Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Väntar in att frugan ska komma hem sen blir det en sväng till Ullared för att köpa studsmatta till kidsen. Drar inom retro House en sväng också och kikar på PS3-spel. Behöver fler spel som jag inte spelar.

 

Letade förgäves i USA efter roliga spel. Någon som har några bra tips? Inget jävla sci-fi dock. :roll:

 

Red Dead Redemption är fortfarande nummer ett men det har man ju kört både framlänges och baklänges nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Att följa Olas dialog, angående ongames ändrade policy, med de som motsätter sig den är som att se en vuxen argumentera med ett barn.

 

Ola: *argument, argument, argument*

Sigge: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

 

Nu var vi över och kikade på grannhuset. Slutade såklart med att frugan erbjöd dom deras utgångspris om de säljer till oss och skippar budförfarandet. De ska svara imorn :ola:

 

*edit* Skolboks-exemplar på en viss personlighetsstörning

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

_____________________________________REKLAM_____________________________________

 

Såg i en konkurrents nyhetsbrev att ECOSTT 2010 är på G, har VIP-managern någon info om detta?

 

/ Djävulens budbärare

 

_____________________________________REKLAM_____________________________________

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

_____________________________________REKLAM_____________________________________

 

Såg i en konkurrents nyhetsbrev att ECOSTT 2010 är på G, har VIP-managern någon info om detta?

 

/ Djävulens budbärare

 

_____________________________________REKLAM_____________________________________

 

Tyvärr ingen alls.

Men sattarna kommer ju upp på nätverket (dvs alla MG-sajter) så det är bara att köra. Helsikes jäkla skit, det där är verkligen en turre jag vill spela. Dock får jag inte lira på MG så det får bli direktinköp isf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att följa Olas dialog, angående ongames ändrade policy, med de som motsätter sig den är som att se en vuxen argumentera med ett barn.

 

Ola: *argument, argument, argument*

Sigge: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

 

Nu var vi över och kikade på grannhuset. Slutade såklart med att frugan erbjöd dom deras utgångspris om de säljer till oss och skippar budförfarandet. De ska svara imorn :ola:

 

*edit* Skolboks-exemplar på en viss personlighetsstörning

 

Borde man inte bjuda ÖVER utg-priset för att dom ska strunta i budförfarandet? Om dom nu inte satt ett överjävligt för högt sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

– Poliserna är dumma i huvudet. Själv är jag intelligent och jag vet att polisen ligger långt, långt efter. Det påstås att droger gör folk dumma. Jag har använt cannabis sedan jag var 13 år. Jag vet att det är bra i rätt doser, säger Ulf. .

I just leave it here :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

_____________________________________REKLAM_____________________________________

 

Såg i en konkurrents nyhetsbrev att ECOSTT 2010 är på G, har VIP-managern någon info om detta?

 

/ Djävulens budbärare

 

_____________________________________REKLAM_____________________________________

Hurra! Jag får väl sparken om för att jag gör reklam för konkurrenters turrar, men det här är en jävligt rolig turnering, bland de bästa/roligaste jag spelade förra året (fråga Cyntax också för utlåtande).

 

Klonkbyxa på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonk!

Lyckades sova 4tim igår eftermiddag, somnade ändå kl 00 och vaknade 9,30. Vågar man tro att jetlaggen är över nu?

 

Drack så fruktansvärt god home made lemonad i NYC som de sålde på gatan, så idag börjar projekt "göra själv" :)

Kanske borde man dra och bada idag (sola vid vatten, jag är en badkruka obv) :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, för er highballers är det väl det men vi andra pyntar 15 spänn, 25 i malmö.

 

Alltså... Allvar? Nu har jag inte varit på CC i Sthlm på hur länge som helst (jo förresten, var där med JohnH en kortis i våras) men där brukar stå en automat som är gratis. Nu när jag tänker efter finns det nog ingen dylik i Malmö. CC GBG har jag inte varit på sedan typ 2005 eller ngt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså... Allvar?
Japp, det var iaf vad jag fick betala och med det kan man väl säga att kaffet i Gbg är det enda som är prisvärt...

 

Iofs, senaste gången blev kaffet gratis i Gbg men det var bara för att tjejen glömde ta betalt då hon hamnade i en diskussion med killen bredvid mig i samband med att hon ställde ner min kopp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...