Gå till innehåll

Cash me ousside - how bow dah!


Metaddict

Recommended Posts

-3.5, tilt, slut på grindläsk

 

:(

 

wolfman va inge vidare :S

 

Den var tillochmed mer förutsägbar än jag trodde. Ungefär lika många klichéer som väntat. Men den var riktigt jävla snyggt gjord och det var mycket bra skådespeleri IMO. Så mitt slutbetyg är att den nog ändå var några procent bättre än jag trodde, men jag hade trott den skulle vara rätt kass så det säger ju inte jättemycket :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta skulle bli min första thairesa som inte slutade med ombokad biljett och längre tid här. Blev visst inte så denna gång heller :) Men det blir nog bara en vecka extra. Dyr vecka måste jag säga, äckelfittpissbolaget Austrian Air tar sinnessjuka 100 euro för att boka om flygbiljetten. Vilka jävla pajasar, Thai Air som dessutom är löjligt mycket bättre gör det gratis, vissa resor har vi nog bokat om min biljett 3-4 gånger utan att de klagat det minsta.

 

Måste tyvärr visarunna också nu (orkar inte gambla som mowmow och overstaya) men det blir budgetalternativet denna gång, buss till Kambodja och tillbaka. Är inget fan av att flyga i vilket fall och räknar man in taxi till flygplats plus alla väntetider tar det nog ungefär samma tid ändå.

 

 

Får väl skriva lite snabbt om poker också mtp att detta är ett pokerforum (??). Har bara spelat en ultrakort session här men det var planerat eftersom jag bara stannar en månad. Enda större potten var på typ 75bb med 22 på floppen 255. Kunde obv inte stå mot 5T...

Planen var att plugga lite mer än jag gjort dock. Har iaf kollat igenom en FWF-film från DeucesCracked och börjat läsa Let There Be Range, trots varningar om den senare. Jag trodde faktiskt där skulle finnas nåååågra nyttiga och läsvärda grejer och tänkte att det kunde vara värt tiden om man bara kunde hitta någon liten detalj att förbättra. Jag har förvisso bara läst hälften men OMFG så jävla patetiskt LOLusel den är. Känns som en scam i nivå med UB-skandalen.

Jag orkar inte gå igenom alla pinsamheter men t.ex. rekas att man kan fyrbeta smått mot folk som trebetar för mycket. Inget nytt där, men det revolutionerande med deras tankesätt är att om man tröttnat och vill visa att man inte kan köras över så ska man även få in det med 88 och 99 preflop. För att visa fi att man är comitted så ska man fyrbeta större med just dessa händer så fi inte kan fembetspusha som bluff med t.ex. JT.

Det formligen kryllar av diverse tankevurpor och korkade levlingstankegångar.

 

Jag har iaf fått mycket större förståelse till alla usla resonemang man läser i många handanalystrådar här på PF. Det är fan inte lätt när såhär "fina" texter är så kassa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fitta också, det tog några timmar efter att det blev klart med en vecka till här innan jag åkte på en dunderförkylning. Hoppas bara det är förkylning iaf, jag mår riktigt jävla pissigt just nu. Jag vaknade till exakt kvart i tre av mig själv (Milan - United började då) men orkade ändå inte ens resa mig upp och sätta igång TVn. Då är det illa kan jag lugnt säga.

 

Vaknade till sen och såg sista halvtimmen ungefär. Rooney är helt magisk...

Att Valencia inte får spela gillar jag inte.

Fantastiskt mål av Scholes :mrgreen:

Men alltså, jag hoppas det är sändningen i Thailand som är skum för det enda jag ser när Carrick blir utvisad är att Evra glidtacklar. Thaikommentarorer med så jag fick ingen hjälp där. Är det jag som är blind eller är domaren helt CP??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fitta också, det tog några timmar efter att det blev klart med en vecka till här innan jag åkte på en dunderförkylning. Hoppas bara det är förkylning iaf, jag mår riktigt jävla pissigt just nu. Jag vaknade till exakt kvart i tre av mig själv (Milan - United började då) men orkade ändå inte ens resa mig upp och sätta igång TVn. Då är det illa kan jag lugnt säga.

 

Vaknade till sen och såg sista halvtimmen ungefär. Rooney är helt magisk...

Att Valencia inte får spela gillar jag inte.

Fantastiskt mål av Scholes :mrgreen:

Men alltså, jag hoppas det är sändningen i Thailand som är skum för det enda jag ser när Carrick blir utvisad är att Evra glidtacklar. Thaikommentarorer med så jag fick ingen hjälp där. Är det jag som är blind eller är domaren helt CP??

 

Det var Evra som tackla och Carrick som fick kortet :/ men vet inte om det var att Carrick snacka till sig det eller vad.. men det var iaf inte han som tackla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg inte matchen :( Letade stream i över en timme dum som man var på fyllan. Inte tillräckligt snabb lina för det här :( Såg dock sista timmen i repris idag. Typ loltråkigt?!?!

 

Polaren sa att de inte var rött på Nani men jag har tyvärr varken sett tacklingen eller målen :(

 

Det var både en loltråkig match och rött kort, helt solklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var rött på Nani, idiotsatsning men sen tappade domaren totalt efter det och missar att varna för solklara händelser. United är faktiskt närmst en seger och lyckas tom pressa Villa i delar av matchen trots 10 man. Här är en bra matchrapport från MUSS

 

Mmm det var duktigt. "Vi" har varit riktigt jävla vassa nu på slutet men Everton borta är obv ingen lätt match imorrn. Känns som varenda match måste vinnas just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära dagbok, i förrgår blev jag biten. Av en ny sport/hobby? Nej. Av en rabiat thailändsk gatuhund? Nej. Av en full thaibrud jag inte känner? Ja.

 

Har ett stort jävla äckligt märke på vänsterarmen...only in Thailand.

 

 

 

 

 

haha, vackert

 

Haha ja, du har ju sett henne in action. Nästan så man skäms lite när man vistas ute bland folk :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt kommer UFC till Australien för första gången. Biljetterna sålde slut på två timmar. Oh how I wish I was there...

 

Min UFC-bettinghörna var ju så extremt populär så jag kör igen..........

 

Bäst känns CB Dollaway mot Goran Relijic. Reljics debut var grym men han fick en allvarlig ryggskada och har nästan varit borta TVÅ år. CB är förvisso kass men en så bra brottare som han är kan man aldrig skoja bort. Och det har bevisats flera gånger om att "octagonrust" definitivt är en stor faktor.

 

Sen tror jag personligen Big Nog Nogueira kan slå Cain med det pinsamma smeknamnet "brown pride". Odds på 1.90 är kanske inte direkt nuts men jag spelar ändå.

 

Spelade även Jardine mot "Darth" Bader (:D) till 2.25. Jardine är upp och ner och ingen man egentligen vill spela på men han är sjukt svår att få ner OCH hålla nere och Bader har inte testats nog stående IMO.

 

En dubbel med Jardine och Dollaway.

 

En fyrling (egentligen bara för sakens skull dock) på Daddy Stevenson mot Sotiropolous (lågt odds men jag tror det är en väldigt dålig matchning stilmässigt för greken). Jag lade också in Chris Lytle mot Brian Foster samt yxmördarn Silva mot greve Bisping. Tycker folk underskattar Bisping lite men man måste väl ge edgen till Wand här trots allt. Avslutade med det polska experimentet (lol) Soszynski mot Stephen Bonner. Anledning? BONNER SUGER HESTROEV!!!!!

 

Känner mig seminöjd med betsen men fyrlingen rekar jag nog inte direkt, bara så ni vet.........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lade också in Chris Lytle mot Brian Foster samt yxmördarn Silva mot greve Bisping. Tycker folk underskattar Bisping lite men man måste väl ge edgen till Wand här trots allt. Avslutade med det polska experimentet (lol) Soszynski mot Stephen Bonner. Anledning? BONNER SUGER HESTROEV!!!!!

 

 

Bisping och Bonner lär vinna lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...