Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5549147.ab

 

 

Hmmm...synd hon inte sparkade äckelvakterna mellan benen istället. En bekant OCH en polare har blivit misshandlade av vakterna där. Inte för att det är någon nyhet att dörrvakter till 99% är vidriga djur.

 

Min farsa är vakt på tempel hoppas han ingår bland dina 1%:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Urk...ska flyga till KL och tillbaka vilket ska räcka för 30 dagar till här i Thailand. Ångest över att det ska strula, de har en förmåga att alltid lyckas ändra regler eller ha olika regler på olika ställen. Trött som en gnu också efter inte mycket sömn alls.

 

Det hela vägs upp av att Fedor verkar vara på väg till UFC. På riktigt! :mrgreen:8-):lol::-D:shock::-P:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan trösta dig med att KL's flygplats är awesome. Jag och tjejen hade en natts väntetid där och det var rätt coolt, nästan helt själva på hela flygplatsen. Kunde gå runt i 15-20 minuter utan att se en människa. Du inser hur häftigt det är när du ser hur stor den är :-P

 

Hm va? KLs flygplats suger ju? Varmt så in i helvete och den är väl knappast speciellt stor? Dock var det inte mycket folk nu heller :mrgreen:

 

Iaf var det en helt perfekt visarun! Inga problem någonstans, alla flyg var exakt i tid och det var inte minsta strul någonstans. Jag förväntade mig lite frågor och strul vid immigration tillbaka i Bangkok. MINST skulle jag behöva visa upp min flygbiljett hem och förklara mig räknade jag med. Så jag var förberedd. Men snubben bläddrade bara igenom mitt pass och gav mig 30 nya dagar utan att säga ett ord 8-) MYCKET skönt.

 

Fick även uppleva en väldigt roande (men samtidigt pinsamt obekväm) arab på flyget hem :lol:

 

Sen drog vi faktiskt ut trots att jag var trött som en gnu. Men en liter vatten, en M-150 och en dusch senare så hade jag lurat tröttheten. Blev en rätt seg utekväll dock, vi var lite lagom med folk men av någon anledning var alla sega så redan halv ett var det plötsligt bara jag och tjejen kvar. Men aja, det var sköööönt att vara tillbaka, bara efter två timmar i KL vill man tillbaka till Bangkok fort som fan :D

 

Dessutom drömde jag en lång dröm om Jello inatt!

 

 

CLIFFNOTES

Poker suger, livet leker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.........

 

Inga skandaler. Träffade honom ute någonstans helt otippat. Sjukt trevlig var han verkligen. Svarade utförligt och intresserat på alla mina dumma pokerfrågor :mrgreen: Tyvärr kommer jag inte ihåg ett enda svar :( Vi spelade biljard och drack öl iaf. Han blev jätteimpad när han såg mig spela och var typ helt lyrisk! Vi drack lite mer öl och snackade lite mer, sen kom vi väl fram till att jag skulle lära honom spela biljard i utbyte mot pokercoachning.

 

Hemskt när man vaknade upp och insåg att det bara var en dröm :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hela vägs upp av att Fedor verkar vara på väg till UFC. På riktigt! :mrgreen:8-):lol::-D:shock::-P:twisted:

 

Av vad jag kan läsa mig till verkar det som om det inte är speciellt troligt alls, då M1 kräver co-promotion vilket UFC aldrig har gått eller kommer gå med på...?

 

Verkar vara nån Dana White-presskonferens imorrn så vi får väl se vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av vad jag kan läsa mig till verkar det som om det inte är speciellt troligt alls, då M1 kräver co-promotion vilket UFC aldrig har gått eller kommer gå med på...?

 

Verkar vara nån Dana White-presskonferens imorrn så vi får väl se vad som händer.

 

LA Times skrev ju att presskonferensen skulle bekräfta att Fedor var klar, men det var tydligen inte sant.

 

Så det är bara att avvakta.

 

Iaf så har ju Fedors brorsa gått ut och sågat Fedors agent vid fotknölarna så det kanske har börjat klarna lite vad som pågår. Känns nog som det är ett måste att Fedor tar ett snack med sin agent med för det är ju som du säger, UFC lär väl aldrig någonsing gå med på vad M1 snackar om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir spännande att se. Enligt ryktet erbjöds de $30 miljoner dollar för 6 fighter, alltså $5 miljoner per fight, 10 ggr så mycket som den näst bäst betalda i UFC. Plus PPV-intäkter.

 

Rätt idiotiskt att inte acceptera kan man tycka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm va? KLs flygplats suger ju? Varmt så in i helvete och den är väl knappast speciellt stor? Dock var det inte mycket folk nu heller :mrgreen:

 

Haha alltså va? Vi kan inte ha varit på samma flygplats :P Var du ens i stora huset? Och det är ju iskallt, kunde knappt sova för vi frös så in i helvete :-P

 

Edit: vi sov visserligen under ACn, kan vara det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha alltså va? Vi kan inte ha varit på samma flygplats :P Var du ens i stora huset? Och det är ju iskallt, kunde knappt sova för vi frös så in i helvete :-P

 

Edit: vi sov visserligen under ACn, kan vara det

 

Kuala Lumpur pratar jag om, vet inte vad du pratar om. Någon AC skådade jag iaf verkligen inte där, varken under dessa 2 timmar jag var där igår, eller förra gången jag var där 2007 :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir spännande att se. Enligt ryktet erbjöds de $30 miljoner dollar för 6 fighter, alltså $5 miljoner per fight, 10 ggr så mycket som den näst bäst betalda i UFC. Plus PPV-intäkter.

 

Rätt idiotiskt att inte acceptera kan man tycka.

 

Var långt bättre än så enligt ryktet. Inte ekonomiskt, men allt annat krimskrams de snackat om innan med.

 

Cliffnotes: Fedor är dum i huvet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe bara att gratulera era turare då :)

 

Lugnade ner sig ovanligt fort igen iaf så efter jag gömt mig i datorhörnan i 2-3 timmar var allt normalt igen! Klonk ;)

 

 

Blir snart ett lättare pass på gymet (typ biceps+traps, brukar köra rygg här med men har lite känning i min disk just nu så jag skippar nog rygg denna vecka) och sen eventuellt en utgång på det. Helt emot mina principer egentligen men håller igen litegrann ute och dricker bara öl så det ska väl funka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig förstått hur man kan isolera traps?:S

Känns ju som en muskel som man får med lite här och var och som verkligen inte behövs extratränas?

Gymmar du mycket eller? Funderar på lägga upp min nya schema som jag gjorde typ i förgår i min DB men rädd för stämmningen ska bli dåligt. För de flesta är ju gymgeeks en steriotyp som anses vara osmarta :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, trapsen behöver inte isoleras om man kör på med rodd o latsdrag, fast har man känningar ska man ju ta det lugnt o isolera nåt lättare, så varför inte..

 

Starfitter: Tss, folk som tränar på gym gillar träning, och träning är en drog, och droger mår man bra av :D Jag gillar att läsa träningsupplägg och sånt! Då får man motivation!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, väldigt ballt:

 

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article5588677.ab

 

 

 

Tyvärr såg jag detta några minuter tidigare...

 

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/helsingborg/article5590531.ab

 

En sorgens dag om detta stämmer (vilket tyvärr verkar högst troligt denna gång). Inte bara för Henke men för så enormt många andra, speciellt oss Helsingborgare.

 

Det har varit helt grymt att få se honom på hemmaplan igen. Det var aldrig något snack om att komma hem och visa upp sig och tjäna lite extra småpengar innan han lade av, han har verkligen visat vilja och klass och gjort sitt yttersta för att hjälpa HIF. Det har han också lyckats med. När man fått se honom live igen förstår man lite mer hur bra han är/har varit. Det finns i mina ögon ingen svensk fotbollsspelare som är i närheten av hans blick för spelet, spelförståelse och framförallt förstatouch. Det är helt sjukt hur han har dominerat i luften dessutom, mtp både hans ålder och det faktum att han är rätt kort. Som avslutare och i ren snabbhet har han absolut tappat från den absoluta världsklass han tidigare hållt, men ingen är ju helt omänsklig.

 

Tack för allt Henke, King of Kings!

 

Sorgens dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, väldigt ballt:

 

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article5588677.ab

 

 

 

Tyvärr såg jag detta några minuter tidigare...

 

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/helsingborg/article5590531.ab

 

En sorgens dag om detta stämmer (vilket tyvärr verkar högst troligt denna gång). Inte bara för Henke men för så enormt många andra, speciellt oss Helsingborgare.

 

Det har varit helt grymt att få se honom på hemmaplan igen. Det var aldrig något snack om att komma hem och visa upp sig och tjäna lite extra småpengar innan han lade av, han har verkligen visat vilja och klass och gjort sitt yttersta för att hjälpa HIF. Det har han också lyckats med. När man fått se honom live igen förstår man lite mer hur bra han är/har varit. Det finns i mina ögon ingen svensk fotbollsspelare som är i närheten av hans blick för spelet, spelförståelse och framförallt förstatouch. Det är helt sjukt hur han har dominerat i luften dessutom, mtp både hans ålder och det faktum att han är rätt kort. Som avslutare och i ren snabbhet har han absolut tappat från den absoluta världsklass han tidigare hållt, men ingen är ju helt omänsklig.

 

Tack för allt Henke, King of Kings!

 

Sorgens dag.

 

Hur är killen på floorball undrar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kuala Lumpur pratar jag om, vet inte vad du pratar om. Någon AC skådade jag iaf verkligen inte där, varken under dessa 2 timmar jag var där igår, eller förra gången jag var där 2007 :D

 

finns två flygplatser i kuala lumpur :-)

 

om man kommer med air asia kommer man antagligen till den mindre lite keffare KLCC

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...