Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Back igen trots värde. Trodde jag var ordentligt mycket mer back än jag var så det var väl alltid nåt. "Lustigt" att man sitter och svär och mår dåligt över en hel session, och så var allt som krävdes för ett lillplus att man hade vunnit en flip med QQ mot AK för 2k euro istället. Känns lite hopplöst på ett sätt att sitta och nöta då.

 

Jag börjar iaf få igång spelet igen, idag spelade jag faktiskt nästan bra! Är ni andra också lika slöstartade efter långt uppehåll? För min del krävs det ett flertal sessioner efter en paus på en månad eller något i den stilen innan jag kommer igång med mitt spel igen.

 

 

United är iaf där de ska vara, nummer ett i Premier League :twisted: Bra jobbat Wigan! Och bra jobbat Kung Giggs. Sen får jag citera min kompis: "skjut Nani!!" Fyfan va kass han är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-( :-( Kommer ihåg potten mkt väl, var mkt besviken att jag inte fick med 500bbsuperfisken i potten.

 

 

Och Quads 8or om jag får be.

 

Var inte så jävla hagalen!!

 

Vad hade du i den andra handen mot honom där han typ pottade river och du degade in 3-400bb? Det var parat bord och färg ute. Sjukt läge!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Också försökte man igen, och helgens största back blev belöningen. Det är ju ett jävla skämt som det sett ut nu. Är mitt livs klart sämsta pokerperiod det här. Får ju räkna in den senaste månaden jag spelade i Thailand med. Samlade kraft i säkert 7-8 veckor och så fort man kommer igång och hittar grinden igen fortsätter det lika jävla ruttet. Också mår man illa på riktigt igen. Herregud så jävla trött jag är på det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ger snart upp. FYFANNNNNNNNFDALJFADJFKAJDKFADM;NF;Mre blir gråtfärdig.

 

Fick några sjuka donationer och spelade ok, hittade en liten rush och trodde det kanske skulle kunna få släppa någon jävla gång. Men nääääääää så fort de blir stora potter så förlorar jag fan direkt!! JJ mot AA och AA mot TT på NL600 euro och sen var nästan ännu en hel session förstörd. Jag låg 3k dollar upp efter typ 75 minuter och nu stängde jag ner back 500 efter totalt två timmar. Hade varit en så bra dag innan med, men då sitter man här igen och vill bara skrika. Innan jag drog igång sessionen idag fick jag springa på toa för att min mage får fnatt av ångesten. Det var inte såhär man hade tänkt sig att kasta bort sitt liv kan jag konstatera. Vet inte hur länge jag orkar hålla på såhär längre :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ger snart upp. FYFANNNNNNNNFDALJFADJFKAJDKFADM;NF;Mre blir gråtfärdig.

 

Fick några sjuka donationer och spelade ok, hittade en liten rush och trodde det kanske skulle kunna få släppa någon jävla gång. Men nääääääää så fort de blir stora potter så förlorar jag fan direkt!! JJ mot AA och AA mot TT på NL600 euro och sen var nästan ännu en hel session förstörd. Jag låg 3k dollar upp efter typ 75 minuter och nu stängde jag ner back 500 efter totalt två timmar. Hade varit en så bra dag innan med, men då sitter man här igen och vill bara skrika. Innan jag drog igång sessionen idag fick jag springa på toa för att min mage får fnatt av ångesten. Det var inte såhär man hade tänkt sig att kasta bort sitt liv kan jag konstatera. Vet inte hur länge jag orkar hålla på såhär längre :(

 

Så mycket + på det här inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ger snart upp. FYFANNNNNNNNFDALJFADJFKAJDKFADM;NF;Mre blir gråtfärdig.

 

Fick några sjuka donationer och spelade ok, hittade en liten rush och trodde det kanske skulle kunna få släppa någon jävla gång. Men nääääääää så fort de blir stora potter så förlorar jag fan direkt!! JJ mot AA och AA mot TT på NL600 euro och sen var nästan ännu en hel session förstörd. Jag låg 3k dollar upp efter typ 75 minuter och nu stängde jag ner back 500 efter totalt två timmar. Hade varit en så bra dag innan med, men då sitter man här igen och vill bara skrika. Innan jag drog igång sessionen idag fick jag springa på toa för att min mage får fnatt av ångesten. Det var inte såhär man hade tänkt sig att kasta bort sitt liv kan jag konstatera. Vet inte hur länge jag orkar hålla på såhär längre :(

På något vis känns det skönt att flera än mig själv som känner på detta vis.

Så djävla jobbig känsla som inte går att förmedla till icke pokerspelande folk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...