Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

U F C

 

+1!!!!!

 

en bild? Han ska ju obv med ut med oss och göra stan efter fighten?!:D

 

Mm fyfan, ingen kommer våga röra oss mannen om vi har en tuff wrestler med oss!

 

Imorn smäller det. PREMIÄR!!! TJOHO!

 

Mmm nu är man lagom sugen :D Grym start med tre matcher på en vecka mot "dåliga" lag!

 

Såg sista fjärdedelen av Chelsea-Hull i en food court på MBK. Min tjejs retarderade brorsa håller på Chelsea :( Jag sa hela tiden att Chelsea skulle vinna, man vet att det kommer. Jag var verkligen inte impad av det jag såg iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skadat hur överlägset, omänskligt, fenomenalt bra Anderson och GSP är.

 

Precis beställt Forrest bok "Got fight?", fått rätt bra betyg.

Inget du har läst?

 

Dem är rätt sjuka ja :)

 

Nä har inte läst den och tror inte jag kommer göra det heller. Jag har aldrig förstått hypen kring hur rolig Forrest ska vara, tycker han är så sinnessjukt torr och ALLTID ska "skoja till det" i varenda jävla liten intervju han gör. Känner bara att boken kommer vara lika tråkig.

 

Är sugen på Icemans biografi dock :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.thaivisa.com/forum/Thai-Student-Uniforms-too-Sexy-t290130.html

 

Nä nu jävlar får det räcka, sluta upp med att dumma er politiker! Bring back Thaksin :mrgreen:

 

 

Fan missar dig på msn hela tiden.. Såg att du sett senaste WEC, jag var i chocktillstånd efter main :shock:

 

Såg förresten den här för ett par dagar sedan, rätt gammal men om du missat den så here goes..

Finns även en där Hendo kollar på klippet, rätt kul.

 

 

Hehe, ett tips är att bara svara ändå, jag står rätt ofta som offline just nu ;)

 

Jo sett den där (på mmabloggen ofc) ;) Dock inte den där Hendo tittar, får jag väl kolla upp då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.thaivisa.com/forum/Thai-Student-Uniforms-too-Sexy-t290130.html

 

Nä nu jävlar får det räcka, sluta upp med att dumma er politiker! Bring back Thaksin :mrgreen:

 

Den där länken var lite kul (och hawt), nån har photoshoppat tjejernas kjolar i OP.

veryshortskirts.jpg

 

En uppmärksam snubbe såg i en postad you tube-video detta:

longerskirts.jpg

 

Vem är boven? Till och med brösten är större på den vänstra. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den där länken var lite kul (och hawt), nån har photoshoppat tjejernas kjolar i OP.

veryshortskirts.jpg

 

En uppmärksam snubbe såg i en postad you tube-video detta:

longerskirts.jpg

 

Vem är boven? Till och med brösten är större på den vänstra. :lol:

 

Haha, tyckte inte riktigt det brukar vara sådär extremt korta kjolar på skoluniformerna man ser ute. Självklart har man tänkt att det är sexigt dock ;) Har en bild på min tjej i (om inte samma) en väldigt liknande uniform. Mycket najs, den kommer tyvärr dock inte hamna här...

 

Det som det är både tragiskt och komiskt är politikerna i detta landet (Thailand). Man tycker de svenska versionen är dumma och beter sig illa. You ain't seen nuthin' yet :(

 

 

 

 

 

 

Also, det blir ett mellanår för mitt kära Manchester United! Annat kan man väl inte förvänta sig efter den fullständigt ruttna insatsen i dagens match mot Burnley.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bråck Lesnar mot Shane Carwin verkar vara ordentligt på G. Jag börjar bli RIKTIGT upphetsad 8-) Jobba bekräftelse nu!!

 

 

Jag har tillbringat ett drygt år totalt i Thailand skulle jag gissa, men jag har uppriktigt sagt fortfarande inte upphört att förvånas över hur patetiskt urusel thailändsk television är :rolleyes: Den är så vidrigt dålig att jag ibland drar på mina hörlurar och drar igång musik enbart för att slippa höra, och då förstår jag ändå inte ens vad de säger...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...