Gå till innehåll

Cardshark52

Members
  • Innehåll Antal

    448
  • Gick med

  • Besökte senast

Anseende bland gemenskapen

0 Neutral

Om Cardshark52

  • Placering
    Advanced Member
  1. Oj det var rätt sjuka odds, synd att du inte hittade klonken där.
  2. 60% på ongame motsvarar ju typ 25% på andra siter just nu.
  3. Vem hade du bettat i dubai?
  4. Härligt! Lär gå hyffsat fort att komma i fin form med det upplägget(fasta,3x5,fotboll), kör lugnt i början bara!
  5. Grattis, vad blev totala scoren för 9 hål? Edit: Oj ruggigt fin bana!
  6. Kul! Jag tycker det fungerar jävligt bra!
  7. Kolla igenom så mycket du orkar på denna:sidahttp://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html Han fick Phil galfond som klient för ungefär 1.5 mån sen b.la
  8. Vet inte om det står, men vad har du i handikapp? Jag fick mitt gröna kort i onsdags, inte spelat så mycket men är galet kul. Bara spelat 9 rundor, första 9 hålen(fick inte spela dem övriga innan man fått kortet). Gått på motsvarande 16 i hcp, funderar lite på att börja inågot i stil med detta: http://www.thedanplan.com Möjligt att komma under Hcp10 första säsongen?
  9. Ah okej, det jag menade var hans upplägg, jag kör: 10.00 Vakna ---------------- 10.30 Jack3d 10.50 10 g BCAA 11-12 Träning 13.00 10g BCAA 15.00 Första måltiden, 50-60% av DKB, mitt 8 timmar "fönster" öppnas. Sista målet klockan elva, gärna kött eller kasein, som tar längre tid för kroppen att ta upp. 20% +/- beroende på tränings/vilo-dag Vilodag: Prio på Protein,"normal" mängd fett och lite kolhydrater. Träningsdag: Prio Kolhydrater, "normal" protein, lite fett. Funderar dock på att testa detta med LCHF, denna ser riktigt fin ut: http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=167
  10. Fair enough, trodde du först menade att leangains guide var kass.
  11. Du skrev för nån sida sen att du behövde en hobby, men visste inte vad. Jag började nyss med golf, sjukligt kul och beroende-framkallande(på ett positivt sätt)).
  12. What does that mean?? menade Martin Berkhans site.
  13. Jag äter inte "frukost" längre, kör periodisk fasta(Leangains) sen ungefär en vecka tillbaka. Så min första måltid nu, är efter träning ca 50-60% av av totalt dagligt kaloriintag. Men förut mixade jag alltid: 1,5 dl frysta lingon,en halv fryst banan, en burk kvarg, 2dl minimjölk, 1msk linfröolja.
  14. Din Aspie poäng : 65 av 200 Din neurotypiska (icke-autistiska) poäng: 144 av 200
×
×
  • Skapa nytt...