Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Annan variant om ni vill ha det mindre stressigt är att spela Gamblerz 500kr turre som börjar 19:30. Ni får först ansöka om medlemskap på hemsidan och ha Jennez eller någon annan medlem som referens, sen blir ni godkända och kan anmäla er via hemsidan eller på plats.

 

Ska ni spela på Krukan när tåget är 30 minuter försenad, Talibanska taxibögen krockar och försöker skylla det på dig och Crappy lär ni inte mycket marker kvar när ni väl är framme...

 

Vadå då? Kåkfarar-jm_j är inte godkänd som referens alltså? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

End of times mike, end of times...

 

Snackat med en kille på Krukan nu. De kör en turre på lördag som vi kan hänga med på Crappy. Den börjar visserligen kl 15 så vi får ta taxi direkt till lokalen men det löser sig på något sätt. Jag ringer hotellet under dagen och meddelar dom att vi kommer att ha en riktigt sen check-in.

 

Helt sjukt mkt snö hemma.

 

Sedär helt kanon! Bra jobbat "Totalklippa"

 

Jag ska åka grillor på lördag. Om jag inte blöder, sover eller har brutit ett ben så kanske jag joinar under eftermiddagen.

 

Annan variant om ni vill ha det mindre stressigt är att spela Gamblerz 500kr turre som börjar 19:30. Ni får först ansöka om medlemskap på hemsidan och ha Jennez eller någon annan medlem som referens, sen blir ni godkända och kan anmäla er via hemsidan eller på plats.

 

Ska ni spela på Krukan när tåget är 30 minuter försenad, Talibanska taxibögen krockar och försöker skylla det på dig och Crappy lär ni inte mycket marker kvar när ni väl är framme...

 

Hmm Tänkvärt, men sannolikt skulle jag inte ha några marker kvar vid den tiden iaf

 

Ty ty :mrgreen:

 

Nu verkar det som att det löser sig med krukan ändå. Ligger bara ett par km från hotellet så av ren lättja får det bli det.

 

Ja med tanke på det tillstånd man sannolikt befinner sig i då, ska man nog inte bege sig för långt

 

 

Jag ser att du har gulat.

Bahh ingen risk med TF, har du inte läst om hans utdrags/klonkar skills?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedär helt kanon! Bra jobbat "Totalklippa"

Allt löser sig. Alltid. Vi fick dessutom hjälp av två riktiga gangsters, tyvm.

 

Känns som att ni bönder kommer kunna ta en sorts Clubhopping i storstaden, först gula på Krukan, sedan gula på Gamblerz.
Tja, om du inte stakar mig efter jag gulat min egen deg på krukan så blir det svårt at re-gula på gamblerz :roll:

 

Hänger du med eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns som att ni bönder kommer kunna ta en sorts Clubhopping i storstaden, först gula på Krukan, sedan gula på Gamblerz.

 

Fan att man inte är hemma. Jag hoppas nästan att alla flygen är insöade på Arlanda imorgon så att jag kan jaga Crappy över havet, förbi krukan och slutligen på Gamblerz. Varhelst han plockar fram pengar vid ett spelbord så vill jag sitta där. I eller ur position, med stor eller liten stack, bra eller dåligt flyt, Texas eller Omaha - jag vill vara där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner. Ca kl 20 drar vi igång lite Juarez för de som köpt in sig på spelet! Intresserade letar upp enligt följande:

Du går in på Multiplayer - Custom Game, ställer in Wild West Legends - Nogales, så ploppar alla de gejmen upp

och vid ett av dem står det Jennez, sen joinar du

 

Regulators, mount up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Damn right. Och vi ska fösöka börja som Outlaws:

 

Om du hamnar i Lawmen först så trycker du start och sen ska man trycka R1 eller L1 för att byta lag, minns inte vilken men det står ju där

 

Jag kommer fucka upp min fina rating genom att åka på däng tillsammans med er ömfotingar, men det är det nog värt. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner. Ca kl 20 drar vi igång lite Juarez för de som köpt in sig på spelet! Intresserade letar upp enligt följande:

 

 

Regulators, mount up!

 

Fuck, sitter i Salem får förstöra för er andra nästa gång :)

 

Lite skoj var att det kom ett till spel(samma) på tisdagen jag hade tydligen beställt dubbelt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan att man inte är hemma. Jag hoppas nästan att alla flygen är insöade på Arlanda imorgon så att jag kan jaga Crappy över havet, förbi krukan och slutligen på Gamblerz. Varhelst han plockar fram pengar vid ett spelbord så vill jag sitta där. I eller ur position, med stor eller liten stack, bra eller dåligt flyt, Texas eller Omaha - jag vill vara där.

 

Moohhahhhaaa

Välkommen välkommen! Hur ska du kunna se folk i ögonen efter att förlorat inköp på inköp mot fiskCrappy? Hur ska du kunna återfå din heder och stolthet?

 

Lägger förklaringen här i vitt så ni andra förstår, men så Jennez inte begriper :mrgreen:

 

Självklart förlorar jag stort, men han är välkommen ändå, så jag kan få en gratis lektion

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Budapest. Här är kallt, här är snö. Staden är inte så vacker som jag trodde att den skulle vara. Som Tallinn fast 20 ggr större typ.

 

Jag ska inte dissa det helt. S:t Stefankatedralen var imponerande. Tog "bara" en timme att gå dit och sen en timme hem. Man får väl hålla i minnet att man bränner kalorier medan man går...

 

Gulaschsoppa har ätits, mycket god. På den positiva sidan måste jag tillägga att jag kan tänka mig att staden blir mycket vackrare på våren.

 

Imorgon blir det termalbadhus. Dessvärre står det i guideboken att dylika inrättningar ibland används av äldre män för homosexraggande. Upplysningsvis står det också att det räcker med ett "nej tack" för att bli av med skrällena. Vi får se hur det går... *gulp* Har ni inte hört från mig senast imorgon kväll kan ni utgå ifrån att jag har blivit gangbangad av ett gäng 60+are i en ungersk bassäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, true dat. Får bli en knuten näve med ett långfinger då. Eller det kan kanske också missuppfattas... ? :rolleyes:

 

Möjligt att de gör det tillbaka om man säger så...

 

Budapest är sjukt fint under våren, var där förra året. Szimpla kert som ligger på Kazinsky utca var ett trevligt uteställe om man gillar livemusik åt jazzhållet om jag kommer ihåg rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möjligt att de gör det tillbaka om man säger så...

 

Budapest är sjukt fint under våren, var där förra året. Szimpla kert som ligger på Kazinsky utca var ett trevligt uteställe om man gillar livemusik åt jazzhållet om jag kommer ihåg rätt.

 

Verkar vara många ställen som har livemusik. Syrran ville gå på ngt sånt imorgon, får se hur det blir. :-) Fler tips mottages tacksamt då jag inte hunnit kolla upp särskilt mycket och dessutom bara har 2 dagar kvar.

 

Edit: Ligger en pokerklubb precis runt knuten från hotellet också. Det fantasifulla namnet "All In Poker Club " låter lockande. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara många ställen som har livemusik. Syrran ville gå på ngt sånt imorgon, får se hur det blir. :-) Fler tips mottages tacksamt då jag inte hunnit kolla upp särskilt mycket och dessutom bara har 2 dagar kvar.

 

Edit: Ligger en pokerklubb precis runt knuten från hotellet också. Det fantasifulla namnet "All In Poker Club " låter lockande. :D

 

All in poke her club?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...