Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Ser ingen anledning till varför du inte ska pusha här. Väldigt sällan han tar den linjen med en bättre hand än dig.

 

Gjort.

 

Håller med. Shove.

 

Aight. Jag stekpushade och han instasynade med A9 8-)

 

I saw my mate the other day

he said to me he saw the white pele

so I asked who is he

he goes by the name of wayne rooney

wayne rooney wayne rooney

he goes by the name of wayne rooney

 

Den har man hört live på Old Trafford :mrgreen:

 

 

Hehe najs, skulle sett den innan matchen idag och blivit lite mer peppad. Men mycket mycket bra match, börjar bli smått hoppfull igen. Synd inte Chelsea slutade tura idag heller.

 

+++++++ på alla inläggen ovanför

 

+2 :)

 

 

 

Dagens ÄCKEL: Adebayor. Jag har alltid fått en otäck känsla av honom men om man inte var säker bekräftade han det nu. Bland det sämsta beteendet jag sett på en fotbollsplan någonsin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var faktiskt lite utgångssugen men för ovanlighetens skull var det rätt dåligt på den fronten bland polarna. Satt i TV-soffan från 15 till 01 ungefär :mrgreen: Fin lördag...men fina fotbollsmatcher i PL så det var helt ok. Kastade tyvärr bort ännu mer tid på Överlevarna. BBC brukar göra bra grejer men detta var verkligen inte bra.

 

Blev lite grind nu. Inte speciellt bra värde för att vara lördag natt. Snarare rätt dåligt. Började ok och slutade bra, men i mitten var där en helvetesminut där jag hade 44 på A6x och A2 på enfärgad 345 exakt samtidigt. På A6x hade en stor fisk A6 och turnade en sexa, på 345 hade fi färg som han dessutom semislowrollade när han donkade flop och sen timebankade innan han trebetade.

 

Jag ska inte spela NL1K euro just nu är det tänkt men man sprang såklart rakt in i "jag måste hämta igen backet innan jag lägger mig"-tänket och satte mig på två bord, men det var dåligt med action så det var väl förlåtligt. Mindre bra eftersom jag varit jävligt trött idag efter gårdagens sena natt bara. Lyckades iaf vända på skutan och kunde sluta på ca 300 dollar upp. Trodde det var lite mer men det får väl vara ok.

 

Klonkade även in lån av 2 årskort på fina platser till HIFs match mot BP imorrn. Ship it.

 

 

Verkligen ingen som är sugen på Davis Cup??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har inte läst allt men verkar nån som håller på united här inne?:-)

 

Själv var jag på Wigan - Man utd för nån helg sen..

ska på cityderbyt til helgen ..och sen bolton och blackburn i oktober..och chelsea i april..blir nog också "dubbelmatchen" villa/Wolves i december och minst en CL match...

 

k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har inte läst allt men verkar nån som håller på united här inne?:-)

 

Själv var jag på Wigan - Man utd för nån helg sen..

ska på cityderbyt til helgen ..och sen bolton och blackburn i oktober..och chelsea i april..blir nog också "dubbelmatchen" villa/Wolves i december och minst en CL match...

 

vad åt du till frukost igår?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis klippet när han springer fram till gunnersfansen... Fyfan vilken vidrig människa. Finns inte ord. Hoppas Vidic ger honom ett varmt välkomnande på Old trafford...

 

Om han ens får spela...är ju pågående utredning, verkar snackas om tre matcher. Har inte räknat med mer även om jag gott tycker de kunde statuera exempel och visa att sånt beteende inte ska förekomma.

 

Ja alltså Ade.............Äckliga HORUNGE! Fyfan. Söndag blir riktigt nice. United får visa citysoperna vart skåpet ska stå.

 

Och meta. Vart på Old trafford många gånger eller? :D

 

Tyvärr är de ju inte sopor längre :( Men vi får hålla tummarna :D Mkt bra match mot Tottenham tyckte jag!

 

Tyvärr bara varit på Old Trafford en gång, men det lär bli fler :)

 

Bump

 

 

Tjena Meta, är du i Bangkok?

 

Tjo

 

Alltså seriöst, kan du inte bara lägga ner? Starta du dina dumma trådar på tomtarna och håll på om du verkligen inte har något bättre för dig. Men måste du förstöra min dagbok också? Jag kan inte hindra dig att läsa men var snäll och sluta skriva här. Svara inte ens på detta inlägg heller, tack.

 

har inte läst allt men verkar nån som håller på united här inne?:-)

 

Själv var jag på Wigan - Man utd för nån helg sen..

ska på cityderbyt til helgen ..och sen bolton och blackburn i oktober..och chelsea i april..blir nog också "dubbelmatchen" villa/Wolves i december och minst en CL match...

 

Haha jo, Unitedfan har man varit sen man började kolla fotboll.

 

Ha det så trevligt på resterande matcher med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ändrar förresten mitt inlägg från igår till följande: Jag fick även låna två årskort till HIF-BP på Olympia. BAD BEAT!!!!!!

 

Fyfan, fyfan, fyfan, ska detta vara det bästa vi har att erbjuda i Sverige? Brutalt dålig klass på fotbollen! Det enda som var sämre var domarinsatsen. Folk på läktarna var helt vilda när han hittade den ena frisparken efter den andra så fort folk rörde vid varandra. Och jag är inte partisk, jag satt och gnällde även ett flertal gånger när HIF fick frispark. Helt sjukt.

Farsan sa att de i Italien gått ut och sagt att domarna ska hålla igen litegrann så de kanske kan hävda sig i europaspelet igen. Vi bara måste göra samma sak i Sverige snart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:mrgreen:

 

skönt nick också! double :mrgreen: :mrgreen: :)

 

Läser herr Rooneys självbiografi just nu faktiskt :mrgreen: Jag måste tyvärr säga att stora delar nästan är lol-dålig, men hans karriär har ju varit så fascinerande i sig att den är grymt intressant ändå. Speciellt om man är en red devil :)

 

Den kom ut 2006 så den är väl inte helt up to date. Läste precis ett stycke om deras träningar. Tyckte det var rätt fräckt att han skriver att det bara gällde att hamna i Scholes lag när de körde tvåmål på träning om man ville vinna. Hur jävla bra måste inte Scholesy vara då egentligen 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte det var rätt fräckt att han skriver att det bara gällde att hamna i Scholes lag när de körde tvåmål på träning om man ville vinna. Hur jävla bra måste inte Scholesy vara då egentligen 8-)

 

Hehe ja jag har hört att han aldrig ens slår bort en passning på träning :o Han är sjuk den mannen.

 

Och jag håller med. Mycket väl genomförd match mot tottenham. Rooney är så sanslöst bra just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yes, rooney är en av få med absoluta spetskompetenser i offensiven i år. Han e fett viktig!

 

Nöjd var han också idag :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Svenske Alexander Gustafsson gör debut i UFC på 105an i Manchester 14 november! Dessutom är Randy Couture klar för galan! Han ska möta Brandon Vera. Det blir även Michael Bisping mot Denis Kang. Undertecknad är RIKTIGT sugen. Hade varit kul med lite folk, någon annar som är sugen? Biljetterna är redan släppta och kan mycket väl ta slut (om de inte redan gjort det) så det är snabba ryck. Jag kan tänka mig att styra upp allt.

 

Som det ser ut nu tror jag inte galan är nära någon match med United men det kan möjligen ändras om United går bra i cuperna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nöjd var han också idag :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Svenske Alexander Gustafsson gör debut i UFC på 105an i Manchester 14 november! Dessutom är Randy Couture klar för galan! Han ska möta Brandon Vera. Det blir även Michael Bisping mot Denis Kang. Undertecknad är RIKTIGT sugen. Hade varit kul med lite folk, någon annar som är sugen? Biljetterna är redan släppta och kan mycket väl ta slut (om de inte redan gjort det) så det är snabba ryck. Jag kan tänka mig att styra upp allt.

 

Som det ser ut nu tror jag inte galan är nära någon match med United men det kan möjligen ändras om United går bra i cuperna.

 

OMG va sugen jag blev. Får se till att vinna lite på poker denna vecka så är jag lätt på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...