Gå till innehåll

ONGAME: Ny programvara


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan Ongame har potential men så jävla synd att det inte går att grinda mer än max 9 bord och att de kastar ut en till och från eller stänger ner pågående sngs utan anledning osv.. Kan de inte bara fixa buggarna så vore det perfekt imo

 

Kunda jag grinda 9 bord på ongame nu skulle jag hoppa av glädje..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var stänger man av det?

 

Precis. Går det på java-clienten också? Auto-focus är väldigt irriterande.

Finns det ärligt någon som vill ha det?

 

Håller också med om att det går otroligt långsamt just nu. Har inte varit med om något sämre under min tid på ongame (förutom totalt bortfall då).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis. Går det på java-clienten också? Auto-focus är väldigt irriterande.

Finns det ärligt någon som vill ha det?

 

Håller också med om att det går otroligt långsamt just nu. Har inte varit med om något sämre under min tid på ongame (förutom totalt bortfall då).

 

+1

 

 

inget funkar just nu, måste trycka 50 ggr för att ens få en plats vid borden. Hur fan kan nätverket ha det så här ? är ju helt sinnesjukt att de inte fixar skiten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man kan föra över dom färgade markeringarna man kan göra på spelare från ett skin till ett annat?

Leta upp folder som har handhistorikfoldern (user\local\application data\P5\skin\ något sånt) och kopiera filen med notes i. Du måste dock gå in och editera om ditt username i filen för att det ska funka med det andra skinet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Leta upp folder som har handhistorikfoldern (user\local\application data\P5\skin\ något sånt) och kopiera filen med notes i. Du måste dock gå in och editera om ditt username i filen för att det ska funka med det andra skinet

 

Filen heter bara "PlayerNotesP5.irf", testade att kopiera denna fil och lägga den i andra skinets map, men inget har flyttas över. Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du editerat den så att ditt nya username står i den?

 

Förstår inte vart jag ska ändra namnet, då filen där jag har alla markeringar heter PlayerNotesP5.irf?

 

Testade göra en markering på nya skinnet, och då dyker en ny fil upp med samma namn, dvs PlayerNotesP5.irf. Testade att kopiera över PlayerNotesP5.irf från gamla skinet till nya, men hjälper inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...