Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

han snackade oavbrutet om plastdottern som om hon vore hans egen. Imponerande.

Ett scoop, ett fel eller en konspiration.

Han skriver på bloggen om styvsönerna Ryan och Nolan och i diverse biografier nämns det också. Inget om dotter.

 

"Did he just say 'revenge is a dish best served cold' in Klingon?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett scoop, ett fel eller en konspiration.

Han skriver på bloggen om styvsönerna Ryan och Nolan och i diverse biografier nämns det också. Inget om dotter.

 

"Did he just say 'revenge is a dish best served cold' in Klingon?"

 

Jaha ok. Något eller några styvbarn var det iaf. Jag var ju själv så sjukt överexalterad att jag inte lyssnade så noga. :-P

 

Edit: Btw så har jag för mig att det var det året då vi regerade Pai Gow-borden och $22 mixed limit turrarna på Gold Coast, Hyler. :D Fucking good times. Undrar hur många liter White Russian vi fick i oss under de veckorna. Oh oh! Just det! Varmkorv för 25 cent hade de också! Fy fan alltså, man borde nästan boka in fem veckor på Gold Coast i år igen bara för att det är så jävla camp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har underbar smak när det gäller kvinnor Lisa. :)

 

Men vad tycker din pojkvän om att du gluttar på lättklädda flickor på internet sådär...?

 

Får han, får jag. Right? :-D

 

Äh, skämt å sido. Han tycker nog bara det är bra att jag letar upp godbitarna och radar upp dem åt honom! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan alltså, man borde nästan boka in fem veckor på Gold Coast i år igen bara för att det är så jävla camp!

 

Det var 2006 vi var där. Jag skulle inte ha något emot det. Jag har fortfarande bortlängtan till Vegas och min kunskap om Vegas börjar bli lite gammal. Åren efter gav jag lite tips och råd i de trådar som alltid dyker upp på vårarna när folk börjat kvala in till WSOP men sen dess har de rivit och byggt några saker där. Kan jag få spons till att göra en rekognosceringsresa april-maj?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var 2006 vi var där. Jag skulle inte ha något emot det. Jag har fortfarande bortlängtan till Vegas och min kunskap om Vegas börjar bli lite gammal. Åren efter gav jag lite tips och råd i de trådar som alltid dyker upp på vårarna när folk börjat kvala in till WSOP men sen dess har de rivit och byggt några saker där. Kan jag få spons till att göra en rekognosceringsresa april-maj?

 

Dessvärre så är det ju mitt jobb att hålla mig ajour med Vegas och bara för säkerhets skull så åkte jag dit några gånger till efter att vi hade varit där. Med andra ord är allt under kontroll.

Och ja, det byggs hela tiden, det ser olika ut varje år känns det som...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho, körde inom verkstaden på lunchen för att få en bedömning av skadan. 7 papp kommer det att kosta, knappt lönt att ta det på försäkringen med andra ord. Bara att blunda och bita i kudden...

 

När jag kollade igenom försäkringspappren såg jag också en del besiktningspapper. Jag var tydligen kallad till besiktning nere i Skåne i januari. En tid som jag av förklarliga skäl struntat helt i. Gick in på nätet och kollade statusen och tur var det, hade haft körförbud från 1 mars annars. Lyckades boka en tid imorgon på bilprovningens eminenta hemsida.

 

Murphy, Murphy, Murphy, thanks for making my day so much brighter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Murphy, Murphy, Murphy, thanks for making my day so much brighter!

Minstingen kräktes igårkväll så vi dividerade om vem som skulle stanna hemma och vabba. Jag hade rätt späckat på schemat idag så dealen blev att jag jobbar idag och stannar hemma imorn.

 

Så, 0649 kommer tåget in på stationen. 1030 stiger jag av efter att ha åkt sträckan som i vanliga fall tar ca 30 minuter :ola:

 

Kör ifatt ett tåg som står still. De beslutar sig för att försöka koppla ihop sig med det trasiga tåget för att knuffa det till Göteborg. Sket ju sig såklart. Problem två: det visade sig svårt att koppla loss sig från det trasiga tåget :roll: När de väl lyckas så får de backa nån mil. Där väntar ett annat tåg på banan bredvid. Vårt tåg stannar och passagerare som ska söderöver får pulsa mellan tågen för att lyftas ombord på det södergående. Nån som har hört tlas om landgång? Sedan backar vi nån mil till för att byta tågbana. Därefter var det smooth sailing. Men men, tre timmar sen. Kul. Tack DSB.

 

Also, jag är trött på alla tweens som gillar Twilight. Därför:

 

Data-Vampire.jpg

 

twilight-blade-twilight-series-7218972-400-267.jpg

 

9644_540.jpg

 

393_twilight_motivational.jpg

 

celebrity-pictures-keifer-sutherlan.jpg

 

celebrity-pictures-elvira-vampires-want.jpg

 

twatlighters.jpg

 

Avslutas med den bästaste vampyren i popkulturen!

cassidy.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var för awesome för att inte postas.

 

NYU business school professor has mastered the art of email flaming

 

Kort recap: student kommer en timme sent till föreläsning, blir ombedd av professorn att gå, emailar professorn och klagar på policyn, professorn emailar tillbaka och äger upp studenten i brygga. Enjoy!

 

Also, jag har mer eller mindre lagt skridskorna på hyllan nu. Och med skridskorna menar jag onlinepokern. Har så mycket annat som måste prioriteras nu (familj, bröllop, jobb, träning, hobbyprojekt) så pokern får stryka på foten då den helt enkelt tar för mycket av den lilla tid jag har. Lajv är en annan femma. Kommer att fortsätta lajva i ungefär samma utsträckning som tidigare. Pokereventen hos miketime och valterego har varit några av årets höjdpunkter och jag hoppas det fortsätter i samma stil. Likaså hoppas jag att vi snart tar tag i planeringen av nästa Superweekend med gänget.

 

screensmasher.jpg

 

Laters :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just so I've got this straight...you started in one class, left 15-20 minutes into it (stood up, walked out mid-lecture), went to another class (walked in 20 minutes late), left that class (again, presumably, in the middle of the lecture), and then came to my class. At that point (walking in an hour late) I asked you to come to the next class which "bothered" you.

 

Correct?

 

Sjukt bra inledning på svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...