Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Fired it up, again...

 

Letade oss iväg till gymet idag faktiskt. Tog ett tag att komma dit. Jag gillar Stockholm mycket mer än jag trodde men tror det hade blivit tiltande rätt fort med att det verkar vara så jävla långt till allt.

 

Följde upp gympasset med lite gainomax, proteindrink+bulle och sen en tallrik av Shahins mammas riktigt goda persiska mat! Körde lite laptopgrind ett tag sen. Gick iaf inte dåligt i början men sen kunde såklart inte KK stå mot 77 så det blev lillback. Shahin tiltgrindade någon halvtimme innan han fick nog av ongames supersjuka lagg.

 

Imorrn blir det Avatar 3D på Rigoletto eller vad det hette och troligen en middag med typ hela the office. Kan bli riktigt najs.

 

Åker hem till Helsingborg på tisdag igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick jävla mongovärde och jag hade helt sjuk tur när KK märkligt nog inte förlorade mot AK och 66 all in preflop. Gick obv inte att plussa ändå.

 

Semilång paus från grinden, mått bra, och byggt upp en positiv känsla. Trodde jag vänt igen hela backet eftersom jag hade två bra stackar men obv backade jag igen. Inget stort, men det räcker för att jag ska må lika dåligt igen. Går inte att plussa just nu, inte ens när borden är fulla av superåsnor.

 

Hade gärna kört vidare men dels är jag astrött redan nu och dels hade det varit kul att sova ordentligt så man inte får hela julafton förstörd också. Var väl bra att sluta, hade säkert varit back ännu mer nu annars.

 

Fattar inte hur det här ska kunna vända :cry: Det är så jävla sjukt, innan maj/juni eller något sånt i år hade jag inte haft en enda backmånad någonsin. Nu radar jag upp dem. Kan ju inte se hur detta ska kunna gå att ta ifatt. Är back så jävla mycket för månaden att jag får ångest bara av att tänka på det. Har aldrig varit i närheten av detta ens.

 

God jävla fittjul, äckliga tiltpissdlkjafDJLEAJRIEA;KNKmfda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fattar inte hur det här ska kunna vända :cry: Det är så jävla sjukt, innan maj/juni eller något sånt i år hade jag inte haft en enda backmånad någonsin. Nu radar jag upp dem. Kan ju inte se hur detta ska kunna gå att ta ifatt. Är back så jävla mycket för månaden att jag får ångest bara av att tänka på det. Har aldrig varit i närheten av detta ens.

 

God jävla fittjul, äckliga tiltpissdlkjafDJLEAJRIEA;KNKmfda

 

+1 :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God jul meta, synd att man inte tog chansen att träffa dig när du var här uppe precis men kommer fler gånger.

 

Trist med resultaten obv, men nytt år är ju som upplagt för en vändning (=

 

Jepp, vi väntade in i det sista med att boka biljetter till bion men du var spårlöst försvunnen :mrgreen:

 

Helt ärligt har jag faktiskt inte ens tänkt på det! Bra där, du har helt rätt, hinner det inte vända innan månaden är slut så är det garanterat på G strax efter nyår ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

QJ i 1k-pott på NL400. All in på floppen 89T, första stora handen för dagen. Fi drar runner runner färg med nöten 98.

 

Tror knappt man befinner sig i verkligheten längre. Sitter allvarligt talat med QJ på T98r och är helt nervös när pengarna åker in för att jag inte tror jag kommer vinna potten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryktas om att februari kommer bli en helt insane klonkmånad i sydvästra sverige..

 

Låter fullkomligt osannolikt, kan verkligen bara vara just rykten.

 

lol så sick såg nyss Wasuphomiez utdragning på T98 brädan där du hade QJ och han 98.. RR färg var ju inga problem för den fittan... Fyfan hatar den idioten. SKitdryg irl är han också, tror han är bäst... :-(

 

Thats how I roll...sas.

Såg inte att du redan hade skrivit in den. Var tvungen att dela med mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...