Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Om jag någon dag får barn ska jag självklart klä dem i små Polo Sport piké och ordna backslick på dem. Sen ska jag tvinga dem att säga "stekigt" i varannan mening. När sen Lisa kommer hem ska de peka och ropa "ostekig!", annars blir det ingen efterrätt.

 

Något i den här stilen tänker jag mig:

 

PoloRalphLauren-kid-used.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar hur du tänker! Du stannar alltså hemma med barnen hela dagarna medans jag jobbar? Steeeeek ;)

 

Ehhhh.

Pokerproffs jobbar inte så många timmar om dagen? Ett par timmar per kväll, så kan nog Jens bli försörjd. Alla vet vi vem som är bäst på poker hos er.

Eller iaf har vi alla hört det, och då är det säkert sant :mrgreen:

 

Hur var det nu, Lisa klonkade sist ni var ute, hon klonkade nu i vegas.

Du har klonkat...........?

 

När är det din tur Jens? :h:

 

BTW: WP Lisa, ett djäkla bra facit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BTW: WP Lisa, ett djäkla bra facit!

 

Hon är fanimig synsk den damen... Jag har faktiskt klonkat finnkamp och ett par SuperWeekends det senaste året. ;-)

 

Ok, inte ens i närheten av Lisas klonkar, eller iofs - kanske i pengar räknat, men hennes har ju varit betydligt mer prestigefyllda.

 

Edit: med det inte sagt att hon inte är bättre än mig för det är hon verkligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon är fanimig synsk den damen... Jag har faktiskt klonkat finnkamp och ett par SuperWeekends det senaste året. ;-)

 

Ok, inte ens i närheten av Lisas klonkar, eller iofs - kanske i pengar räknat, men hennes har ju varit betydligt mer prestigefyllda.

 

Edit: med det inte sagt att hon inte är bättre än mig för det är hon verkligen.

 

Ähhh jag vet Jens.

Jag är bara lite avundsjuk på era pokerskils. Ni har spelat förbannat bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:(

 

Jaha, nu ska man skämmas. Jag har missat ett bröllop idag. I min kalender står det nu på lördag men det var tydligen idag. Troligen och förhoppningsvis mår vi sämst medan giftasparet trots allt har en fin dag. Jag trodde de ev drev med oss så jag ringde och kollade med kyrkan och de lär iaf inte lyckas ingå i ett sånt skämt.

 

Undrar om de kommer på vårt bröllop...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:(

 

Jaha, nu ska man skämmas. Jag har missat ett bröllop idag. I min kalender står det nu på lördag men det var tydligen idag. Troligen och förhoppningsvis mår vi sämst medan giftasparet trots allt har en fin dag. Jag trodde de ev drev med oss så jag ringde och kollade med kyrkan och de lär iaf inte lyckas ingå i ett sånt skämt.

 

Undrar om de kommer på vårt bröllop...

 

Ehh... Vad är det för jävla idioter som gifter sig på en torsdag? Kom de på det i måndags och det var den enda tillgängliga tiden? Har full förståelse för att man missar det då. Faktiskt.

 

Ok, klantigt att inte ha koll på datumet, det medges, men om man gifter sig just idag - en vanlig simpel torsdag, så får man nog räkna med lite spill på gästlistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner ingen, förutom min sambo, som har bättre koll med bokningar, tider och datum än mig själv. Sambon har dessutom sagt nej till sin egen brors kalas på lördag för bröllopet. Det gjordes för 2månader sedan. Sjukt att vi båda skrivit av fel datum från inbjudan... men så blev det.

 

Aja, livet går vidare. Ner till sthlm o lämna över present i morgon och sedan uppfärd igen till Dalarna för bygget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog för att man har sett stora råttor (i Stockholm och andra storstäder) men "stor som en katt" vettefan. Jag har aldrig ens sett en så stor råtta på bild.

 

 

Brunråtta (Rattus norvegicus)

Kroppslängden är mellan 11-29 cm, ej räknat svansens längd på 9-23 cm (dock kortare än kroppen).

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Råttan blir inte stor som en katt men jävligt stor.

 

Har erfarenhet på den fronten då jag varit rätt involverad inom herpetologi. Läran om grod och kräldjur. Kräldjur vill äta råttor. Några odlade stora råttor hemma andra köpte frysta från testlabb som inte behövdes till djurförsök och medicinska studier.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehhhh.

Pokerproffs jobbar inte så många timmar om dagen? Ett par timmar per kväll, så kan nog Jens bli försörjd. Alla vet vi vem som är bäst på poker hos er.

Eller iaf har vi alla hört det, och då är det säkert sant :mrgreen:

 

Hur var det nu, Lisa klonkade sist ni var ute, hon klonkade nu i vegas.

Du har klonkat...........?

 

 

BTW: WP Lisa, ett djäkla bra facit!

 

Inte så många timmar om dagen? Joho du. Det kan nog lätt bli en full arbetsdag när man väl spelar. Mitt FT i Vegas tog tex 12 timmar (vägen dit iaf). Förrvisso en rätt trevlig timlön, men ändå :)

Nu är jag ju ingen grinder som orkar sitta hela nätterna längre, det kanske kommer till hösten när det är mörkt och kallt ute...

 

Tack för smickret btw, sånt uppskattas alltid! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av anledningarna till att jag alltid lämnar locket nere. Det är en fobi faktiskt, att det ska komma upp en råtta eller orm från toan. Jag vet. Jag är lite övernojjig :oops:
Du tror inte att om råttan tagit sig hela vägen upp i toastolen att han inte ska kunna ta sig förbi det lilla sista hindret också?

 

"Usch, här var det frisk luft, bäst jag vänder"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tror inte att om råttan tagit sig hela vägen upp i toastolen att han inte ska kunna ta sig förbi det lilla sista hindret också?

 

"Usch, här var det frisk luft, bäst jag vänder"?

 

Killen i artikeln hade ju lagt grejer på toalocket för att förhindra råttans framfart. Fan att jag sa ngt, nu kommer Lisa att börja göra det också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du tror inte att om råttan tagit sig hela vägen upp i toastolen att han inte ska kunna ta sig förbi det lilla sista hindret också?

 

"Usch, här var det frisk luft, bäst jag vänder"?

 

Man kan väl försöka intala sig att ett tungt lock skulle göra någon skillnad iaf. Varför ska du komma och förstöra för? Har du ingen liten ryska att bråka med istället? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...