Gå till innehåll

ONGAME: Ny programvara


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

och där fick det vara nog. klienten stängde ned sig själv två gånger under 10 minuter mitt under 10 bords ggrinden. hade precis sorterat upp borden igen andra gången och skiten stängdes ned igen. good time. blir så jäva förbannad på dessa fittor på denna fittsida fittsork fitta .öäg ,gfölgmölgdgölrrö. detta har hänt cirka 50 gånger senaste månaden och jag börjar bli less på det. är väl torsk några tusen dollar tack vare det. well played ongame. jag ska fna ha kompensation.

 

aldrig mer ongame. hoppas programmerarna råkar ut för något, inte dör eller något men blir straffade på något sätt. helvetes jävla tiltklient alltså

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och där fick det vara nog. klienten stängde ned sig själv två gånger under 10 minuter mitt under 10 bords ggrinden. hade precis sorterat upp borden igen andra gången och skiten stängdes ned igen. good time. blir så jäva förbannad på dessa fittor på denna fittsida fittsork fitta .öäg ,gfölgmölgdgölrrö. detta har hänt cirka 50 gånger senaste månaden och jag börjar bli less på det. är väl torsk några tusen dollar tack vare det. well played ongame. jag ska fna ha kompensation.

 

aldrig mer ongame. hoppas programmerarna råkar ut för något, inte dör eller något men blir straffade på något sätt. helvetes jävla tiltklient alltså

 

Du måste ha ett tålamod utöver det vanliga som stått ut så här länge. Jag gav upp för flera månader sedan. Trots att jag var helt Ongame-frälst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Ärligt talat så förstår jag inte er som klagar på klienten.

Jag spelar både på PC och Mac på Ongame och jag har aldrig haft dom problem som beskrivs här.

Ja att servern har lagt av men inte laggande klient eller nått sånt.

 

Och det betyder att alla andra inte kan ha problem, bara för att du inte har det???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och det betyder att alla andra inte kan ha problem, bara för att du inte har det???

 

Det har jag aldrig sagt utan jag har inga problem så därför klagar jag inte.

Tycker du jag ska klaga ändå bara för att alla andra gör det?

Jag har aldrig påstått att andra INTE har problem för det har dom tydligen annars skulle dom inte klaga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt talat så förstår jag inte er som klagar på klienten.Jag spelar både på PC och Mac på Ongame och jag har aldrig haft dom problem som beskrivs här.

Ja att servern har lagt av men inte laggande klient eller nått sånt.

 

Det har jag aldrig sagt utan jag har inga problem så därför klagar jag inte.

Tycker du jag ska klaga ändå bara för att alla andra gör det?

Jag har aldrig påstått att andra INTE har problem för det har dom tydligen annars skulle dom inte klaga.

 

Whatever...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Whatever...

 

Just så...kryp tillbaks under den sten du kröp fram ifrån.

 

 

Det är väl satan att man inte kan få uttrycka sin egen uppfattning om klienten utan att nån ska komma och ifrågasätta den.

Om jag inte upplever dom fel som alla andra gör så kan jag väl få tala om det.

Och att jag säger "Ärligt talat så förstår jag inte er som klagar på klienten" så gör jag det utifrån hur jag upplever klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft noll problem med Ongame, men jag spelar bara ett eller två bord turneringar åt gången.

 

Jag kör med 6 bord 5-max och det enda jag märker av är att processorn får arbeta lite mer än om jag kör på Ipoker.

Inte så att det är onormalt och att det blir nått problem med klienten.

Det många inte tänker på är att deras datorer kan vara så fulla av bloatware att det är grundorsaken till problemen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just så...kryp tillbaks under den sten du kröp fram ifrån.

 

 

Det är väl satan att man inte kan få uttrycka sin egen uppfattning om klienten utan att nån ska komma och ifrågasätta den.

Om jag inte upplever dom fel som alla andra gör så kan jag väl få tala om det.

Och att jag säger "Ärligt talat så förstår jag inte er som klagar på klienten" så gör jag det utifrån hur jag upplever klienten.

 

Du kan inte ens ana ett uns av ifrågasättande av andras åsikter i frågan när du uttrycker dig så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klienten får tuppjuck för mig på laptopen då o då i typ 2 minuter och jag riskerar att tima ut på alla mina bord eller missklicka pga allt fetlagg, har hänt att jag har tappat action mot killar för att de tror jag är done då jag e i fetbacket eller något o drar.. sjukt tiltande.

 

Får inte detta tuppjuck på min stationära för det är bättre klös i så den klarar det, men ändå.. tycker ju en core2duo med 4gig minnes laptop ska fixa pokertracker, ipoker och lite ongame bord samtidigt men nej :|

 

Sjukaste är att sen 1 sticka paja på stationära så jag bara kör på 2gb så klarar den inte ens att köra på ongame utan att applikationen kraschar o man får logga på igen för att sedan se den instakrascha igen pga minnesproblem mest troligtvis. Eller så är datorn sjukt instabil sen ena minnet paja för firefox kraschar 10ggr om dagen också numera... ngn som vill hjälpa mig ? Windows 7 eller springa o köpa nytt minne asap?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...