Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Alldeles på tok för sen session men värdet var absurt inatt. Åkte tyvärr på en stor KK mot AA och en djävulsk massa bad beats (det var nog rätt få som var över 50bb dock) så jag låg 1200 euro back ett tag. Fick igen för alla bad beats när jag drog ut med JT mot 66 på JT6 på NL600 euro och sen var resten basic fiskrensande. Spelade inte jättebra men hyfsat iaf. Sessionen slutar på runt 1200$ upp. Skönt men ärligt talat trodde jag att var upp över 2.5k :mrgreen:

 

Orsaken till att det blev en timme extra var ett bord med en 97/30 (han var 100/30 efter 40 händer...), en 50/15 och en 45/14. Kan inte ens komma ihåg när jag satt på ett så bra bord senast :)

 

Mycket fin dag annars. Jag har hunnit med lite städning, ett gympass, thai-middag hos morsan, två filmer hos en polare och nu en plus-session poker. Om alla dagar vore såhär hade det varit fint!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

methaddict var här osså.

 

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJe fannnnnnn var jag ju intehhh!!

 

Nu ska jag sovahhhh...snart

 

 

Jävla töntiga brudar som kom in till mig o polaren som satt o snackade i köket o började flirta som fan med oss för att sen 1 eller 2 timmar senare lägga fram att de har sambo/pojkvän. töntar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eyh muckar du med Nile muckar du med mig :twisted:

 

Sjukt nog har deras skivor enligt mig blivit sämre just sedan George Kollias kom med. Tror det är slumpen bara. Dem var sjukt jävla grymma live iaf!

 

De kanske helt enkelt har slutat skriva låtar för att snubben ska få spruta sin sats på cymbalerna skivorna igenom? Soft jobb! :P

 

Har aldrig sett dom live. Har aldrig ens kommit på tanken att gå och se dom men kanske får tänka om där. Det kan vara sån grym skillnad på skiva/live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJe fannnnnnn var jag ju intehhh!!

 

Nu ska jag sovahhhh...snart

 

 

Jävla töntiga brudar som kom in till mig o polaren som satt o snackade i köket o började flirta som fan med oss för att sen 1 eller 2 timmar senare lägga fram att de har sambo/pojkvän. töntar

 

Va fan, tar det dig 1-2 timmar att closa en brud som flirtar med dig??

 

Förresten, ska du med på zone fc eller? Ska nog köpa biljetter imon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kanske helt enkelt har slutat skriva låtar för att snubben ska få spruta sin sats på cymbalerna skivorna igenom? Soft jobb! :P

 

Har aldrig sett dom live. Har aldrig ens kommit på tanken att gå och se dom men kanske får tänka om där. Det kan vara sån grym skillnad på skiva/live.

 

Fast om du inte gillar deras skivor lär du nog inte gilla dem live. Djävulsk energi dock, man blev så laddad när man såg dem :D Snart är det dags för Behemoth med, kommer bli helt jävla sick!

 

Vad gillar du själv då, herr Nilehatare? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va fan, tar det dig 1-2 timmar att closa en brud som flirtar med dig??

 

Förresten, ska du med på zone fc eller? Ska nog köpa biljetter imon.

 

Dem fejkflirtade ju bara för att få uppmärksamhet. Och de var inte superheta ändå. Meta får alltid det Meta vill ha. Nytt ordspråk.

 

 

Hehe vetifan, jag var riktigt sugen när vi snackade på msn men nu är jag mest sugen på en lugn helg utan alkohol ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast om du inte gillar deras skivor lär du nog inte gilla dem live. Djävulsk energi dock, man blev så laddad när man såg dem :D Snart är det dags för Behemoth med, kommer bli helt jävla sick!

 

Vad gillar du själv då, herr Nilehatare? :)

 

Jag har blivit överraskad förut. Det blir ganska mkt svenskt. Mest lite lättare band som Opeth (band nr 1 obv), Amon Amarth, Soilwork för att nämna de namnkunnigaste. Sen har jag totalfastnat för en debutskiva från Fair To Midland fast det inte alls är den typ av musik jag brukar lyssna på men den är fan genialisk. Antar att det är love/hate dock.

 

Jag hatar inte Nile förresten. Tycker bara att deras låtar är ruskigt tråkiga. Kan ändå tänka mig att det är en annan grej live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lär ju vara som at kolla på ett inslag om poker...

 

Inte riktigt ändå faktiskt :)

 

Tycker ändå inslaget var rätt ok. Inte som inslagen jag såg på ngn lokal-tv för ngt år sedan som var helt åt helvete. Kul att de intevjuade jycken =)

 

Jo jag håller helt med. Det var faktiskt folk som försökte "förstå" mma. Uppdrag Granskning följer ju Reza Maddog också. Där kan man ju vara lite mer orolig, speciellt när han var häktad misstänkt för inblandning i helikopterrånet...

 

Jag har blivit överraskad förut. Det blir ganska mkt svenskt. Mest lite lättare band som Opeth (band nr 1 obv), Amon Amarth, Soilwork för att nämna de namnkunnigaste. Sen har jag totalfastnat för en debutskiva från Fair To Midland fast det inte alls är den typ av musik jag brukar lyssna på men den är fan genialisk. Antar att det är love/hate dock.

 

Jag hatar inte Nile förresten. Tycker bara att deras låtar är ruskigt tråkiga. Kan ändå tänka mig att det är en annan grej live.

 

Lite komiskt att Niles nya skiva släpps om bara några dagar, jag hade inte en aning! Precis fått ner den, nu ska här lyssnas :D

 

Bra skit ju! Jag har sett Opeth en massa gånger, Soilwork en massa gånger (de är Helsingborgare) och Amon Amarth en gång för rätt många år sedan, innan de blev riktigt "kända". Jag tror det var drygt 10 pers där :mrgreen:

 

Jag tycker både Opeth och Soilwork har tappat på senare tid, framförallt Soilwork. Amon Amarth blir bättre och bättre nästan.

 

Känns som Scar Symmetry kan vara något för dig? De kommer till Malmö snart tillsammans med Behemoth, DevilDriver och Arsis. Kommer bli en helt sjuk afton :twisted:

 

Från deras bästa skiva enligt mig, Pitch Black Progress

 

 

 

Från deras näst senaste och lite mesigare skiva.

 

 

 

Från deras nyligen släppta. Ny sångare tyvärr, den förra är riktigt duktig.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem fejkflirtade ju bara för att få uppmärksamhet. Och de var inte superheta ändå. Meta får alltid det Meta vill ha. Nytt ordspråk.

 

 

Hehe vetifan, jag var riktigt sugen när vi snackade på msn men nu är jag mest sugen på en lugn helg utan alkohol ;)

 

ok ok. Vi ska köpa biljetter precis vid ringen verkar de som, så du har tills imon o bestämma dig.

 

http://www.thezonefc.com/

 

Ska nog på en bosnisk konser på fredag, försöker slippa men fyller ju år då, så kommer bli lite svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte riktigt ändå faktiskt :)

 

 

Lite komiskt att Niles nya skiva släpps om bara några dagar, jag hade inte en aning! Precis fått ner den, nu ska här lyssnas :D

 

Bra skit ju! Jag har sett Opeth en massa gånger, Soilwork en massa gånger (de är Helsingborgare) och Amon Amarth en gång för rätt många år sedan, innan de blev riktigt "kända". Jag tror det var drygt 10 pers där :mrgreen:

 

Jag tycker både Opeth och Soilwork har tappat på senare tid, framförallt Soilwork. Amon Amarth blir bättre och bättre nästan.

 

Känns som Scar Symmetry kan vara något för dig? De kommer till Malmö snart tillsammans med Behemoth, DevilDriver och Arsis. Kommer bli en helt sjuk afton :twisted:

 

Håller med om allt. Opeths senaste skivor har inte imponerat nämnvärt även om de alltid är överjävligt duktiga. När Soilworks Stabbing The Drama kom blev jag helt blown away av produktionen. Jävlar vad det small på! Underbara Amon Amarth såg jag nyss tillsammans med Entombed som också alltid är lika bra live. Jag tänkte nämna Scar Symmetry förut. Är självklart inlyssnad där :) Extremt duktiga.

 

The illusionist har spelats på väldigt många fester. Jag och en polare som också lirar metal brukar ha lite roligt åt den och sjunga blablablablablablabla i refrängen av någon helt outgrundlig anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok ok. Vi ska köpa biljetter precis vid ringen verkar de som, så du har tills imon o bestämma dig.

 

http://www.thezonefc.com/

 

Ska nog på en bosnisk konser på fredag, försöker slippa men fyller ju år då, så kommer bli lite svårt.

 

Du kan väl PMa ditt mobbenummer så kan jag höra av mig.

 

Håller med om allt. Opeths senaste skivor har inte imponerat nämnvärt även om de alltid är överjävligt duktiga. När Soilworks Stabbing The Drama kom blev jag helt blown away av produktionen. Jävlar vad det small på! Underbara Amon Amarth såg jag nyss tillsammans med Entombed som också alltid är lika bra live. Jag tänkte nämna Scar Symmetry förut. Är självklart inlyssnad där :) Extremt duktiga.

 

The illusionist har spelats på väldigt många fester. Jag och en polare som också lirar metal brukar ha lite roligt åt den och sjunga blablablablablablabla i refrängen av någon helt outgrundlig anledning.

 

Tycker A Predators Portrait var Soilworks senaste riktigt bra skiva. Efter det tycker jag varje skiva har några grymma låtar men alltför många tråkiga låtar.

 

Jag var halvnära att kolla in Amon och Entombed också faktiskt! I Malmö det med. Var bor du?

 

Illusionist är fan lite av en festlåt ja :D

 

Hm även Threat Signal har tydligen släppt nytt. Fan va mycket som händer :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan väl PMa ditt mobbenummer så kan jag höra av mig.

 

haha jag har glömt min mobil hemma hos en brud som bor utanför gbg, o har ej pallat träffa henne på typ 10+ dagar, så har ingen telefon nu :(

 

pm ditt nummer så ringer jag imon istället, kan ej mitt hemnummer och har den ej uppskriver nånstans i närheten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag tycker inte Stabbing the Drama är så bra i övrigt men just produktionen var väldigt häftig då. Bor en bit från Örebro just nu. Brukar faktiskt vara helt ok med bra konserter där. Metalställena brukar gå i graven ganska fort men det poppar upp nya lika fort.

 

Just nu sitter jag och lyssnar på The Haunted - Made Me Do It. Nostalgi! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...