Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Ok, har degat in ett NL100 inköp för att slaska lite som tidsfördriv medan vissa andra klonkar turrar till höger och vänster... :roll:

 

Live: +3000 sek

Online: -$350

Övriga spel: 0

 

Wish me luck ma nizzles!

 

Haha. Komma på 30e plats är inte direkt att klonka ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerspel: Bidde inget cashgame igår, var för trött visade det sig, men satte in gjorde jag så jag låter siffrorna stå:

 

Live: +3000 sek

Online: -$350

Övriga spel: 0

 

Andra spel: Har så smått börjat fnula på att köpa en PSP. Kan vara bra att ha på långa resor. Erfarenheter? För- och nackdelar?

 

För övrigt har jag börjat ha tabasco på nästan allt som innehåller kött. Så förbannat jävla gott! Var ingen stor fan av stark mat tidigare men de senaste månaderna kan jag fan inte få nog av det! Tabasco rules!

 

Tabasco_sauce.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det meningen att vi ska snacka poker här?!

Jaja 30 av 1548 i gårdagens R$11. Inte så sugen på poker idag, men blir nog det till kvällen...

 

Kände mig lite duktig som fixade sallad till lunch, babyspenat, coctailtomater, gurka och hårdkokta ägg. yumyum. Nu ska jag fira min duktighet med en semla till ära av den årliga FETTOdagen! (blandad grädde is a must)

 

sventon-89-temla425_29209088.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PSP är en underbar lite maskin :) Nackdelen är ju att det blir en till hyffsat stor pryl att släpa på, men annars duger den bra till att kolla lite film fast framförallt att spela på. Vill du kunna spela backupspel så du inte repar sönder din fina nyköpta spel har du en affär på StEriksgatan (Affär

 

Det finns ju en PSP Go nu också men den har jag inget koll på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörru Jens, i den dagliga SH-turren med start kl 21 på NB, varför inte låta spelarna göra sin enda rebuy oavsett stack. Stars har en liknande turre där man bara får göra en rebuy och en addon. Där kan man rebajja närsom under första timmen. Ca 75% gjorde rebuy häromdan. Har svårt att tro att de siffrorna matchas på NB?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörru Jens, i den dagliga SH-turren med start kl 21 på NB, varför inte låta spelarna göra sin enda rebuy oavsett stack. Stars har en liknande turre där man bara får göra en rebuy och en addon. Där kan man rebajja närsom under första timmen. Ca 75% gjorde rebuy häromdan. Har svårt att tro att de siffrorna matchas på NB?

 

Jag ska vidarebefordra det.

 

Hur blev de me den där gamla tallinturren som vi frirollat in? Gratis o lira men sjukt added value.

 

Har ingen aning om vad du snackar om men jag hoppas att du försvinner om jag ignorerar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, nu fick man 300 spänn i böter för att man glömde den satans jävla p-skivan. Så sjukt vidrigt. Hur fan kan man leva med sig själv som parkeringsvakt? Jag säljer seriöst hellre Situation Stockholm än lappar bilar.

 

Ok, visst ska idioter som ställer sig i vägen för annan trafik ha böter. Likaså de som ställer sig på handikapprutor eller där det är parkeringsförbud etc etc.

Men nu var det utanför en stormarknad. Det står skyltat att man måste ha p-skiva (vilket jag som sagt har men glömde ställa in) men det är ju BARA för att de jävlarna ska kunna lappa de stackarna som råkar glömma.

Jag får alltså p-böter på en parkeringsplats avsedd för kunder till stormarknaden - som jag ju var.

 

Samma sak överallt i Stockholm. P-skiva på helt vanliga parkeringsplatser endast för att de ska kunna dra in lite extra slantar. En påhittad regel som bara ställer till med jävelskap för vanligt folk. Så jääävla vidrigt!

 

"Gratis parkering"... jo tjena...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick parkeringsböter i "gratisgaraget" på Heroncity, hade tydligen ställt mig där man ska köra. Det roliga var att när jag parkerade skrattade jag åt den som parkerat bredvid för där var det tydligt skyltat att det var genomfart.

 

Den som skarattar sist får tydligen betala....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...