Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Jag har alltid undrat hur dom där som köper tysk 60-talscover, hårdlanserad av Åhléns på TV, ser ut. Nu vet jag... :shock:

 

Nåja, jag hörde det på mitt julhangout MediaMarkt och frågade personalen vad det var för skiva och köpte den sen. *opåverkad av åhléns*

 

Undrade varför ingen hade häcklat tidigare. Tyvärr räcker det inte som svar att du köpte den opåverkad av Åhléns... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan, det är inte så att jag lyssnar på Baseballs dagarna i ända. Jag hörde dem på MM när jag var där i annat ärende och tänkte "kul grej" och köpte. Sen har jag lyssnat på den i bilen några gånger och några låtar är dåliga och andra bra.

Sen är jag ingen rockabillyfan whatsoever men kan uppskatta det för att de har gjort om många av låtarna snyggt. Punkt slut. ;-)

 

Och på samma sätt kan jag uppskatta Torgny Melins version av 'Punkrocker' - "Dansbander". Lyssnar inte på dansband alls men idén och arret är bra. NU är det punkt slut. :-D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beslut, beslut, beslut. Vad gör man ikväll?

 

A) Hänger på grannens öl-homegame?

B) Lirar lite onlajn-trn och spammar msn?

C) Ser film med sambon när kidsen är i säng?

 

Btw, The Viktutmaning är fanimig PÅ igen. 88 kg som ska reduceras till ca 80 inom, säg, 8 veckor.

 

I'm on.... Var och köpte tränningskort på lunchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan, det är inte så att jag lyssnar på Baseballs dagarna i ända. Jag hörde dem på MM när jag var där i annat ärende och tänkte "kul grej" och köpte. Sen har jag lyssnat på den i bilen några gånger och några låtar är dåliga och andra bra.

Sen är jag ingen rockabillyfan whatsoever men kan uppskatta det för att de har gjort om många av låtarna snyggt. Punkt slut. ;-)

 

Och på samma sätt kan jag uppskatta Torgny Melins version av 'Punkrocker' - "Dansbander". Lyssnar inte på dansband alls men idén och arret är bra. NU är det punkt slut. :-D

 

 

Nej inte heller den var bra :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I´m game!

 

5 kilo ner till JohnH´s Superweekend!

 

:!:

 

Samma här! Men det är inga problem.. Har redan gått ner 2,5kg sen 09 imorse. Fortsätter magsjukan nån dag till är jag i mål.

Sjukt trött, svag och illamående. Men vill man va fin får man lida pin! Right?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beslut, beslut, beslut. Vad gör man ikväll?

 

A) Hänger på grannens öl-homegame?

B) Lirar lite onlajn-trn och spammar msn?

C) Ser film med sambon när kidsen är i säng?

 

Btw, The Viktutmaning är fanimig PÅ igen. 88 kg som ska reduceras till ca 80 inom, säg, 8 veckor.

 

C imo, låter som att de va ett tag sen:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5. Kollar på OS (ja det börjar snart iaf) med ett par bärs... o skiter i vilka som sitter brevid så länge de inte stör.

 

 

Grejen är dock att hos mig är det tvärs om (om man jämför med ett normalt par). Bruttan kollar intensivt på all skidåkning. På helger under vintern så spelas det in om man man mot förmodan inte kan kolla. Alla radios, internet och tidningar är bannat till man kollat.

 

Off topic

Eftersom jag är sportfreak och en dryg jävel har jag beställt och skickat en norsk halsduk till en polares lille kiddie på 2,5år inför OS. Jag var där och kollade på skidor för några v sedan uppe i dalarna. Grabbjäveln klämde ur sig "heeeejaaa nåååååje" när de va nån världskupptävling och polarn hotade med döden om han inte la av bums. "Heeeeejjjaaa nååååjeeeee!!!". Han slet upp lillen i soffan o kittlade honom o han skrattade järnet. Är vi klara nu säger polarn? Sverige är det som gäller annars får du stryk!! "Hejjjja nååååjeee!"

 

Jag skrev ju obv inte vem paketet var ifrån men man fick ett samtal nyss. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...