska vi redan nu skapa hederstiteln 'Pokerforums hjälte' så att Eurythmic kan tilldela byling titeln så snart hans smutsiga jobb är slutfört? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Jag är i Zürich nu, så man kan ju säga att jag är på väg till Dallas. Minns ni att jag sade att jag inte tyckte det var kul att resa i jobbet? Vi bokade just in åtta tredagarssessioner här i Zürich de närmsta två månaderna. Mäh. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Othello? Eurythmic? Pappa!!! Hur har du fått tag på honom? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Minns ni att jag sade att jag inte tyckte det var kul att resa i jobbet? Vi bokade just in åtta tredagarssessioner här i Zürich de närmsta två månaderna. Mäh. Jagkantaöverdom... Tyvärr är jag antagligen inte så kunnig om dina arbetsuppgifter men bör kunna ordna det på "Homer Simpson"-style . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Direkt efter maktöverlämnadet permabannar Eury Othello för kontraforumär verksamhet och låter Byling lönnmörda den stackars ex-modden med en ishacka. Något annat mordverktyg än hammare eller skära, kan väl knappast vara aktuellt. Möjligen en långsam kvävning med hjälp av tidningspapper från "Proletären"... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Smisk på Ola och hans finska översättare (inte jag) för att lösenordet till finnpajsarfrirullen är fortfarande fel. Någon annan som kan finska kanske kan förklara att svaret på frågan: "Minkä maan pelaajille tämä turnaus on tarkoitettu" är inte Suomi Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Smisk på Ola och hans finska översättare (inte jag) för att lösenordet till finnpajsarfrirullen är fortfarande fel. Någon annan som kan finska kanske kan förklara att svaret på frågan: "Minkä maan pelaajille tämä turnaus on tarkoitettu" är inte Suomi Den kommer fortsätta vara fel tills det blir dags att lägga upp nya turrar... jag plockar inte ner och lägger upp nya. Nej, inget bra system. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Oki doki. Bjuder på den här för att du, jag och en del andra slipper känna sig gamla och byråkratiska: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Jens, aka "The bull from Lund", vill lära sig hur lagpokerklienten fungerar inför morgondagen... Jennez säger:In och spela lagpoker mot mig nu då Jennez säger: Ja, men jag vill bara testa lite Jennez säger: är reggad på en tvåmanna sng Två minuter senare: Jennez säger:men bajs vad dålig jag är Ola säger: ja Bra val av medspelare, Totalfarsa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Alltså, jag suger HU. Fullring tapetserar jag vem som helst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Jennez säger:argh Jennez säger: Kan inte ens vinna mot dig när du bara tramsspelar Men han fick mig att spela ur mig ur EMOP-satelliten på uselt spel, för att jag var ofokuserad. Hoppas han är nöjd... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Jens, aka "The bull from Lund", vill lära sig hur lagpokerklienten fungerar inför morgondagen... Två minuter senare: Bra val av medspelare, Totalfarsa Med tanke på mina pokerskills och resultatet i senaste ligan så funkar det iaf Välkommen som en påse nötter Jennez Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Smisk på Ola och hans finska översättare (inte jag) för att lösenordet till finnpajsarfrirullen är fortfarande fel. Någon annan som kan finska kanske kan förklara att svaret på frågan: "Minkä maan pelaajille tämä turnaus on tarkoitettu" är inte Suomi Suomi ja Ruotsi? (Finland & Sverige) Men språkligt blir väl det åt helvete? Berätta din poäng! Edit: om satten är ämnad för finska spelare är väl allt rätt? Ingen aning om vad du menar. Men finska är inte mitt modersmål,,, Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Ni inser vilka åsikter den där personen ni sitter och ironiserar över politik med bär på va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Ni inser vilka åsikter den där personen ni sitter och ironiserar över politik med bär på va? Mvh Eury aka Okocha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Ni inser vilka åsikter den där personen ni sitter och ironiserar över politik med bär på va?Cleburne har alltid slagit mig som sosse, eller menar du någon annan? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Ska vi redan nu skapa hederstiteln 'Pokerforums hjälte' så att Eurythmic kan tilldela byling titeln så snart hans smutsiga jobb är slutfört? Det är nu man önskar att man hade lite bättre Photoshop-färdigheter. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Era frisbee-kastande hippies, håll politiken utanför den här dagboken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Cleburne har alltid slagit mig som sosse, eller menar du någon annan? Edit: Sorry, soon-to-be-assassinated-former-moderator. Hade inte sett ditt inlägg när jag postade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Något annat mordverktyg än hammare eller skära, kan väl knappast vara aktuellt. Möjligen en långsam kvävning med hjälp av tidningspapper från "Proletären"... Det finns inte något mer klassiskt vapen att döda fiender med för en kommunist än med en ishacka. Det är ett historiskt faktum! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts