Gå till innehåll

ONGAME: Ny programvara


EmWi

Recommended Posts

starta om den med jämna mellanrum är ju att föredra, själv glömmer jag på den allt som oftast även när jag inte spelar :)

 

krascha/låsa kan den göra(även med mindre antal bord) då den stått på länge eller om man börjar surfa runt, kolla på nå webbstreams eller nåt som också tar mycket minne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Normallånga? Hehe, det är väl väldigt individuellt? Jag kan köra allt mellan 1 - 4 timmar.

 

Har börjat stänga ner klienten så fort jag slutat spela också, men jag kan ju inte stänga ner den då jag spelar bara för att rensa minnet. Skulle väl tippa på att det händer först efter 2 timmar eller nåt sånt.

 

Vad kör ni för operativsystem? Kan det spela nån roll? Jag tyckte xp fungerade mycket bättre än vista till gamla klienten iaf, men nu kör jag windows 7 som sagt. 7an funkade bättre än vista till gamla också.

 

Men skulle det bli bättre med 8 gig i minne tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återvände till Betsson igår kväll efter att ha spelat på annat håll ett tag - och det första som händer är att klienten kraschar och pengarna försvinner från kontot. Efter att ha skummat den här tråden förstår jag att det varken är nytt eller ovanligt. Snacka om att de misslyckades med att göra gott intryck på en återvändande spelare - i synnerhet som en av deras representanter faktiskt ringde upp mig (!) och lockade med fina bonusar och erbjudanden om jag kom tillbaka. Och jag är inte direkt nån highroller, om vi säger så. Börjar de bli desperata?

 

Slutspelat på Betsson nu för min del. Så fort pengarna är tillbaka tar jag ut dem och går nån annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det saknas pengar på många människors konton. Bwin, vars support är sjukt dålig( när jag klickar på mailadr.jag får i svaret från supp,kommer PF upp)har bara support mellan 9-16 och telesupporten ligger på Gibraltar och kostar nästan 5 spänn i minuten.

Ingen onlinesupp,eller liknade,managers i chatten,skrämmande dåligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte in med fyra lika stora belopp på cashbord sent igår. Precis efter inköpet kunde jag inte spela på borden och pengarna var borta. Inatt fick jag tillbaka först ett inköp och en timme senare ett annat. Två inköp är alltså fortfarande försvunna. Detta var garanterat sista gången jag spelar hos dem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar från BestPoker support att pengarna håller på att betalas tillbaka till alla nu men det tar en stund.

Buggen beror på att pengarna ligger reserverade på det bord du försökt gå in på alt. går ut från om du slutat spela.

Pengarna skall vara tillbaka inom 24 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick svar från BestPoker support att pengarna håller på att betalas tillbaka till alla nu men det tar en stund.

Buggen beror på att pengarna ligger reserverade på det bord du försökt gå in på alt. går ut från om du slutat spela.

Pengarna skall vara tillbaka inom 24 timmar.

 

Det verkar stämma - jag fick tillbaka det som saknades på mitt Betssonkonto efter cirka ett dygn. De pengarna är nu uttagna och kommer att hamna på någon annan sajt. Jag är klar med Ongame tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är ju dock inget nytt, så var det även med gamla mjukvaran.

 

Visst var det en del strul i den gamla klienten också, men det var mest att skiten hängde sig med jämna mellanrum. Irriterande så det räckte, men jag råkade personligen aldrig ut för något som var lika grovt som det här, med pengar som saknas/frysta tillgångar. Men jag hade kanske tur...? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst var det en del strul i den gamla klienten också, men det var mest att skiten hängde sig med jämna mellanrum. Irriterande så det räckte, men jag råkade personligen aldrig ut för något som var lika grovt som det här, med pengar som saknas/frysta tillgångar. Men jag hade kanske tur...? :lol:

 

ibland blev pengar på cash bord låsta, och dök upp nästa dag... absolut inte lika ofta som de strular nu men i alla tider vad jag kan minnas har det hänt och inget jag oroat för mig...

 

dock är de ju ny mjukvara, så lönar ju sig att vara uppmärksam på sina saldon då man vet det strular

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...