Gå till innehåll

Bestpoker.com

Bestpoker

Recommended Posts

Hej!

Vi är nu färdiga med undersökningen samt hur vi på Bestpoker.com ska lösa problemet. Tyvärr kan vi ej erbjuda en återsimulering då detta ej är möjligt i Ongames nuvarande system. Därav så ser vi endast en möjlighet som vi anser rättvis för samtliga spelare. Denna lösning består av två steg.

1. Samtliga 10 spelare kommer erhålla vinst/produkt som korrelerar med den position spelaren hade vid avbrottet dvs spelare med mest marker kvar vinner högsta priset.

2. Samtliga 10 spelare inbjuds till att spela samma turneringen med samma förutsättningar under kommande vecka.

Pris stege:

1. Apple MacBook

2. SonyEricsson C905

3. SyncMaster 24"

4. iPod Touch

5. WD My Passport Elite 500 GB

6 - 10 $100

På detta sättet erhåller samtliga spelare en vinst samt har möjligheten att vinna igen. Om någon av spelarna skulle vinna samma produkt igen så kan ni kontakta vår support så ska vi försöka lösa en annan produkt av samma värde.

Turneringen för dessa spelare spelas vid samma tid nu på söndag den 8:e jan. Samtliga spelare kommer erhålla en ticket till turneringen denna vecka.

Har ni frågor eller funderingar, vänligen kontakta oss på vip@bestpoker.com

Vi ber än en gång om ursäkt för det inträffade. Detta var den mänskliga faktorn från Bestpokers sida.

Mvh Bestpoker.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 364
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej!

Vi är nu färdiga med undersökningen samt hur vi på Bestpoker.com ska lösa problemet. Tyvärr kan vi ej erbjuda en återsimulering då detta ej är möjligt i Ongames nuvarande system. Därav så ser vi endast en möjlighet som vi anser rättvis för samtliga spelare. Denna lösning består av två steg.

1. Samtliga 10 spelare kommer erhålla vinst/produkt som korrelerar med den position spelaren hade vid avbrottet dvs spelare med mest marker kvar vinner högsta priset.

2. Samtliga 10 spelare inbjuds till att spela samma turneringen med samma förutsättningar under kommande vecka.

Pris stege:

1. Apple MacBook

2. SonyEricsson C905

3. SyncMaster 24"

4. iPod Touch

5. WD My Passport Elite 500 GB

6 - 10 $100

På detta sättet erhåller samtliga spelare en vinst samt har möjligheten att vinna igen. Om någon av spelarna skulle vinna samma produkt igen så kan ni kontakta vår support så ska vi försöka lösa en annan produkt av samma värde.

Turneringen för dessa spelare spelas vid samma tid nu på söndag den 8:e jan. Samtliga spelare kommer erhålla en ticket till turneringen denna vecka.

Har ni frågor eller funderingar, vänligen kontakta oss på vip@bestpoker.com

Vi ber än en gång om ursäkt för det inträffade. Detta var den mänskliga faktorn från Bestpokers sida.

Mvh Bestpoker.com

Snyggt jobbat imo.

/SK

Länk till kommentar

Ska ni få ett nytt vip system på bestpoker eller hela ongame?

Nämligen för ett tag sedan fick jag upp någonting konstigt när jag loggat in, jag fick upp en mätare på en 100% skala , där den visade 10% för mig , det fans även en knapp där det stog "lös in dina vippoäng" sen fans det även lite andra flickar, efter att uppdaterat igen så försvann det. var det en bugg eller testa ni bara systemet?

Länk till kommentar

Tycker att det är dags att BestPoker tar sig i kragen och erbjuder aktiva spelare lite bättre erbjudanden och bonusar!

Håller me till 100% , trodde jag skulle få en ny månads bonus men dom säger att dom inte kan erbjuda några , istället beslöt jag mig för att lämna bestpoker vilket inte suport hade några inväningar utan lät mig gå väldigt enkelt utan att försöka få mig till att stanna. Så vill dom bli av med kunder varför bry sig bara dom som förlorar på det

Länk till kommentar

Hej!

Sjävklart vill vi att alla som spelar på bestpoker.com stannar hos oss. Jag kan bekräfta att vi inom kort kommer att lansera det nya VIP systemet och med allt vad detta innebär i form av promotions och övrigt. Detta då nätverket för en tid sedan förändrade sin policy rörande lojalitetsprogram etc. Vi kommer att lansera programmet under kommande veckor och samtliga spelare erhåller information via email samt i sin inbox.

Nya features blir bla;

* Cash Shop - växla in dina pp mot cash.

* Value Back - se ovan - högre% för frekventa BP spelare

* Bestpoker Challenge - individuell månadskampanj - Produkter eller Live spons.

* Månatliga Cash Race för respektive vip klubb.

* Live Event - Bestpoker event i Sthlm, GBG och Malmö.

* Utvecklad VIP shop - utökat produktsortiment

* Freerolls - 10K Frirulle nu i vår (datum inom kort)

* Poker in the sky! - Maj 2009 (info kommer i början av mars)

* Bestpoker Extreme! - serie av turrar/kvalificering, priser- skydiving, bungy, paragliding m.m (info inom kort)

Mer info kommer löpande.

Bestpoker.com

Länk till kommentar

• 2 weeks later...

Hej!

Alla medlemmar i pokerforum får nu en sneakpeak på Bestpoker.com kommande kampanj som lanseras i dagarna.

- Poker in the Sky 2009 – 13:e maj i Stockholm, Kungsträdgården

För första gången i historien kommer 22 spelare att placeras runt ett bord och hissas upp 50 meter i luften för att spela en onlineturnering/final.

Spelarna är fastspända i stolar med fötterna fritt hängade, vid det speciellt konstruerade bordet, med laptops vid varje plats. Under ca 3 - 4 timmar kommer spelarna att kämpa om förstaplatsen.

Första priset är en ny Kawasaki ER-6n som står och väntar nere vid event-tältet tillsammans med champagne. (OBS! Don´t drink&drive). 2:a pristagaren får istället cykla hem på en ny Scott SUB 20. Övriga tröstpriser finns givetvis såsom iphone, SUUNTO dyk-klocka och annat smått&gott.

Deltagarna blir historiska och kommer att presenteras på webben inför/under och efter turneringen.

För att kvalificera sig måste man delta i någon a de fyra kvalificeringsalternativen som erbjuds. PP Race weekend, PP Race weekly, PP Race Monthly eller Bestpoker Extreme, en serie turneringar från $3+0,3 upp till $40+4 för månadsfinal. Självklart finns det priser till Veckofinalerna samt Månadsfinalerna.

Alla som prenumerarar på nyhetsbrevet erhåller nautrligtvis info via mail samt i inbox under my account. Fram tills dess kan ni läsa mer om Poker in the Sky och kvalificeringar på http://www.bestpoker.com

Väl mött – Lycka till!

Bestpoker.com

Länk till kommentar

Hej!

Sjävklart vill vi att alla som spelar på bestpoker.com stannar hos oss. Jag kan bekräfta att vi inom kort kommer att lansera det nya VIP systemet och med allt vad detta innebär i form av promotions och övrigt. Detta då nätverket för en tid sedan förändrade sin policy rörande lojalitetsprogram etc. Vi kommer att lansera programmet under kommande veckor och samtliga spelare erhåller information via email samt i sin inbox.

Nya features blir bla;

* Cash Shop - växla in dina pp mot cash.

* Value Back - se ovan - högre% för frekventa BP spelare

* Bestpoker Challenge - individuell månadskampanj - Produkter eller Live spons.

* Månatliga Cash Race för respektive vip klubb.

* Live Event - Bestpoker event i Sthlm, GBG och Malmö.

* Utvecklad VIP shop - utökat produktsortiment

* Freerolls - 10K Frirulle nu i vår (datum inom kort)

* Poker in the sky! - Maj 2009 (info kommer i början av mars)

* Bestpoker Extreme! - serie av turrar/kvalificering, priser- skydiving, bungy, paragliding m.m (info inom kort)

Mer info kommer löpande.

Bestpoker.com

Kommet det nya VIP systemet ändra något med VIP-shopen? Jag frågar därför att jag håller på och samlar ihop poäng till ett Nintendo Wii, jag har hållit på länge nu, kanske ett halvår och jag har bara 3-4 veckor kvar tills jag har tillräckligt med poäng, det vore tråkigt om jag helt plötsligt inte kunde köpa ett Wii för poängen jag samlat...

PS. Jag vill bara säga igen att jag är imponerad av hur ni hanterade kraschen i iTournament, jag har fått både min iPod touch och min MacBook, tackar!

Länk till kommentar

Kommet det nya VIP systemet ändra något med VIP-shopen? Jag frågar därför att jag håller på och samlar ihop poäng till ett Nintendo Wii, jag har hållit på länge nu, kanske ett halvår och jag har bara 3-4 veckor kvar tills jag har tillräckligt med poäng, det vore tråkigt om jag helt plötsligt inte kunde köpa ett Wii för poängen jag samlat...

PS. Jag vill bara säga igen att jag är imponerad av hur ni hanterade kraschen i iTournament, jag har fått både min iPod touch och min MacBook, tackar!

Hej! Nej inga förändingar som kommer att påverka ditt planerade inköp. Men vid lanseringen kommer du själv kunna välja om du vill köpa produkter eller växla mot cash.

Kul att höra att du gillade vår lösning samt att du fick bra utdelning!

Bestpoker

Länk till kommentar

Idag kl 20.00 CET avgörs den första månadsfinalen av tre. Vinnaren erhåller plats i "Poker in the Sky" finalen som avgörs den 13:e maj i Kungsträdgården.

Övriga priser såsom SUUNTO klocka, Wakeboard Kit etc finns i potten.

Då detta är den första månadsfinalen och något av en tjuvstart på hela kampanjen så rekommenderar jag alla att köpa in sig till denna månadsfinal då antal spelare kommer att vara lågt! :-)

kl 20.00 $40+4. Monthly final, Bestpoker Extreme.

https://www.bestpoker.com/promotions/bestpokerextreme

Lycka till!

Bestpoker.com

Länk till kommentar

Hej!

Om du syftar till det email som gick ut tidigare ikväll så rör det sig vår nya CashBack funktion,

Mailet i sin helhet:

"You have 300 Player Points left on your account, you got just bad beated out of a Sit'n Go for your last money, now what?

Exchange your PP for CASH!

Bestpoker is proud to announce our brand new feature - CashBack!

Now you can exchange your Player Points for cash, at any time!

Get up to 40% CashBack

We believe that loyalty should be rewarded, therefore we offer up to 40% cashback! Your CashBack level is determined by how many Player Points you accumulate during the month. Use our CashBack calculator to see how much cash You will get!

For more information about our CashBack Program click here. "

Bestpoker.com

För de spelare som tolkade mailet att de hade 300 pp på sitt konto för att sedan upptäcka att de ej hade spelat ihop några pp och därav inte kan växla mot cash så ber vi om ursäkt och vi lovar att vi ska vara tydligare i framtiden i vår mailkorrespondens.

För alla er som har spelat ihop playerpoints och som har CashBack som ett alternativ, ni kan växla era pp mot cash. Om ni har tillgång till CashBack funktionen så hittar ni denna under "my account".

Spelare med pågående bonus har ej tillgång till CashBack.

Mvh Bestpoker

Länk till kommentar

Hej!

Tyvärr kan du inte kan köpa in dig direkt men det finns 4 olika sätt att kvalificera sig.

1. PP Race weekend. Under flera helger fram till finalen får de personer som genererar mest pp under en helg en plats i finalen. (se komplett info rörande platser/vinnare/regler på http://www.bestpoker.com/pokerinthesky)

2. PP Race Weekly. Samma som ovan men ett race som sträcker sig över en helg vecka.(se komplett info rörande platser/vinnare/regler på http://www.bestpoker.com/pokerinthesky)

3. PP Race Monthly. samma som ovan men ett race som sträcker sig över en hel månad.(se komplett info rörande platser/vinnare/regler på http://www.bestpoker.com/pokerinthesky)

Sist men inte minst Bestpoker Extreme. Mindre turneringar varje måndag - onsdag där 1 ticket/5 går till veckofinal och sedan till månadsfinal. Innehåller även en massa trevliga priser.

För komplett info vänligen besök http://www.bestpoker.com/pokerinthesky

Bestpoker.com

Länk till kommentar

Håller me till 100% , trodde jag skulle få en ny månads bonus men dom säger att dom inte kan erbjuda några , istället beslöt jag mig för att lämna bestpoker vilket inte suport hade några inväningar utan lät mig gå väldigt enkelt utan att försöka få mig till att stanna. Så vill dom bli av med kunder varför bry sig bara dom som förlorar på det

BestPoker verkar inte bry sig speciellt mkt om att ha kvar trogna kunder, nej. Det som fick mig att lämna siten var då jag hade spelat in 75% av en $1250-bonus och tiden gick ut på den. Visst, jag var utomlands och borde kanske haft bättre koll på att den var på väg att gå ut, men brukar man inte få någon sorts kompensation vid såna här tillfällen? Jag fick absolut ingenting. Snackade med deras support och "VIP-managern", men fick bara som svar att det inte var deras ansvar.

Starkt jobbat och aldrig mer på återseende BestPoker.

Länk till kommentar

Hej!

Tyvärr kan du inte kan köpa in dig direkt men det finns 4 olika sätt att kvalificera sig.

1. PP Race weekend. Under flera helger fram till finalen får de personer som genererar mest pp under en helg en plats i finalen. (se komplett info rörande platser/vinnare/regler på http://www.bestpoker.com/pokerinthesky)

2. PP Race Weekly. Samma som ovan men ett race som sträcker sig över en helg vecka.(se komplett info rörande platser/vinnare/regler på http://www.bestpoker.com/pokerinthesky)

3. PP Race Monthly. samma som ovan men ett race som sträcker sig över en hel månad.(se komplett info rörande platser/vinnare/regler på http://www.bestpoker.com/pokerinthesky)

Sist men inte minst Bestpoker Extreme. Mindre turneringar varje måndag - onsdag där 1 ticket/5 går till veckofinal och sedan till månadsfinal. Innehåller även en massa trevliga priser.

För komplett info vänligen besök http://www.bestpoker.com/pokerinthesky

Bestpoker.com

det fjärde altenativet finsn ju ej , har velat kvala in men får aldrig chansen , pga av att tävlingarna ställs in,och ni gör inget åt saken. Det är redan en biljet som försvann pga av den inställda tävlingen som ni aldrig har retat till

Länk till kommentar

Hej!

Det stämmer att det 4:e alternativet att kvala in till "Poker in the Sky" dvs månadsfinalen blev inställd pga för få spelare. Detta kan bero på det kan ta lite tid innan den typen av spelare beslutar sig för att spela alternativt att intresset för denna typ av kvalificering är lågt i vår databas.

Vi hoppas naturligtvis att spelarna ser denna kvalificering som en bra väg till finalbordet då månadsfinalerna även innehåller priser av olika slag.

Jag kan också meddela att den månadsfinalen som ej spelades vilket betyder att en plats till finalbordet är öppen kommer att genomföras under mars/april i annan form. Troligen blir det en turnering med mindre buy in alternativt en frirulle för de som önskar. Datum och information om detta kommer senast nästa vecka på detta förum samt nyhetsbrev.

MVh Bestpoker

Länk till kommentar

BestPoker verkar inte bry sig speciellt mkt om att ha kvar trogna kunder, nej. Det som fick mig att lämna siten var då jag hade spelat in 75% av en $1250-bonus och tiden gick ut på den. Visst, jag var utomlands och borde kanske haft bättre koll på att den var på väg att gå ut, men brukar man inte få någon sorts kompensation vid såna här tillfällen? Jag fick absolut ingenting. Snackade med deras support och "VIP-managern", men fick bara som svar att det inte var deras ansvar.

Starkt jobbat och aldrig mer på återseende BestPoker.

Hej Zeit.

Beklagligt att du inte kunde få mer tid för din Bonus men tyvärr kan vi inte ge extra dagar för bonusar enligt det regelverk som vi måste följa. Är man en spelare som spelar mot en bonus och som av olika skäl måste ha uppehåll i sitt spel så vore det naturligt att man kunde få respit. Vi ska ta till oss detta och diskutera frågan med nätverket för att se om det finns möjlighet att korrigera detta i framtiden då denna situation säkerligen kommer att uppstå vid flera tillfällen.

Mvh Bestpoker

Länk till kommentar

• 3 weeks later...

Nu på söndag den 5:e april kl. 20.00 spelas en $1,000 freeroll där förstapriset är en plats i Poker in the Sky i Kungsträdgården i Stockholm den 13 maj.

2:a till 50:e plats går inte därifrån lottlösa då de får dela på prispotten som är $1,000!

I skrivande stund har drygt 160 spelare anmält sig, så tveka inte att registrera dig för turneringen som garanterat kommer att erbjuda ett bra övervärde!

Lycka till!

För mer information om Poker in the Sky se http://www.pokerinthesky.se/sv

Länk till kommentar

Nu på söndag den 5:e april kl. 20.00 spelas en $1,000 freeroll där förstapriset är en plats i Poker in the Sky i Kungsträdgården i Stockholm den 13 maj.

2:a till 50:e plats går inte därifrån lottlösa då de får dela på prispotten som är $1,000!

I skrivande stund har drygt 160 spelare anmält sig, så tveka inte att registrera dig för turneringen som garanterat kommer att erbjuda ett bra övervärde!

Lycka till!

För mer information om Poker in the Sky se http://www.pokerinthesky.se/sv

Hur tänkte ni? Övervärde i freeroll? Hur mycket tycker ni övervärdet är...?

Länk till kommentar

Vad begär du i rådande konjunktur ?

Allt som inte är minus är bra.

Ok, jag sätter upp en HU-freeroll för dig med 1$ till vinnaren, jag antar att du spelar den också? Monsterövervärde, är nämligen en HU-match 60 minutersperioder, vi startar med 5000 BB, jätteövervärde imo.

$1000

Vad tycker du?

Mer än så om du ska uttrycka det så, var ju ett paket till himlen också! Om vi uppskattar det prisets värde till 1k också, så är det alltså 2k tot, på just nu 202 spelare, knappt 10 dollar således.

Allt är ju relativt, men ett övervärde på 10 dollar känns ju precis som Best skrev, som ett garanterat bra övervärde!

Länk till kommentar