Klyka Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Min ytterst konstnärliga tolkning av grand finale. Jag var inte där, men jag känner ändå igen mig.
TotalFarsa Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Nej, men i så fall fattar jag inte poängen. Diaz till sin agent: Wtf är det här för jävlas manus. The Box. Jag fattar inte. Agent: Richard Kelly regisserar. Diaz: Sign me up. Nåt sånt
MikeTime Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Det är nu ni ska säga WOW OMG!!! Japp, WOW OMG WTF NH GG NP! (Spelar en del Mahjong själv men utan penningar inblandade.)
devalanteriel Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Diaz till sin agent: Wtf är det här för jävlas manus. The Box. Jag fattar inte. Agent: Richard Kelly regisserar. Diaz: Sign me up. Nåt sånt Kelly har väl ingen cred. Mer troligt: Diaz: R. Kelly? Eww! He's a pedophile!
Liza Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Donnie Darko, där har vi en av mina top 3 favoritfilmer! Har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den, löööv löööv lööööv it!
Liza Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Jens är just nu HU om en plats till WSOP. GOGOGO!
devalanteriel Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Antar att det gick åt helvete eftersom ingen sagt något mer?
Crappy Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Stort grattis Jens!! Mycket vackert och dj... bra spelat. Kul att avsluta med AA också
m1978 Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Till Main? Stort grattis hur som helst Då är det bara att ta tag i det "problemet" vi prata om förut då Jens
Jennez Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Nej, inte till Main, det var ett $6k paket med $1500 i turneringspengar. Får se vad det blir, får deala med Ola imorgon. Tack för superrailen av alla i Tallinngruppen och inte minst STORT tack till Lisa för markservice och nötrail!
miata91 Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Grattis... Tur att jag gav dig tillåtelse att klonka när jag busta.
bjoelle Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Grattis! 10bucks för 10% i dig? bra deal! komsi komsi!
TotalFarsa Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Vackert Jens. Du behövde allt lite framgång i livet!
Skanke Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Så ska det se ut, kör fyra 1500 event för pengarna, ett finalbord på fyra försök borde du ju kunna fixa
Jennez Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Han Fucking Vann! Vad ska jag göra med min FUCKING skjorta?!?!
schoolbook Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 * $1.500 i hotellpengar: Vi föredrar att få boka in honom på Caesars Palace eller Flamingo med våra andra kvalare, men är givetvis öppna för andra varianter när det gäller en sådan prominent herre som herr Jadbäck. Låter förståndigt, Caesars har jag inte bott på men Flamingo känns inte stekigt nog för Jennez.
Jennez Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Låter förståndigt, Caesars har jag inte bott på men Flamingo känns inte stekigt nog för Jennez. Jag har bott på både Flamingo och Casear's. Jag ska ta och göra en stekighetsbarometer på Vegas innan jag åker. Det finns ju lite andra sajter som... hrm... "drar i mig" men jag får väl leva med att vara paf-pojke i några inlägg här.
JohnH Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Jag ser till att klonka nästa final så har vi kepsarna Pif och Puf i vegas.
Jennez Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Jag ser till att klonka nästa final så har vi kepsarna Pif och Puf i vegas. Go for it! Ska faktiskt bli riktigt intressant att vara kvalspelare en gång i livet. Man lär sig säkert massor som man har nytta av i jobbet längre fram. Nu verkar det som att det är Rocken som jag känner sen gammalt som ska ta hand om mig i Vegas men det blir säkert kul att låta piskan vina mot honom också.
Recommended Posts