JesperPV Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 jag förstår inte hur ni orkar spela kvar där. trots allt skit så ökar dom sakta men säkert sitt spelarantal sen knappt tre månader tillbaka enligt pokerscout.com jag kommer att hålla mig därifrån tills det är fixat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker_a Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Angående player notes så har jag haft det så lite då och då sen den nya klienten kom. Idag har det dock funkat. Någon som vet hur man för över player notes mellan ongame skins på P5? Det går rent praktiskt att göra som man gjorde tidigare, men de syns inte sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 8 September , 2009 Rapport Share Postad 8 September , 2009 Fler som har problem med att skriva notes på spelare i klienten de senaste dagarna? Det går att skriva men de "fäster" inte... Nån som vet nån om det eller tom har en lösning? Testa att starta om klienten. Har oxå haft det problemet några gånger. En gång så kolla jag med SE och han kunde sätta notes så alla verkar inte drabbas av det samtidigt, därav min tanke att starta om klienten kanske löser problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macke_ Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Hur lång tid brukar det ta innan man får tillbaka pengar som "försvunnit" från kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Hur lång tid brukar det ta innan man får tillbaka pengar som "försvunnit" från kontot? Är det ingen som söker nu förtiden av ren lathet.... Har avhandlats hur många ggr som helst i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Testa att starta om klienten. Har oxå haft det problemet några gånger. En gång så kolla jag med SE och han kunde sätta notes så alla verkar inte drabbas av det samtidigt, därav min tanke att starta om klienten kanske löser problemet. Har gjort det med, men de ggr det ligger nere funkar det inte vad man än gör. Idag funkar det dock igen. När det inte funkar så försvinner ju för stunden även de tidigare notesen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Hur lång tid brukar det ta innan man får tillbaka pengar som "försvunnit" från kontot? Mellan 1- till 24h brukar supporten säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Är det ingen som söker nu förtiden av ren lathet.... Har avhandlats hur många ggr som helst i tråden. Förklara gärna hur man söker i en tråd, för det har jag också missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Nästan högst upp på sidan i den blå ramen finns det en rubrik som heter "Sök i det här ämnet" Där söker du i den tråd du just befinner dig i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Förklara gärna hur man söker i en tråd, för det har jag också missat. Precis ovanför det första inlägget på varje sida så finns en mörkare blå rad. Där finns en "Sök i det här ämnet"-"knapp". Jag ska i.o.f.s. inte säga nåt eftersom det tog ett bra tag innan jag hittade det själv men nästan lite för nära va? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Nån som kan konvertera ongame-hh:s från HM via http://www.handconverter.com? Jag har sett att folk använder denna i några dagböcker, men får bara No valid hand data could be detected. Nån som vet? trodde HM stödde ongame Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Man kan ju vara lite smyglycklig nu när de tagit fram 3-handed-bord.. synd det bara är på max nl200 hittills men kommer väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Precis ovanför det första inlägget på varje sida så finns en mörkare blå rad. Där finns en "Sök i det här ämnet"-"knapp". Jag ska i.o.f.s. inte säga nåt eftersom det tog ett bra tag innan jag hittade det själv men nästan lite för nära va? /#LOUDmouth# Ja, jävlar, den hade jag missat helt. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Ja, jävlar, den hade jag missat helt. Tack Jag var först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Lol, det hade jag ingen aning om (sök i ämnet-knappen alltså)! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 trodde HM stödde ongame Inte det som är problemet... Vill använda en handconverter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 13 September , 2009 Rapport Share Postad 13 September , 2009 Inte det som är problemet... Vill använda en handconverter! Tjo! testa http://www.pokerhand.org/ Funkar för mig=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HU-King Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 hej fungerar pt3 och ongame om man kör sngs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Nån mer som har STORA problenm atm med ongame klienter? Typ alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Mycket krångel ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 5 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2009 Kunde inte göra rebuy i GSOP event 9, lite halvtilt på den alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hoppamera Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 6 Oktober , 2009 Tjo! testa http://www.pokerhand.org/ Funkar för mig=) ***** History for hand R5-5983896-1319 ***** Start hand: Sun Oct 4 12:19:25 GMT+0200 2009 Table: Suez [5983896] (NO_LIMIT TEXAS_HOLDEM $1/$2, Real money) User: Nej Button: seat 3 Players in round: 5 Seat 6: fenix00700 ($284.90) Seat 7: Blubberbear ($306.70) Seat 8: Hirppa ($191) Seat 9: Nej ($215.15) Seat 3: papyallin ($70.70) fenix00700 posts small blind ($1) Blubberbear posts big blind ($2) --- Dealing pocket cards Dealing to Nej: [Ah, Qh] Hirppa folds Nej raises $6 to $6 papyallin raises $17 to $17 fenix00700 calls $16 Blubberbear folds Nej raises $51 to $57 papyallin raises $53.70 to $70.70 [all in] fenix00700 folds Nej calls $13.70 --- --- Dealing flop [3d, Ts, 9s] --- Dealing turn [Qd] --- Dealing river [Jh] --- Summary: Main pot: $160.40 won by papyallin ($157.40) Seat 6: fenix00700 ($267.90), net: -$17 Seat 7: Blubberbear ($304.70), net: -$2 Seat 8: Hirppa ($191) Seat 9: Nej ($144.45), net: -$70.70, [Ah, Qh] (PAIR QUEEN) Seat 3: papyallin ($157.40), net: +$86.70, [Ac, Kc] (STRAIGHT ACE) ***** End of hand R5-5983896-1319 ***** Funkar inte för mig. Ser min hh annorlunda ut än era? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Kan man stänga av chatten på något vis? Jag blir så tiltad på alla med IQ 100 som råkar klonka och sedan säga den ena dummare saken efter den andra i chatten. Jag pallar det inte. Går det att få bort chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Kan man stänga av chatten på något vis? Jag blir så tiltad på alla med IQ 100 som råkar klonka och sedan säga den ena dummare saken efter den andra i chatten. Jag pallar det inte. Går det att få bort chatten? Klicka på pilen som skiljer bordet och chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 19 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2009 Klicka på pilen som skiljer bordet och chatten. Man ser det fortfarande på bordet, går det att stänga av helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts