Gå till innehåll

ONGAME: Ny programvara


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kör Win XP med Parallels Desktop på en MacBook 2GHz Intel Core 2 Duo med 2GB minne.

Anledningen till det är att PT3 finns inte till Mac.

Jag kan köra 4 bord med PT3 igång samtidigt utan att det laggar eller fryser.

Det enda som händer är att processorn får arbeta lite så datorn blir varmare än normalt men det är inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
När inköp försvinner, kommer det alltid tillbaka automatiskt eller måste man upplysa genierna att nånting är galet? Ganska säker på att jag saknar ett inköp sen 36h, spelar inte så mkt så har hyfsad koll på det även om jag inte använder typ HEM just nu.

 

 

Det har alltid kommit tillbaks inom 24h för mig alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet ej om de tagits upp tidigare, men när ska ni fixa så man kan resiza plo borden? Känns ju rätt sjukt att man bara kan göra de med nlt borden.

 

ja, det är rätt lol... blivit så av den anledningen att när jag ska kolla film men känner mig för speedad för att koppla av så smäller jag upp ett "gigantiskt" på ena skärmen(ja allt är ju relativt, men jag sizar ner alla andra till minimum) PLO bord på microstakes bara för att ha något att göra. Käner mig en av de där praktmongona som sitter o grindar 1 bord SnG's på en "42 tums tv eller något via sin htpc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

har frågat tidigare, men är det nån som vet hur man i den "nya" programvaran för över player notes från klient till klient? Det har inte funkat att göra som tidigare.

 

Tack.

 

Samma som innan, kopiera filen med notes och lägg in i nya mappen, skriv in ditt nya nick istället för det gamla, kan behöva lägga till eller ta bort " " på nicket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...