Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Nu har du fått med starthanden :)

 

Fattade inte att det var det du menade. :D

 

Idag har jag varit hos frisören. Fakking bröllop. Eftersom stekomobilen också skall tjäna som droska så fick det bli diamant-tvätt på Statoil med dammsugning och invändig polering av både panel och rutor.

 

Därefter skulle ohändige Jennez leka expert och lacka upp ett par mindre skråmor på baklucka och kofångare (inte jag som har orsakat dem). Slutade med knallblåa händer och fina blåa fläckar på brallorna.

Stod inne i verkstaden och tvättade nävarna med t-sprit och fick bort det mesta men led svåra kval av att behöva åka på bröllop med blåa händer. När jag sedermera kom hem gick allt bort med tvål och vatten hur lätt som helst! Börjar fundera på vad som finns i den där pumptvålen egentligen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen från Sunny Stand Up och vi har haft en sjukt kul kväll som verkligen kan rekas. Enkel sammanfattning:

 

- Måns Möller har ett riktigt bra flow i sin stand up och får enligt de andra komikerna ligga nåt så in i helvete mycket. Fan vet.

- Nour är besatt av sin fitta och jakten på tillfredsställelse.

- Özz terrar bratswannabee från Kinna och visar att han har mer hår på röven än en medelålders gubbe i publiken.

- Thomas Järvheden får publiken att kikna med sin finstämda ballad om en bajskorv. Spelade vuvuzuela.

- Hasse Brontén MCar och fanimig bäst på att snacka med publiken.

- Christopher Linnell gjorde en riktigt bra grej om sin svärmor. Asgarv.

- Soran Ismail. Tydligen bara kört stand up i tre år men ändå bäst på scen.

- Anna-Lena Brundin. Sry. Pass. Next.

-Ann Westin. Ja, att svära på scen är ju kul. Not.

- Peter Wahlbeck. Detta jävla geni.

 

Får 8 pingisbollar av tio möjliga. Gå och se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan TF du har ju inte skrivit nån trip report från CC i onsdags... När kommer den?
Här.

 

TF: back ett buyin

Miata: plus 1,55 buyin

 

Bra så? ;-)

 

Förutom att jag ska måla ett gäng väggar på nedervåningen så är det gräsänklings-time 2-6/8. Hoppas vi kan få till ett par lajvtillfällen där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan lova att dt blir nice för er imorgon, har varit där ute förut:-)

 

Det var mycket fint! :-D Lite synd att det regnade bara men kanske "tur i oturen" också då det var ganska varmt inne på slottet. Vågar inte tänka på hur varmt det hade varit i gassande sol.

 

Men i alla fall. det klart finaste bröllopet jag har varit på. Grym mat, vackra tal och hela konkarongen. Fyra av fem i betyg (eftersom det ska betygättas hela tiden nuförtiden).

 

Idag blir det vila, imorgon Malta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Polare såg den igår, sa att det var riktigt bra, men mindre wierd än han förväntade sig.

 

Funkar systemet bra? Själv spelar jag stadsvakt gone ädling i en polares system ;)

tycker det fungerar riktigt ok. Vi kör 3rd edition-uppsättningen och jag gillar hur enkelt man har översikt på ens karaktärs förmågor och vilka tärningsslag de medger. Blir ett väldigt bra flyt.

 

Kommer förmodligen att vara GM i en kommande kampanj men i ett helt annat spelsystem. Budade hem regler and shit på tradera för ett tag sen. Hmmm, helt tappat namnet nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg Inception i fredags. Den var helt OK, men jag hade nog förväntat mej mer coola effekter ;)

Blev lite snopen när man trodde att filmen skulle vara 1.50 som det stod på bions hemsida, men den var typ 2.20...inte för att det var negativt dock!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...