Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Låtar som får mig att minnas the good times jag hade som 19-20åring på Stockholms små svettiga hiphopklubbar shakin my ass (:shock: )

 

(obs! rump-shock!)

 

Ludacris! Klassiker..

 

 

Så, nu kan ni andra också posta era videos. Alltid är det någon som kommer störa sig på dem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla kan vi inte posta nötiga hippetihipphopp-videos så jag kör ett par nät-klassiker istället.

 

The Powerbook Prank - Scamming the Scammer

 

John Fitzgerald Page - Största douchen i universum

 

Fox News ärkekonservative tupp Bill O´Reilly får spel

 

Also, visst är det jobbigt när man upptäcker sig vara ett totalt vrak. Lite småbakis tog jag med äldsta dottern till Hoppis och Skuttis (barngympa i Friskis och Svettis regi) i lördags förmiddag. Merparten av de vuxna var tjejer men fanns även ett gäng killar, även om vi var i solklart underläge. Hursom, uppenbarligen har jag levt i fullkomlig förnekelse de senaste tio åren. Under tonårstiden och fram till 22-23 så motionerade jag regelbundet. Varvade badminton med löpning, styrketräning och lite kampsport. Hade en riktigt sjysst kondition på den tiden.

 

Men nu, fy fanken. Av de ca 50 vuxna i lokalen låg jag Topp Tre mest otränad. Och då är jag inte ens ett fetto utan har bara blivit för jäkla vek i ben, armar, mage osv sov. Och konditionen ska vi inte snacka om. Nä, det där blev en tankeställare. Räcker inte att bara gå ner till trivselvikten utan måste se till att få lite flås och styrka tillbaka i kroppen.

 

Fuck nyårslöften och allt sånt trams. Nu ska det bli bättring för livskvaliteéns skull. Måste hitta nån träningsform som passar. Kanske ska kika på några lättare gympapass för att komma igång. Att ge sig in på gymmet i mitt skick skulle inte vara roligt för nån, allra minst mig själv. Åker och köper ett fitnessmagasin efter jobbet och hoppas på lite inspiration.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TF om du ändå svänger förbi F&S kan jag rekommendera spinning och skivstångspassen, inte lika tråkiga som de vanliga "gympapassen"..
Spinning. Jag cyklar förvisso 2x10 minuter varje dag (woooow) och sambon är utbildad spinninginstruktör osv men det verkar så förgjordat (är det ens ett ord?) tråkigt?! Men, måste jobba på konditionen så kanske borde pröva ett nybörjarpass åtminstone. Skivstångspass har jag testat på SATS för fem år sen. Var faktiskt rätt roligt även om det var trist att få kvitto på att man var ohyggligt vek.

 

Äsch, får ju friskvårdsbidrag via jobbet så får kolla in Friskis tror jag. De har nya och sjukt fräscha lokaler nu så det är kanske läge att ge det ett frest.

 

Förresten, smakade cheescaken gott? ;)
Det var som en fest i min mun och bara jag var bjuden :-P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spinning. Jag cyklar förvisso 2x10 minuter varje dag (woooow) och sambon är utbildad spinninginstruktör osv men det verkar så förgjordat (är det ens ett ord?) tråkigt?! Men, måste jobba på konditionen så kanske borde pröva ett nybörjarpass åtminstone. Skivstångspass har jag testat på SATS för fem år sen. Var faktiskt rätt roligt även om det var trist att få kvitto på att man var ohyggligt vek.

 

 

Shit, din fruga är ju helt otrolig, kan-allt-vet-allt! ;)

Det är inte alls tråkigt! Nåt som är tråkigt är att trängas med massa svettiga gubbar på ett gympapass där inte alla får plats. Nej tacka vet jag spinning och skivstångpassen där alla har sin egen plats, inte en massa jävla skuttandes och kuffandes..

Fö. så har spinningen utvecklats på F&S senaste tiden, instruktörerna är mer "visuella" i sitt motiveringssnack under passen vilket peppar mig iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du hittar nåt gym som kör Easyline så rekommenderar jag verkligen det, jag kör det ett par gånger i veckan. Det är kort, 45 min, varenda muskel i kroppen får en genomkörning, man är helt slut efteråt, det krävs ingen koordination, 60% kondition, 40% styrka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...