Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Stjärnfittan snackar om Nano Vapor för er som undrar. Nej, det är inte knark, utan en sån där fancy preworkoutprodukt :roll: Jag var helt jävla lyrisk efter att ha testat den så han kände väl sig tvungen att göra ett försök med. Fick sån sjuk energi och pump av den, totalt överlägsen de andra jag provat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stjärnfittan snackar om Nano Vapor för er som undrar. Nej, det är inte knark, utan en sån där fancy preworkoutprodukt :roll: Jag var helt jävla lyrisk efter att ha testat den så han kände väl sig tvungen att göra ett försök med. Fick sån sjuk energi och pump av den, totalt överlägsen de andra jag provat :)

 

Jag k'o'r "pump+" just nu, ganska halvdassigt, var inforskaffar man sig hollaballer nano yapor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag k'o'r "pump+" just nu, ganska halvdassigt, var inforskaffar man sig hollaballer nano yapor?

 

gymvaruhuset.se var som sagt NUTS. Billigast med Nano Vapor såvitt jag vet, och tre påsar av Eiselts fantastiska Double Pro Chocolate (kaseinbaserat) för 495 är sjukligt billigt.

 

Beställde för över 1k (SEK, inte dollar) och fick alltså då på köpet: hemleverans av DHL på tre arbetsdagar, en T-shirt, en Pro Shaker, en vanlig shaker, samt en burk vitamintabletter. Sick IMO! 8-)

 

Dessutom bajsade deras egna billighets-whey på gymgrossistens (Star Nutrition) usla proteinprodukter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte ens springa bra i en frirulle :roll:

Lite småsjukt bara att i en och samma turre hinna förlora med 55 mot T8 på 54T, TT all in pre mot 88 och A6, ATs mot 88 all in pre och A6 mot T9 med fd på AKT. Mest humor sen när man skeppar med KQ och få instasyn av AA 8-)

 

Ännu mer tiltande att jag blev förkyld dock, är så jäääävla träningssugen. Sjuk abstinens nu :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, att jag ens skulle kolla värdet nu var den sämsta idén jag haft på länge. Är trött och rätt krasslig och det finns inte en chans att jag skulle orka flerborda mer än en kvart.

 

Så det enda som hände nu var att jag såg det bra värdet och mår dåligt för att jag efter några varv på ett bord insåg att jag inte orkar lira. Satt på ett bord med position på tre fiskar (även om Salvadanaro verkar tro att han är nåt fullringproffz) och har nu bara ångest för att jag inte orkade sitta kvar.

 

Är dessutom superultralätt-tiltad när jag mår såhär. Backade ett halvt inköp vilket räckte för att jag skulle bli riktigt steamad och irriterad. WP me.

 

Hur svårt ska det kunna vara att lära sig att inte kolla om borden är bra när jag vet att jag egentligen inte borde spela???????????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helsingborgs Dagblad slog på stort och gjorde ett reportage om åsnor som tränar sent på 24/7 på mittuppslaget i dagens helgbilaga.

 

"Kanske har du sett dem skymta förbi i mörkret när du själv knallat hem från krogen. Men hur vaket är det att rusa på löpband och hiva vikter mitt i natten? Vi har tagit tempen i träningslokalen."

 

Obv var jag en av dessa tards...Meta "bangar inte för hård träning" :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm lutar åt en plötslig snabbis till Thailand :mrgreen: Inte helt hundra men får nog besked imorrn.

 

Fick casha ut lite mer ifall att. Har inte haft såhär liten rulle på väldigt väldigt länge nu :evil:

Tror och hoppas jag kan få en ordentlig energikick av lite sol och värme tillsammans med tjejen dock. Så är det bara hem och nöta sen och se till att 2k10 blir ett bra år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helsingborgs Dagblad slog på stort och gjorde ett reportage om åsnor som tränar sent på 24/7 på mittuppslaget i dagens helgbilaga.

 

"Kanske har du sett dem skymta förbi i mörkret när du själv knallat hem från krogen. Men hur vaket är det att rusa på löpband och hiva vikter mitt i natten? Vi har tagit tempen i träningslokalen."

 

Obv var jag en av dessa tards...Meta "bangar inte för hård träning" :lol:

 

HEHEHHEHEH "Framför spegelväggen i styrkelokalen kör( Metaddict) bicepsövningar. Tunga, pumpade curls med hantlarna."

 

DIIIIIIIIISCO!:mrgreen:

 

fejkedit; hare kul i thai

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HEHEHHEHEH "Framför spegelväggen i styrkelokalen kör( Metaddict) bicepsövningar. Tunga, pumpade curls med hantlarna."

 

DIIIIIIIIISCO!:mrgreen:

 

fejkedit; hare kul i thai

 

Ja alltså vissa grejer var ju rätt gay skrivna :mrgreen: Men snällt att använda ordet "tunga" och mitt namn i samma mening. Theres a first for everything!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...