Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

Blyg som alltid.

 

Hm, jag är absolut inte stark iaf om du menade att det såg ut som falsk blygsamhet. Föddes klen :(

 

Grattis till uppmärksamheten i tidningen och ha det toppen i Thailand! :D

 

Haha, ser det definitivt mer som en kul grej än något att gratulera för :mrgreen: Men ett ironiskt "ty ty" right back at ya.

 

No Mercy!

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framme i Bangkok osv!

 

Tog två nätter på nybyggda hotellet Dang Derm mitt på Khaosan. Jag blev jävligt förvånad över den höga standarden. Billigt med. Klart att reka före standard D&D. Skitfint poolområde med jacuzzi på taket, men min Thailandsförbannelse fortsatte tyvärr. Den går ut på att vädret blir uselt så fort jag har tillgång till pool eller hav. Några timmar efter att vi checkade ut sken solen igen. Börjar bli rätt komiskt nu :roll:

 

Nu har vi hyrt en studio apartment på samma område som vi brukar bo. Definitivt ingen lyx men vi trivs här och 6000 baht i hyra för en månad kändes överkomligt ;) Klonkade in trådlöst internet som sjukt nog verkar både hyfsat fort (enligt Thaistandard då obv) och stabilt. 600 baht för en månad. Inga jävla microstakes. Eller vänta nu...:oops:

 

Räknade inte med att ha tillgång till internet så hade ställt in mig på att det inte skulle bli grind men nu tror jag att jag kommer få in några händer iaf. Lär bli rätt lågt så man minimerar risken med att förstöra sitt humör nu när man är på "semester" :)

 

Utgång och United - Hull nu är det tänkt. Tre pinnar tycker jag att man skulle kunna ordna men man vet fan inte längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framme i Bangkok osv!

 

Tog två nätter på nybyggda hotellet Dang Derm mitt på Khaosan. Jag blev jävligt förvånad över den höga standarden. Billigt med. Klart att reka före standard D&D. Skitfint poolområde med jacuzzi på taket, men min Thailandsförbannelse fortsatte tyvärr. Den går ut på att vädret blir uselt så fort jag har tillgång till pool eller hav. Några timmar efter att vi checkade ut sken solen igen. Börjar bli rätt komiskt nu :roll:

 

Nu har vi hyrt en studio apartment på samma område som vi brukar bo. Definitivt ingen lyx men vi trivs här och 6000 baht i hyra för en månad kändes överkomligt ;) Klonkade in trådlöst internet som sjukt nog verkar både hyfsat fort (enligt Thaistandard då obv) och stabilt. 600 baht för en månad. Inga jävla microstakes. Eller vänta nu...:oops:

 

Räknade inte med att ha tillgång till internet så hade ställt in mig på att det inte skulle bli grind men nu tror jag att jag kommer få in några händer iaf. Lär bli rätt lågt så man minimerar risken med att förstöra sitt humör nu när man är på "semester" :)

 

Utgång och United - Hull nu är det tänkt. Tre pinnar tycker jag att man skulle kunna ordna men man vet fan inte längre.

 

Tja man, jag ar i Laos nu men ska tillbaks till bangkok den 27e jan o funderar pa vart jag ska bo. Var ligger studion? hur langt till sukhumkvit m taxi?, lat ju sjukt billigt om nu internet funkar bra!?

Annars blir det nog Narathiwas som vanligt.

-Axel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja man, jag ar i Laos nu men ska tillbaks till bangkok den 27e jan o funderar pa vart jag ska bo. Var ligger studion? hur langt till sukhumkvit m taxi?, lat ju sjukt billigt om nu internet funkar bra!?

Annars blir det nog Narathiwas som vanligt.

-Axel

 

Tjo man!

Har ju bara varit här två dagar men det har funkat direkt, varit bra hastighet och inte tillstymmelse till disconnect än så det verkar bra :)

 

Det är jättenära Khaosan så om du har tänkt Sukh-hänga är det inte direkt optimalt. Bara optimalt för plånboken egentligen här :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF Prima har tagit bort dataminefunktionen?!?!?!??! Halva anledningen till att man lirat där ju...

 

Hur löser man det nu då? För jag antar helt enkelt att det går att ordna på ett eller annat sätt. Om inte nu så senare.

 

http://www.microgaming.com/pnnewspress.aspx?pid=516

 

Sick imo.

 

Kan någon förklara "Microgaming changed its rake allocation method from Average Contribution to Weighted Contribution" kortfattat? Bara trott det var antingen dealt eller contributed man snackade om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...